Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 29 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

‹Mars Colonies›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułMars Colonies
WWW

Online: W czasie suszy straszna posucha
[„Mars Colonies”, „Caribbean Admiral” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Twórcy gier online nas ostatnio nie rozpieszczają. Choć dwie całkiem przyjemne strategie mogą z powodzeniem urozmaicić letnie wieczory, to jednak ani „Mars Colonies”, ani „Caribbean Admiral” nie potrafią zatrzymać na dłużej.

Miłosz Cybowski

Online: W czasie suszy straszna posucha
[„Mars Colonies”, „Caribbean Admiral” - recenzja]

Twórcy gier online nas ostatnio nie rozpieszczają. Choć dwie całkiem przyjemne strategie mogą z powodzeniem urozmaicić letnie wieczory, to jednak ani „Mars Colonies”, ani „Caribbean Admiral” nie potrafią zatrzymać na dłużej.

‹Mars Colonies›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułMars Colonies
WWW
„Mars Colonies” jest RTS-em, w którym, jak sama nazwa wskazuje, przyjdzie nam rozbudowywać kolonie na Marsie. Będziemy musieli zadbać o moduły mieszkalne dla naszych kolonistów, a także zaopatrzyć ich w niezbędną wodę (wystarczają do tego zwykłe studnie głębinowe – pomysł mocno naciągany), żywność i energię. Przyjdzie nam też toczyć walki z innymi mieszkańcami planety. Graficznie gra utrzymana jest w stylu pikselozy, a jeśli dodać do tego brak możliwości bezpośredniego wpływania na poczynania naszych kolonistów i dość trudne miejscami sterowanie, można nad nią spędzić trochę czasu, ale o wciągającej rozgrywce nie może być mowy. Dla przyzwyczajonych do tego, że gry online z natury są dość proste, całkiem wysoki poziom trudności niektórych misji może okazać się pewną wadą. Zastanawiam się przy tym, czy to faktycznie problem trudności, czy raczej założonego przez twórców procesu rozwoju kolonii, któremu musimy się podporządkować.

‹Caribbean Admiral›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułCaribbean Admiral
WWW
• • •
„Caribbean Admiral” początkowo przywodzi na myśl starych dobrych „Korsarzy”, w których mogliśmy wcielać się w dowódców angielskiej lub francuskiej floty bukanierów grasujących po Karaibach. Jednak mimo pewnych elementów wspólnych (możliwość handlowania połączona z toczeniem pojedynków z piratami), grze online brakuje tego czegoś. W gruncie rzeczy, jeśli pominąć element handlu surowcami, jest to jeszcze jedna gra, w której stopniowo ulepszamy naszych trzech bohaterów (tutaj: statki) i toczymy monotonne boje z przeciwnikami (też grasującymi w trójkach). Niby zapewniono nam urozmaicenia pozwalające wybrać, czy dokonujemy abordażu, czy strzelamy w kadłub, załogę czy maszty, ale na dobrą sprawę nie mają one większego znaczenia (bo po dokonaniu abordażu nie mamy co marzyć o przejęciu okrętu wroga). Po kilkunastu minutach odkrywamy, że jedyne, co nam pozostaje to pływanie tu i tam, udoskonalanie statków i walka z piratami oraz zdobywanie opanowanych przez nich portów. Dużo klikania i mało frajdy.
koniec
6 lipca 2013

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Zapiski niedzielnego gracza: Wolność i swoboda
Miłosz Cybowski

14 IV 2024

„Broforce” nie jest grą nową, ale lubię do niej wracać – ta brutalna platformówka nabija się z popkulturowych klisz w sposób podobny do filmowej serii „Expendables”. Robi to jednak o wiele lepiej. I zabawniej.

więcej »

Krótko o grach: Rodzina jest najważniejsza
Miłosz Cybowski

6 IV 2024

„Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” jest jedną z tych gier, które w świetnym stylu łączą ze sobą temat z mechaniką. Rozbudowa drzewa genealogicznego naszej rodziny, aranżowanie udanych mariaży i dbanie o kolejnych potomków naprawdę wciąga.

więcej »

Erpegi ze starej szafy: Nie ma wody na pustyni
Miłosz Cybowski

17 II 2024

„Don′t Drink the Water” Matta Cuttera to solidna, nieskomplikowana przygoda, która świetnie oddaje klimat Martwych Ziem.

więcej »

Polecamy

Wyrzuty sumienia kanciarza

W świecie pdf-ów:

Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski

Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski

Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski

Typowe miasto
— Miłosz Cybowski

Gnijący las
— Miłosz Cybowski

Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski

Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski

Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski

Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski

Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.