EKSTRAKT: | 10% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Samotna matka |
Tytuł oryginalny | Ёлгиз она [Одинокая мать] |
Reżyseria | Ahad Kajum |
Zdjęcia | Behzod Jusufżonow |
Scenariusz | Jułduz Saidowa |
Obsada | Ahad Kajum, Ubajdullo Omon, Szohida Ismoiłowa, Mehriddin Rahmatow, Zilola Guliamowa, Kahramon Szaripow, Dilszod Inogamchodżajew, Jułduz Saidowa, Komola Omon, Rustambek Nasriddinow, Niso Aliżonowa, Zahrobegim Narzijewa, Akbar Ali, Abbos Ergaszew |
Muzyka | Habibullo Muhammad |
Rok produkcji | 2019 |
Kraj produkcji | Uzbekistan |
Czas trwania | 88 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
East Side Story: Dylematy podłego aktora |
EKSTRAKT: | 10% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Samotna matka |
Tytuł oryginalny | Ёлгиз она [Одинокая мать] |
Reżyseria | Ahad Kajum |
Zdjęcia | Behzod Jusufżonow |
Scenariusz | Jułduz Saidowa |
Obsada | Ahad Kajum, Ubajdullo Omon, Szohida Ismoiłowa, Mehriddin Rahmatow, Zilola Guliamowa, Kahramon Szaripow, Dilszod Inogamchodżajew, Jułduz Saidowa, Komola Omon, Rustambek Nasriddinow, Niso Aliżonowa, Zahrobegim Narzijewa, Akbar Ali, Abbos Ergaszew |
Muzyka | Habibullo Muhammad |
Rok produkcji | 2019 |
Kraj produkcji | Uzbekistan |
Czas trwania | 88 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
„Czy przeszczepiając człowiekowi mózg świni, będzie on jeszcze człowiekiem czy już świnią?” – zdanie wypowiedziane przez jednego z nastoletnich bohaterów „Monstera” spokojnie mogłoby posłużyć za oś scenariusza w filmie Davida Cronenberga.
więcej »Przyznaję, że filmowymi ekranizacjami powieści Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” zająłem się nie „po bożemu”, bo od końca. Najpierw przedstawiłem pięcioodcinkowy miniserial z 1978 roku, a dopiero teraz zabieram się za nakręconą dwie dekady wcześniej dwuczęściową kinową epopeję autorstwa Rafaiła Perelsztejna.
więcej »Z zainteresowaniem obserwujemy, jak rodzeństwo MacLeanów niezależnie od siebie poznaje prawdę o Krypcie 31. A choć obecna sytuacja Lucy i Norma wygląda zupełnie inaczej, to każde z nich staje przed trudną decyzją. Kolejnych cennych wyjaśnień dotyczących działalności Vault-Tec dostarczają zaś widzom wspomnienia Coopera Howarda.
więcej »Nurkujący kopytny
— Jarosław Loretz
Latająca rybka
— Jarosław Loretz
Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Zeus = Zero. Wielki Zero!
— Sebastian Chosiński
Ciemne chmury nad Anatewką
— Sebastian Chosiński
Ucz się (nieistniejących) języków!
— Sebastian Chosiński
Czy można mieć nadzieję w Piekle?
— Sebastian Chosiński
Wielkie bohaterstwo małych ludzi
— Sebastian Chosiński
Gdy rzeczywistość zastępuje fikcję
— Sebastian Chosiński
Dwie siostry i pamięć o matce
— Sebastian Chosiński
W poszukiwaniu straconego życia
— Sebastian Chosiński
Azerski „bękart wojny”
— Sebastian Chosiński
Za nieswoją ojczyznę
— Sebastian Chosiński
UWAGA, MILICJA!: Jak własowiec, to musi być bydlę
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben…
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Płyń, Pavel, płyń!
— Sebastian Chosiński
Perły ze skazą: Los bezprizornego człowieka
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Pecunia non olet
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Zimowy lament w cieniu Jupitera
— Sebastian Chosiński
Jazzowe oblicze noise’u i post-rocka
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Co tam dolary, gdy można zarabiać ruble!
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Wiem, ale nie powiem
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Z Beskidów widać Jukatan, Afrykę i Japonię
— Sebastian Chosiński