Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 28 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

‹Spell Storm›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułSpell Storm
WWW

Online: Get Medieval 2
[„Spell Storm” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Wiele lat temu na rynku pojawiła się gra zatytułowana „Get Medieval”. Wybierało się tam jednego z czterech herosów i łaziło aż do znudzenia po labiryntach w celu dopadnięcia wielkiego smoka. Stopień komplikacji rósł z każdym poziomem, a dotrwać do końca było naprawdę ciężko. „Spell Storm” oferuje nam bardzo podobny model rozgrywki, ale ukończenie naszej misji sukcesem zajmuje o wiele mniej czasu.

Miłosz Cybowski

Online: Get Medieval 2
[„Spell Storm” - recenzja]

Wiele lat temu na rynku pojawiła się gra zatytułowana „Get Medieval”. Wybierało się tam jednego z czterech herosów i łaziło aż do znudzenia po labiryntach w celu dopadnięcia wielkiego smoka. Stopień komplikacji rósł z każdym poziomem, a dotrwać do końca było naprawdę ciężko. „Spell Storm” oferuje nam bardzo podobny model rozgrywki, ale ukończenie naszej misji sukcesem zajmuje o wiele mniej czasu.

‹Spell Storm›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułSpell Storm
WWW
Jako mag zostaliśmy wysłani do wieży złego czarnoksiężnika w mało zaskakującym celu wykończenia go. Fabuła nie ma tu zresztą większego znaczenia, chodzi głównie o wyrzynanie kolejnych potworów. Nie mamy zbyt wielkich możliwości i z początku chodzenie po kolejnych pomieszczeniach z wciśniętym lewym przyciskiem myszy w zupełności wystarcza. Oczywiście gdzieś tam kryją się skrzynie ze skarbami (trzeba ich szukać), a w rozrzuconych tu i tam beczkach można znaleźć złoto i magiczne zwoje, ale prostota (by nie rzec – prostackość) gry sprawia, że po kilku poziomach ciężko się nimi przejmować. Na końcu każdego większego levelu czeka nas możliwość rozwinięcia umiejętności naszego maga w czterech różnych kategoriach: rzucania czarów, zdolności ogólnych (unikanie pułapek czy gromadzenie złota), rozwoju chowańca czy metamorfozy. Jedyne co potrafi zrobić jakąkolwiek istotną różnicę to metamorfoza pozwalająca nam na krótko przemienić się w wielkiego i silnego potwora. Nie do końca też rozumiem zależność pomiędzy zdobywanymi punktami doświadczenia, złotem a rozwojem bohatera. Ale kto by się przejmował takimi detalami! Mimo zaskakująco wysokich ocen na Armor Games, „Spell Storm” jest tylko kolejnym wcieleniem „Get Medieval”, równie monotonnym i tylko odrobinę mniej nudnym.


koniec
20 października 2012

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Zapiski niedzielnego gracza: Wolność i swoboda
Miłosz Cybowski

14 IV 2024

„Broforce” nie jest grą nową, ale lubię do niej wracać – ta brutalna platformówka nabija się z popkulturowych klisz w sposób podobny do filmowej serii „Expendables”. Robi to jednak o wiele lepiej. I zabawniej.

więcej »

Krótko o grach: Rodzina jest najważniejsza
Miłosz Cybowski

6 IV 2024

„Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” jest jedną z tych gier, które w świetnym stylu łączą ze sobą temat z mechaniką. Rozbudowa drzewa genealogicznego naszej rodziny, aranżowanie udanych mariaży i dbanie o kolejnych potomków naprawdę wciąga.

więcej »

Erpegi ze starej szafy: Nie ma wody na pustyni
Miłosz Cybowski

17 II 2024

„Don′t Drink the Water” Matta Cuttera to solidna, nieskomplikowana przygoda, która świetnie oddaje klimat Martwych Ziem.

więcej »

Polecamy

Wyrzuty sumienia kanciarza

W świecie pdf-ów:

Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski

Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski

Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski

Typowe miasto
— Miłosz Cybowski

Gnijący las
— Miłosz Cybowski

Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski

Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski

Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski

Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski

Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.