Znamy zwycięzców 4. American Film FestivalNa uroczystej gali poznaliśmy laureatów plebiscytu.
Znamy zwycięzców 4. American Film FestivalNa uroczystej gali poznaliśmy laureatów plebiscytu. Spośród 16 filmów fabularnych autorstwa niezależnych amerykańskich twórców widzowie wybrali Przechowalnię numer 12 (Short Term 12, USA 2013) w reżyserii Destina Crettona – szczery, pełen emocji portret nastolatków umieszczonych w ośrodku wychowawczym. Najlepszym dokumentem festiwalu zdaniem publiczności okazał się film Big Easy Express (USA 2012) autorstwa Emmetta Malloya, opowiadający o wyjątkowym tournée popularnych folkowych grup Edward Sharpe & The Magnetic Zeros, Old Crow Medicine Show oraz Mumford & Sons. Nagrodzone filmy otrzymały nagrody w wysokości odpowiednio 10 i 5 tysięcy dolarów. 27 października 2013 |
Rzetelny, terminowy dostawca wody do firm to oczekiwanie wielu firm oraz organizacji. Jeśli stoisz przed wyborem dostawcy wody mineralnej butelkowanej do firmy i Twoim celem jest zapewnienie pracownikom i klientom świeżej i zdrowej wody, jesteś we właściwym miejscu!
więcej »Od kilku lat w branży IT dało się zaobserwować pewien zastój w zapotrzebowaniu na informatyków i programistów. Wśród osób kształcących się w tym właśnie kierunku spowodowało to niemałą panikę. Czy jest się czego obawiać?
więcej »Przebarwienia na twarzy mogą mieć naprawdę różne pochodzenie. Mogą być wynikiem zarówno działania słońca, jak i zmian hormonalnych, stanów zapalnych, a także niewłaściwej pielęgnacji skóry. Zobacz jak sobie radzić z przebarwieniami.
więcej »Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
4. American Film Festival: Cudowność na poboczu
— Kamil Witek