Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 20 stycznia 2022
w Esensji w Esensjopedii

Esther Martínez Lobato, Álex Pina
‹Sky Rojo 2›

EKSTRAKT:60%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułSky Rojo 2
Dystrybutor Netflix
Data premiery23 lipca 2021
TwórcaEsther Martínez Lobato, Álex Pina
ObsadaVerónica Sánchez, Asier Etxeandia, Miguel Ángel Silvestre
Rok produkcji2021
Kraj produkcjiHiszpania
SerialSky Rojo, Sezon 2
Liczba odcinków8
Gatunekakcja
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup

Sky Rojo 2: Odc. 3. Gdy śmierć zagląda w oczy
[Esther Martínez Lobato, Álex Pina „Sky Rojo 2” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Twórcy serialu wreszcie postanowili odejść od dotychczasowego schematu fabularnego, w którym na przemian bohaterki uciekały przed ścigającymi je ludźmi Romea albo na chwilę zyskiwały nad nimi przewagę. Niestety w efekcie tej zmiany wydarzenia w tym odcinku toczą się w znacznie wolniejszym tempie niż wcześniej.

Marcin Mroziuk

Sky Rojo 2: Odc. 3. Gdy śmierć zagląda w oczy
[Esther Martínez Lobato, Álex Pina „Sky Rojo 2” - recenzja]

Twórcy serialu wreszcie postanowili odejść od dotychczasowego schematu fabularnego, w którym na przemian bohaterki uciekały przed ścigającymi je ludźmi Romea albo na chwilę zyskiwały nad nimi przewagę. Niestety w efekcie tej zmiany wydarzenia w tym odcinku toczą się w znacznie wolniejszym tempie niż wcześniej.

Esther Martínez Lobato, Álex Pina
‹Sky Rojo 2›

EKSTRAKT:60%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułSky Rojo 2
Dystrybutor Netflix
Data premiery23 lipca 2021
TwórcaEsther Martínez Lobato, Álex Pina
ObsadaVerónica Sánchez, Asier Etxeandia, Miguel Ángel Silvestre
Rok produkcji2021
Kraj produkcjiHiszpania
SerialSky Rojo, Sezon 2
Liczba odcinków8
Gatunekakcja
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Inną sprawą jest, że bohaterki uwięzione w zasypanym samochodzie nie mają zbyt dużego pola do popisu. Jasne, że kibicujemy im, kiedy próbują uwolnić się z więzów, ale przecież trudno spodziewać się, aby udało im się samodzielnie przebić przez zasychający beton, bo nikt nie przewozi w bagażniku auta na przykład specjalistycznego sprzętu do robót drogowych. Tak naprawdę można tylko współczuć Coral, gdy podejmuje rozpaczliwe próby wywiercenia otworu, który zapewniłby kobietom dopływ świeżego powietrza i dałby nadzieję na ocalenie. Nie jesteśmy zaś specjalnie zaskoczeni, że w pewnym momencie bohaterki decydują się zażyć środki uspokajające, aby łatwiej im było znieść świadomość zbliżającego się końca. Widzom pozostaje zaś tak naprawdę obserwowanie ich wspomnień (czasem mniej, a czasem bardziej interesujących), bo dopiero finałowa scena wciska nas mocniej w fotele.
Równolegle obserwujemy oczywiście poczynania Romea i jego ludzi, którzy w Las Novias świętują rozprawienie się z buntowniczkami. I tutaj pewnym zaskoczeniem może być to, że właściciel klubu z nietypowym dla niego spokojem przyjmuje deklarację Moisésa i Christiana o chęci odejścia. Ba, nie tylko nie reaguje na tę informację wybuchem gniewu, lecz urządza braciom huczne pożegnanie. Przekonamy się także, że swojej szansy nie potrafiły wykorzystać prostytutki, które dzięki Coral odzyskały swoje paszporty. Zbyt długo zwlekały z ucieczką i w efekcie zamiast cieszyć się wolnością będą zmuszone do udziału w zorganizowanej przez Romea imprezie. Okazuje się jednak, że nie wszyscy mężczyźni bawią się na niej szampańsko, a dla jednego z nich próba wcześniejszego opuszczenia lokalu kończy się wręcz tragicznie.
Nic dziwnego, że obserwując przebieg wydarzeń w Las Novias, zastawiamy się, czy Moisés i Christian wytrwają przy swej decyzji, szczególnie że tego ostatniego jakoś trudno sobie wyobrazić w roli przykładnego obywatela, skoro nawet w klubie nie potrafi powstrzymać się przed przekraczaniem wszelkich dopuszczalnych granic. Zresztą można odnieść wrażenie, że także Moisésem targają sprzeczne pragnienia – przynajmniej po części związane z jego uczuciem do Coral. W każdym razie oczywiste jest, że oczekiwania braci niekoniecznie dadzą się pogodzić, a swoje trzy gorsze może przecież dorzucić Romeo, który chyba nie powiedział jeszcze ostatniego słowa.
koniec
23 sierpnia 2021

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Klasyka kina radzieckiego: W te dni majowe, gdy kończyła się wojna
Sebastian Chosiński

19 I 2022

Zanim w 1977 roku powstało monumentalne „Oswobodzenie Pragi” Otakara Vávry, osiemnaście lat wcześniej o tych samych wydarzeniach, choć w znacznie bardziej kameralnej i dużo mniej patetycznej formie, opowiedział Stanisław Rostocki w swej drugiej pełnometrażowej fabule czyli „Majowych gwiazdach”. Składająca się z czterech nowel historia urzeka poetyckim nastrojem i… zapachem wiosny.

więcej »

East Side Story: Gwiaździsty sztandar ponad wody Newy
Sebastian Chosiński

16 I 2022

To nie proste: z dnia na dzień porzucić dotychczasowe życie (niekoniecznie nawet najszczęśliwsze i najbardziej ustabilizowane) i zacząć nowe w zupełnie innym kraju, tysiące kilometrów od rodzinnych stron. A na to właśnie decyduje się bohaterka dramatu obyczajowego Aleksandra Mołocznikowa „Powiedz jej”, która na dodatek chce zostawić w Rosji męża i zabrać ze sobą ich jedynego syna.

więcej »

Rozwalanie ścian tyłkiem i inne rozterki czterdziestolatków
Agnieszka ‘Achika’ Szady

15 I 2022

Niech nikogo nie zwiedzie kpiarski tytuł recenzji. „Matrix: Zmartwychwstania” jest filmem głęboko symbolicznym i stuprocentowo poważnym.

więcej »

Polecamy

Kevin Smith. Sprzedawcy 2

Do sedna:

Kevin Smith. Sprzedawcy 2
— Marcin Knyszyński

Kevin Smith. Jay i Cichy Bob kontratakują
— Marcin Knyszyński

Kevin Smith. Dogma
— Marcin Knyszyński

Kevin Smith. W pogoni za Amy
— Marcin Knyszyński

Kevin Smith. Szczury z supermarketu
— Marcin Knyszyński

Kevin Smith. Sprzedawcy
— Marcin Knyszyński

Richard Kelly. Pułapka
— Marcin Knyszyński

Richard Kelly. Koniec świata
— Marcin Knyszyński

Richard Kelly. Donnie Darko
— Marcin Knyszyński

Alejandro González Iñárritu. Zjawa
— Marcin Knyszyński

Zobacz też

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.