Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 29 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

‹Obliterate Everything 2›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułObliterate Everything 2
WWW

Online: Mały, zatłoczony kosmos
[„Obliterate Everything 2” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Graficznie prosty, ale całkiem grywalny RTS jakim jest „Obliterate Everything 2” wymusza na nas o wiele więcej zręczności i klikania niż strategicznego myślenia. Wielbiciele „Starcrafta” powinni czuć się tu jak w domu.

Miłosz Cybowski

Online: Mały, zatłoczony kosmos
[„Obliterate Everything 2” - recenzja]

Graficznie prosty, ale całkiem grywalny RTS jakim jest „Obliterate Everything 2” wymusza na nas o wiele więcej zręczności i klikania niż strategicznego myślenia. Wielbiciele „Starcrafta” powinni czuć się tu jak w domu.

‹Obliterate Everything 2›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułObliterate Everything 2
WWW
Zaczynamy z bazą zawieszoną gdzieś w przestrzeni kosmicznej oraz stopniowo rosnącymi zasobami energii. Przy pomocy kilku podstawowych struktur będziemy musieli nie tylko przygotować się na zbliżające się naloty wroga, ale też wyprodukować wystarczająco dużo okrętów kosmicznych, by zmieść bazę przeciwnika z powierzchni kosmosu.
Na początek dostajemy kilka podstawowych działek do obrony, dwa generatory i jeden typ doku produkującego statki. Każde zwycięstwo wzbogaca nasz arsenał o jeden dodatkowy budynek. Przy tym sami możemy decydować, jakie ulepszenia zdobywamy – pozwala nam na to niewielka mapa kosmosu z odpowiednimi rozgałęzieniami. Zadbano o to, by (przynajmniej teoretycznie) poszczególne misje się od siebie różniły. Mamy typowe rozgrywki wszyscy na wszystkich, pojedynki mano-a-mano czy zwykłą obronę przed nacierającymi hordami wrogów. Niekiedy pojawia się urozmaicenie w postaci zwiększonego przyrostu energii, który pozwala nam na szybszą rozbudowę. Innym razem, budując bazę w pasie asteroidów, możemy (o ile dorobiliśmy się odpowiednich statków) podejmować się wydobywania z nich zasobów. W gruncie rzeczy jednak większość misji wygląda tak samo: umocnić się, wybudować pierwsze doki, zwiększyć przyrost energii, pilnować, żeby nikt nie zniszczył naszej bazy i budować, budować, budować.
Między misjami możemy też inwestować zarobione „kredyty” w takie czy inne ulepszenia zwiększające siłę statków, wytrzymałość struktur czy odporność na niektóre ataki. To jednak drobiazg, który nie zmienia faktu, że po kilku rozegranych misjach, niezależnie od rosnącego poziomu trudności, „Obliterate Everything 2” staje się dość monotonne.
koniec
13 kwietnia 2013

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Zapiski niedzielnego gracza: Wolność i swoboda
Miłosz Cybowski

14 IV 2024

„Broforce” nie jest grą nową, ale lubię do niej wracać – ta brutalna platformówka nabija się z popkulturowych klisz w sposób podobny do filmowej serii „Expendables”. Robi to jednak o wiele lepiej. I zabawniej.

więcej »

Krótko o grach: Rodzina jest najważniejsza
Miłosz Cybowski

6 IV 2024

„Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” jest jedną z tych gier, które w świetnym stylu łączą ze sobą temat z mechaniką. Rozbudowa drzewa genealogicznego naszej rodziny, aranżowanie udanych mariaży i dbanie o kolejnych potomków naprawdę wciąga.

więcej »

Erpegi ze starej szafy: Nie ma wody na pustyni
Miłosz Cybowski

17 II 2024

„Don′t Drink the Water” Matta Cuttera to solidna, nieskomplikowana przygoda, która świetnie oddaje klimat Martwych Ziem.

więcej »

Polecamy

Wyrzuty sumienia kanciarza

W świecie pdf-ów:

Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski

Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski

Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski

Typowe miasto
— Miłosz Cybowski

Gnijący las
— Miłosz Cybowski

Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski

Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski

Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski

Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski

Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.