Kaloryfer – The AdventureWitold WitaszewskiKaloryfer – The AdventureOsoby: (Uwaga: asteryskiem (znaczy się gwiazdką) oznaczone są nowe umiejętności, wyjaśnione później) Bohaterowie Graczy Li-on - Tank Wielki koleś o kwadratowej szczęce i tępym wyrazie twarzy. Na głowie nosi wełnianą czapeczkę, swoje uzbrojenie przykrywa obszernym płaszczem. Jakiekolwiek żywsze uczucia czuje do swojej roślinki, której kupił nawet kuloodporną doniczkę. Jego ulubionym zajęciem jest obserwowanie wody płynącej z kranu. Pije dużo mleka, bo dba o zdrowie. Cechy: pakerność: 32 zręczność: 8 refleks: 9 czajenie: - zdrowie: 79 Umiejętności: Prawdziwy paker: 8 Broń krótka: 12 Broń długa: 4 Automatyczna broń ciężka: 15 Naskok obunóż: 12 Przejście przez drzwi bez otwierania: 12 Ładowanie broni: 10 Wyposażenie: Ciężkie buciory Przeciętny ciężki pistolet - razy dwa Skórzane ubranie Obszerny płaszcz Malutka roślinka w kuloodpornej doniczce Ogromny nóż Granat (typu tłuczek) Brownink 2H Dwie taśmy (po 100 nabojów) do Browninka Karton mleka Charakterystyczna fraza: «parsk» (zaplucie się mlekiem) Djuk - Tank Wielki koleś o kwadratowej szczęce i tępym wyrazie twarzy. Bezmyślny wyraz jego oczu maskują przeciwsłoneczne okularki. Najbardziej na świecie ceni swoją skórzaną kurtkę. Żywsze uczucia czuje do małej pluszowej myszki, którą nosi zawieszoną na szyi oraz do swojego ukochanego działka 37mm. Bardzo lubi lody czekoladowe i łamanie ludziom palców . Cechy: pakerność: 30 zręczność: 14 refleks: 20 czajenie: - zdrowie: 75 Umiejętności: Prawdziwy paker: 7 Broń krótka: 12 Broń długa: 12 Broń ciężka: 15 Mordobicie: 11 Ładowanie broni: 12 Prowadzenie mniejszych pojazdów*: 8 Unik: 11 Wyposażenie: Ciężkie buciory Szara pluszowa myszka zawieszona na sznureczku na szyi Skórzana kurtka Okularki Przeciętny ciężki pistolet - dwie sztuki Przeciętny karabin szturmowy Działko 37mm 20 piguł 37mm Zapasowy magazynek do karabinu szturmowego (30 x D) Torba sportowa Walkman (w środku przeboje Elvisa) Charakterystyczna fraza: „Hail to the King, baby.” Sirkłit - Druciarz Osobnik przeciętnych rozmiarów, ale za to nieprzeciętnie nerwowy. Niezgrabiasz i niezdara, terminalnie nieśmiały. Dobrze się czuje wyłącznie w towarzystwie swojej ulubionej maskotki (czyli Li-ona) albo w swojej pracowni komputerowej. Nosi wielkie, grube pingle i ma potwornie przetłuszczone włosy. Słowem, nerd. Cechy: pakerność: 10 zręczność: 2 refleks: 5 czajenie: 16 zdrowie: 35 Umiejętności: Chakerstwo*: 16 Neutralizacja zabezpieczeń: 10 Naprawa wszelaka: 15 Broń krótka: 7 Unik: 10 Ładowanie broni: 7 Wyposażenie: Duży kłąb kabelków, wtyczek, przelotek itp śmiecia Zestaw narzędzi - z przewagą elektronicznych Komplet niebieskich śrubokrętów Poobijany laptop Nieprzeliczalna liczba dyskietek Tajemnicza Torba Druciarza Czajnik Kamizelka kuloodporna Przeciętny lekki pistolet Zapasowy magazynek do pistoletu Charakterystyczna fraza: „Aaagh! Nigdy więcej mnie tak nie strasz!” Spaner - Druciarz Nabity, owłosiony koleś. Nosi obszarpane dżinsy, podkoszulek na ramiączka i glany. Włosy ma długie, rzadko myte i przewiązane bandaną, do tego wąsy i długą brodę. Całości dopełniają przeciwsłoneczne okularki - Spaner wygląda jak skrzyżowanie palacza na parowcu i jednego z gości z ZZ Top. Z jego jamy gębowej wydobywa się niecodzienny zapach - to przez kalafonię którą namiętnie żuje. Cechy: pakerność: 13 zręczność: 10 refleks: 4 czajenie: 14 zdrowie: 41 Umiejętności: Naprawa wszelaka: 14 Prowadzenie większych pojazdów*: 12 Naprawa broni palnej: 10 Mordobicie: 10 Walka bronią ręczną: 10 Znajomość ulicy: 11 Wyposażenie: Duży kłąb drutu i cyny do lutowania Bryła kalafonii do żucia Zestaw narzędzi Komplet kluczy nasadkowych Lutlampa Lutownica dwuręczna (obrażenia jak pała, plus dodatkowa kostka jeśli rozgrzana) Piła łańcuchowa Zbiornik z zapasem napalmu do lutlampy Tajemnicza Torba Druciarza Okularki Telefon komórkowy Charakterystyczna fraza: „Chyba jest niedobrze…” Bohaterowie Niezależni Ludowy Front Wyzwolenia: Neo - rewolucjonista i mózg operacji Szczupły, wysoki i zwinny. Ubrany na czarno, w obszernym płaszczu i czarnych okularkach promieniuje aurą kompetencji i niebezpieczeństwa. Zawsze staje tak, żeby wyglądać jak najbardziej stylowo. Ważniejsze cechy: refleks: 15 zdrowie: 35 Ważniejsze umiejętności: Broń krótka: 12 Mordobicie: 13 Unik: 15 Rewolucyjna retoryka: 22 Ustawianie się tak, żeby wyglądać stylowo: 19 Wyposażenie: Przeciętny pistolet lekki - dwie sztuki Przeciętny pistolet ciężki - dwie sztuki Mini-Buzi - dwie sztuki Kolt S2 - dwie sztuki Okularki Telefon komórkowy Wyczesane glany Obszerny płaszcz Charakterystyczna fraza: „wow.” (tylko kiedy się zapomni) Noe - rezydentny geniusz techniczny LFW Niski brzuchaty i brodaty koleś, z błyszczącą łysiną. Zawsze przybrudzony smarami, zawsze niechlujnie ubrany. Nosi jednoczęściowy, zapinany na suwak kombinezon z milionem kieszeni, glany i czapkę bejzbolówkę. Ważniejsze cechy: refleks: 9 zdrowie: 39 Ważniejsze umiejętności: Naprawa wszelaka: 16 Naprawa broni palnej: 17 Naprawa broni laserowej: 15 Neutralizacja zabezpieczeń: 16 Znajomość ulicy: 12 Broń krótka: 10 Prowadzenie większych pojazdów*:15 Wyposażenie: Tajemnicza Torba Druciarza Naprawdę wielka skrzynka narzędzi Wiertara Kamizelka kuloodporna Przeciętny ciężki pistolet Granat (typu jajeczko) Wyczesane glany Charakterystyczna fraza: „Nie, to nie będzie działać.” One - przygnębiona estetka Niewysoka, szczupła, ubrana w czarne skóry dziewczyna z trupim makijażem. Długie, czarne, puszczone luzem włosy, bransoletki na rękach, wisiorki na szyi. Z wyglądu zżerana przez depresję, słucha ciągle przygnębiającego gotyckiego rocka. Zazwyczaj czule piastuje w objęciach swój karabin. Ważniejsze cechy: refleks: 13 zdrowie: 29 Ważniejsze umiejętności: Broń długa: 19 Broń krótka: 12 Prowadzenie mniejszych pojazdów*: 10 Znajomość Gothic Rocka: 20 Wyposażenie: Przeciętny karabin laserowy z celownikiem optycznym Duża ilość czarnej szminki Skórzane ubranie Wyczesane glany Okularki Walkman, w środku kaseta Cradle of Filth Charakterystyczna fraza: „Oh, angst. Oh, depression.” |
Jak na miesiąc, w którym „White Dwarf” świętuje swój pięćsetny numer, kwiecień minął bez większych warhammerowych nowości.
więcej »Na trzeci numer „Magii i Miecza” trzeba było poczekać zdecydowanie dłużej, niż na drugi, ale warto było. Po raz pierwszy bowiem pojawił się w niej artykuł poświęcony systemowi Warhammer, a także opublikowano pierwszą przygodę z prawdziwego zdarzenia.
więcej »Marzec nie przyniósł zbyt wielu nowości ze świata Warhammera – do najważniejszych należy zaliczyć prezentacje kolejnych dwóch armii do The Old World.
więcej »See you Space Cowboy
— Miłosz Cybowski
Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski
Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski
Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski
Typowe miasto
— Miłosz Cybowski
Gnijący las
— Miłosz Cybowski
Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski
Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski
Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski
Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski
Logika szkodzi
— Witold Witaszewski
Kaloryfer
— Witold Witaszewski, Małgorzata ’Ama’ Roznerska, Leszek ’Leslie’ Karlik