Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 28 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

‹Incursion 2 The Artifact›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułIncursion 2 The Artifact
WWW

Online: Część druga czy tylko dodatek?
[„Incursion 2 The Artifact” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Szczęśliwie twórcy drugiej części „Incursion” nie poszli w ślady „Cursed Treasure 2”, oszczędzając nam zarówno cukierkowatej grafiki, jak i niskiego poziomu trudności. Garściami czerpiąc z dodatkowych misji do „Kingdom Rush” zaprezentowali nam za to całkiem grywalną i miejscami bardzo wymagającą kontynuację.

Miłosz Cybowski

Online: Część druga czy tylko dodatek?
[„Incursion 2 The Artifact” - recenzja]

Szczęśliwie twórcy drugiej części „Incursion” nie poszli w ślady „Cursed Treasure 2”, oszczędzając nam zarówno cukierkowatej grafiki, jak i niskiego poziomu trudności. Garściami czerpiąc z dodatkowych misji do „Kingdom Rush” zaprezentowali nam za to całkiem grywalną i miejscami bardzo wymagającą kontynuację.

‹Incursion 2 The Artifact›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułIncursion 2 The Artifact
WWW
Autorzy, otwarcie przyznający się do inspiracji „Kingdom Rush”, postanowili w drugiej odsłonie swojej gry dać nam o wiele więcej możliwości. Choć pierwsza część „Incursion” zmuszała nas właściwie do dość biernej obserwacji wydarzeń na polu bitwy, tym razem dostajemy do rąk zarówno czary, jak i bohaterów. A raczej: bohaterów rzucających czary, którzy na dodatek poruszają się po planszy, umożliwiając nam o wiele większą „interakcję”.
Graficznie nie zdecydowano się na większe ulepszenia, co (patrząc na wspomniany już „Cursed Treasure 2”) wychodzi grze na dobre. Zachowano także podstawowy podział na trzy rodzaje jednostek, które możemy produkować (łucznicy, wojownicy i magowie). Głównym dodatkiem są bohaterowie, a właściwie tylko jeden, który towarzyszy nam przez prawie całą rozgrywkę i na rozwój którego mamy pewien wpływ. Pozostali (łucznik oraz niebieskoskóry szaman) to postaci epizodyczne, dołączające do naszej armii w zaledwie kilku misjach. Jeśli o czary chodzi, możemy wybrać spośród czterech szkół magii, pozwalających nauczyć naszego herosa rozmaitych sztuczek: ciskania błyskawicami czy kulami ognia, przemiany w wilkołaka, przyzywania potworów czy stawiania min.
W tej misji przyjdzie nam obejść się bez bohaterów
W tej misji przyjdzie nam obejść się bez bohaterów
Zadbano także o misję, oferując nam nie tylko urozmaicone krajobrazy, ale też odmienne cele i sposoby prowadzące do wygranej. W jednym przypadku musimy poradzić sobie walcząc tylko i wyłącznie naszymi bohaterami, kiedy indziej zamiast bronić określonej ścieżki konieczna staje się obrona czterech mędrców. Nawet kiedy mamy do czynienia z typową rozgrywką, wprowadzone tu i tam urozmaicenia (jak choćby wielki demon, który zjada zarówno nasze, jak i wrogie wojska czy też pełzający pod ziemią robal, którego nie sposób zabić) zmuszają do nie lada kombinowania. Jeśli zatem pierwszą odsłonę uznałem za mało wciągającą, to „Incursion 2” uznaję za w pełni udany produkt, który wciągnął mnie na długie godziny.
Oczywiście biorąc pod uwagę brak większych zmian wizualnych można zadać sobie pytanie, ile w tej odsłonie z faktycznej części drugiej, a ile ze zwykłego mission packa. Ale czy to ważne?
koniec
4 maja 2013

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Zapiski niedzielnego gracza: Wolność i swoboda
Miłosz Cybowski

14 IV 2024

„Broforce” nie jest grą nową, ale lubię do niej wracać – ta brutalna platformówka nabija się z popkulturowych klisz w sposób podobny do filmowej serii „Expendables”. Robi to jednak o wiele lepiej. I zabawniej.

więcej »

Krótko o grach: Rodzina jest najważniejsza
Miłosz Cybowski

6 IV 2024

„Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” jest jedną z tych gier, które w świetnym stylu łączą ze sobą temat z mechaniką. Rozbudowa drzewa genealogicznego naszej rodziny, aranżowanie udanych mariaży i dbanie o kolejnych potomków naprawdę wciąga.

więcej »

Erpegi ze starej szafy: Nie ma wody na pustyni
Miłosz Cybowski

17 II 2024

„Don′t Drink the Water” Matta Cuttera to solidna, nieskomplikowana przygoda, która świetnie oddaje klimat Martwych Ziem.

więcej »

Polecamy

Wyrzuty sumienia kanciarza

W świecie pdf-ów:

Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski

Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski

Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski

Typowe miasto
— Miłosz Cybowski

Gnijący las
— Miłosz Cybowski

Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski

Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski

Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski

Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski

Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.