Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 30 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

Online: Problem parkingowy
[ - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Flashowy „Gridlock”, na 40 planszach z wzrastającym poziomem trudności, umożliwia graczowi rozwiązywanie klasycznego problemu wyjazdu z parkingu, którego wylot został zastawiony autami i tirami… przez blondynki?

Wojciech Gołąbowski

Online: Problem parkingowy
[ - recenzja]

Flashowy „Gridlock”, na 40 planszach z wzrastającym poziomem trudności, umożliwia graczowi rozwiązywanie klasycznego problemu wyjazdu z parkingu, którego wylot został zastawiony autami i tirami… przez blondynki?
‹Gridlock›
‹Gridlock›
Rozgrywka jest pozornie nieskomplikowana, zasady banalne, grafika niezbyt wyszukana. Oto na parkingu (plansza 6 na 6 kwadratów), na wprost otwartej bramy, stoi nasz dwupolowy pojazd. Jedyne, czego się od nas oczekuje, to że metodą drag&drop przesuniemy go przez ową bramę. Żeby jednak tego dokonać, trzeba poprzesuwać inne (często dłuższe) pojazdy. Sęk w tym, że pojazdami można jeździć tylko w przód i w tył, a parking jest malutki…
Gra, zaprojektowana i wykonana w 2002 roku przez Corwina Derkatcha z Crystal New Media, jest freeware’ową, flashową implementacją planszowej gry „Rush Hour” z wydawnictwa Binary Arts. Stan gry jest zapisywany automatycznie, o ile się nie mylę, dzięki cookies, co jednak ogranicza nas do zabawy z jednego komputera. W opcjach można sobie włączyć tryb ekspercki, który co prawda nie zmienia układu klocków-pojazdów na planszy, ale ciągle denerwująco obraca rzutowanym z góry parkingiem.
Plusy:
  • 40 zróżnicowanych poziomów
  • prosta idea
Minusy:
  • słaba grafika
  • brak haseł do poziomów
koniec
13 sierpnia 2007

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Zapiski niedzielnego gracza: Wolność i swoboda
Miłosz Cybowski

14 IV 2024

„Broforce” nie jest grą nową, ale lubię do niej wracać – ta brutalna platformówka nabija się z popkulturowych klisz w sposób podobny do filmowej serii „Expendables”. Robi to jednak o wiele lepiej. I zabawniej.

więcej »

Krótko o grach: Rodzina jest najważniejsza
Miłosz Cybowski

6 IV 2024

„Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” jest jedną z tych gier, które w świetnym stylu łączą ze sobą temat z mechaniką. Rozbudowa drzewa genealogicznego naszej rodziny, aranżowanie udanych mariaży i dbanie o kolejnych potomków naprawdę wciąga.

więcej »

Erpegi ze starej szafy: Nie ma wody na pustyni
Miłosz Cybowski

17 II 2024

„Don′t Drink the Water” Matta Cuttera to solidna, nieskomplikowana przygoda, która świetnie oddaje klimat Martwych Ziem.

więcej »

Polecamy

Wyrzuty sumienia kanciarza

W świecie pdf-ów:

Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski

Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski

Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski

Typowe miasto
— Miłosz Cybowski

Gnijący las
— Miłosz Cybowski

Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski

Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski

Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski

Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski

Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.