Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 5 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Polski wideoklip roku wybrany

Esensja.pl
Esensja.pl
Teledysk do utworu „Jak nie Ty, to kto?” O.S.T.R. zdobył Grand Prix 17. Festiwalu Polskich Wideoklipów Yach Film 2008. Ten sam klip wygrał także konkurs publiczności towarzyszący imprezie na najlepszy teledysk do muzyki hip-hop.

Polski wideoklip roku wybrany

Teledysk do utworu „Jak nie Ty, to kto?” O.S.T.R. zdobył Grand Prix 17. Festiwalu Polskich Wideoklipów Yach Film 2008. Ten sam klip wygrał także konkurs publiczności towarzyszący imprezie na najlepszy teledysk do muzyki hip-hop.
O laury festiwalu odbywającego się w Gdańsku walczyło 58 wideoklipów wybranych spośród 170 nadesłanych na konkurs. Oprócz Grand Prix jury przyznało także nagrody w sześciu innych kategoriach. Nagrodę za najlepszy scenariusz otrzymał Kuba Łubniewski (wideoklip „W aucie”, Sokół feat Pono), za montaż – Dariusz Szemanowicz (teledysk „At the left Hand ov God”, Behemoth), za zdjęcia – Marek Dawid („Skarb”, Ramona Rey), a za animację – Katarzyna Rolbiecka („Sama Cię droga poprowadzi”, Miecz Szcześniak). Za najlepszego reżyseria uznano Matthew Schroedera, który zrealizował teledysk „Window” zespołu Bajzel. W kategorii „inna energia” zwyciężyli Małgorzata Mazur i Łukasz Jastrubczak – realizatorzy wideoklipu do utworu „Koń i mysz” zespołu 100nka.
Publiczność oddawała głosy za pośrednictwem portali internetowych i wybrała najlepszy teledysk do muzyki pop (Ewelina Flinta i Łukasz Zagrobelny „Nie kłam, że kochasz mnie”), najlepszy teledysk do muzyki rock (Czesław śpiewa „Maszynka do świerkania”) oraz najlepszego wykonawcę (FEEL & Iwona Węgrowska „Pokonaj siebie”).
Zwyciężczyni Grand Prix, Balbina Bruszewska, za teledysk do utworu „Jak nie Ty, to kto?” O.S.T.R. oprócz statuetki Yacha otrzymała nagrodę 10 tysięcy złotych. Zwycięski teledysk został nakręcony na łódzkich ulicach z wykorzystaniem technik animacyjnych i można go obejrzeć na platformie You Tube.
koniec
13 października 2008

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Promocja: Dostawca wody do firm - transport Gratis na terenie Polski

27 IV 2024

Rzetelny, terminowy dostawca wody do firm to oczekiwanie wielu firm oraz organizacji. Jeśli stoisz przed wyborem dostawcy wody mineralnej butelkowanej do firmy i Twoim celem jest zapewnienie pracownikom i klientom świeżej i zdrowej wody, jesteś we właściwym miejscu!

więcej »

Promocja: Czy zawód programisty to wciąż przyszłościowa profesja?

26 IV 2024

Od kilku lat w branży IT dało się zaobserwować pewien zastój w zapotrzebowaniu na informatyków i programistów. Wśród osób kształcących się w tym właśnie kierunku spowodowało to niemałą panikę. Czy jest się czego obawiać?

więcej »

Promocja: Przebarwienia na twarzy - jak sobie z nimi radzić?

19 IV 2024

Przebarwienia na twarzy mogą mieć naprawdę różne pochodzenie. Mogą być wynikiem zarówno działania słońca, jak i zmian hormonalnych, stanów zapalnych, a także niewłaściwej pielęgnacji skóry. Zobacz jak sobie radzić z przebarwieniami.

więcej »

Polecamy

Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku

A pamiętacie…:

Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski

Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski

Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski

Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski

Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski

Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski

Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski

Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski

The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski

T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski

W trakcie

zobacz na mapie »
Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.