Arcyciekawa promocja czwartego „Terminatora”Na interesujący pomysł promowania "Terminatora: Ocalenie" (czwartej części słynnego cyklu) wpadł dystrybutor Sony Pictures - zobaczcie flashową, animowaną wersję plakatu filmu.
Arcyciekawa promocja czwartego „Terminatora”Na interesujący pomysł promowania "Terminatora: Ocalenie" (czwartej części słynnego cyklu) wpadł dystrybutor Sony Pictures - zobaczcie flashową, animowaną wersję plakatu filmu. Flashowy plakat „Terminatora: Ocalenie” na początku przedstawia Los Angeles A.D. 2009 w formie lotniczej mapy. Dwie eksplozje powodują stopniowe przekształcenie mapy w twarz Terminatora. Obejrzyjcie animację TUTAJ. Reżyserem „Terminatora: Ocalenie” jest McG, w roli Johna Connora zobaczymy Christiana Bale’a. Premiera filmu będzie miała miejsce 22 maja 2009. 26 listopada 2008 |
Rzetelny, terminowy dostawca wody do firm to oczekiwanie wielu firm oraz organizacji. Jeśli stoisz przed wyborem dostawcy wody mineralnej butelkowanej do firmy i Twoim celem jest zapewnienie pracownikom i klientom świeżej i zdrowej wody, jesteś we właściwym miejscu!
więcej »Od kilku lat w branży IT dało się zaobserwować pewien zastój w zapotrzebowaniu na informatyków i programistów. Wśród osób kształcących się w tym właśnie kierunku spowodowało to niemałą panikę. Czy jest się czego obawiać?
więcej »Przebarwienia na twarzy mogą mieć naprawdę różne pochodzenie. Mogą być wynikiem zarówno działania słońca, jak i zmian hormonalnych, stanów zapalnych, a także niewłaściwej pielęgnacji skóry. Zobacz jak sobie radzić z przebarwieniami.
więcej »Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz