Nim nastał czas nauki, nim rozpoczęła się historia, panował Wiek Legend…
Przez lata mieszkańcy świata, opisanego w „Przebudzeniu Ziemi”, kryli się w podziemnych kaerach, a astralne potwory, (…)
Horrory to mrożący krew w żyłach przegląd astralnych istot, które spustoszyły świat Przebudzenia Ziemi podczas Pogromu. Książka ta – przedstawiona w formie zbioru dokumentów o tych bestiach – w (…)
Koszmar z przestworzy! Długo oczekiwana przygoda, której akcja toczy się w Travarze. Przeznaczona jest dla sześciu-ośmiu graczy, których bohaterowie osiągnęli pierwszy, drugi lub trzeci krąg (…)
Dodatek do gry Earthdawn, zawierający zasady pozwalające bohaterom przekroczyć granice ustalone w podręczniku głównym. Teraz mogą oni awansować aż na piętnaste kręgi, zdobyć nowe talenty i (…)
Podręczne źródło informacji niezbędne dla każdego Mistra Gry prowadzącego Earthdawn.
„Magia: Księga wiedzy tajemnej” rozszerza zastosowania magii w grze „Earthdawn: Przebudzenie Ziem”, zawiera (…)
Amulet wykuty ze srebra na pewno kryje potężną magię, jednak bez klucza do jego tajemnic jest po prostu zwykłym kawałkiem ładnej biżuterii. Tylko jeden człowiek może odkryć tajemnice talizmanu i (…)
Podręcznik dodatkowy do systemu Earthdawn. Osiem ras Dawców Imion to serce i dusza świata Przebudzenia Ziemi. Ich przedstawicieli łączy wiele wspólnych doświadczeń i wierzeń, dzieli zaś kultura i (…)
Dodatek ten, obok „Księgi Wiedzy”, jest najważniejszym dziełem tego typu, które daje możliwość ciekawego rozwoju postaci gracza, poprzez oddanie w jego ręce odpowiednich narzędzi w postaci (…)
Podręcznik dodatkowy do systemu earthdawn. Na południowo-zachodnim krańcu Barsawii znajduje się baza Therańskiego Imperium – posterunek, czający się na granicy prowincji. Nieopodal, ale wiele (…)
Podręcznik dodatkowy do systemu Earthdawn. W kontrolowanym przez Theran mieście Vivane i w fortecy Powietrzna Przystań może toczyć się wiele przygód. Oto zbiór trzech scenariuszy – intrygujących, (…)