Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 15 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Gry

Magazyn CCXXXV

Podręcznik

Kulturowskaz MadBooks DriveThruRPG.com Skapiec.pl

Nowości

growe

  • Vow of Absolution
    Calum Collins, Christopher Colston, Chris Edwards, Christopher Handley, Jordan Goldfarb, Pádraig Murphy
więcej »

Zapowiedzi

growe (wybrane)

więcej »

Online: Strzelanie na poły sportowe
[ - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Lubicie sobie czasem postrzelać do celu, ale nie interesują was „zwykłe” strzelanki, gdzie trzeba, przy pretekstowej fabule, rozwalać innych ludzi, zwierzęta, obcych czy cokolwiek innego? „The Gun Game” jest dla was!

Wojciech Gołąbowski

Online: Strzelanie na poły sportowe
[ - recenzja]

Lubicie sobie czasem postrzelać do celu, ale nie interesują was „zwykłe” strzelanki, gdzie trzeba, przy pretekstowej fabule, rozwalać innych ludzi, zwierzęta, obcych czy cokolwiek innego? „The Gun Game” jest dla was!
The Gun Game
The Gun Game
Do przejścia są trzy kampanie: obronna, sprawnościowa i ataku. We wszystkich z nich nasza ręka, trzymająca broń, może swobodnie poruszać się po prawej części ekranu, klawiszem myszki strzelając w lewo. W kampanii obronnej z lewej strony nadlatują cele-rzutki, oznaczone wartościami punktowymi. Im większa wartość rzutki, tym większej ilości trafień wymaga. W części sprawnościowej cel jest jeden, ale nieustannie wędruje po całej planszy. Wreszcie podczas ataku, celem jest inna ręka – uzbrojona, strzelająca w naszym kierunku. Jak widać, gra nie ma cech typowej strzelanki, nie niesie za sobą ładunku zbędnej przemocy i brutalności. Jest grą czysto sprawnościową, a gdyby nie owa trzecia kampania – możnaby powiedzieć: sportową.
Na każdą kampanię składa się siedem poziomów trudności. W obronie – rzutki nadlatują z różną prędkością, zaczynają także falować. W trenowaniu sprawności – rzutka porusza się coraz szybciej, we wszystkich kierunkach. Przy ataku – broń przeciwnika jest coraz groźniejsza, a jego sprawność także wzrasta. Pewnym ułatwieniem jest, że kula, która zrykoszetowała od lewej ścianki, także może zaliczać trafienie; utrudnieniem zaś – konieczność przeładowania broni (dzieje się to automatycznie, ale traci się cenny czas). Amunicja niby jest limitowana, ale prędzej skończy się nam czas, niż się wyczerpie. Można też trafić w swój własny rykoszet… lub kulę przeciwnika.
Do wyboru są trzy bronie: Glock, Micro Uzi oraz MP5. Wydawałoby się, że wybór broni automatycznej ułatwi sprawę… Ale Glock zadaje większe obrażenia, czyli – wystarczy mniej trafień.
Obok trybu kampanii, dostępny jest tryb wyzwań (challenge) – oraz rozgrzewka, w której strzela się do stosu skrzyń. Wyzwania są różne dla każdej broni, a składają się każdorazowo z testów: szybkości, umiejętności oraz trafności. W pierwszym z nich trzeba jak najszybciej zestrzelić określoną ilość statycznie ułożonych na planszy celów. W przypadku umiejętności nalezy oddać jak najmniej strzałów, by – zgodnie z prawami fizyki – stos skrzyń przewrócił się w pożądanym kierunku. Przy trafności – rzutka co chwila pojawia się w innym miejscu, a dysponujemy tylko jednym magazynkiem. Łatwo odgadnąć, że liczy się tu ilość trafień.
Gdy się już nam wydaje, że gra za nami – przeszliśmy wszystkie kampanie, a w wyzwaniach zdobyliśmy złote medale – klikamy w „Osiągnięcia”, a tam… okazuje się, że jesteśmy dopiero na początku. Jeszcze wiele trofeów do zdobycia przed nami. Jakże to? Ano, poniżej jest klawisz „Bronie”, a tam – możliwość wymiany standardowych 3 broni na inne; do wyboru jest łącznie 19 róznych pistoletów, karabinów i jakkolwiek-się-to-zwie oręży. I można zaczynać od nowa…
koniec
5 grudnia 2009

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Niech się mury pną… na boki
Wojciech Gołąbowski

11 V 2024

Dobrze dobrana historyjka fantasy stojąca za planszówką „Zamki Caladale” (oraz ładne grafiki na kafelkach) przydaje grze dużo sympatyczności. Gdyby tylko podsumowywanie punktów nie było tak żmudne…

więcej »

Czym by tu zapełnić spiżarnię?
Wojciech Gołąbowski

4 V 2024

Wydane przez Naszą Księgarnię „Orzeszki ze ścieżki” nie są, wbrew pozorom, grą łatwą. To strategia, w której do końca nie wiadomo, kto wygra.

więcej »

Zapiski niedzielnego gracza: Wolność i swoboda
Miłosz Cybowski

14 IV 2024

„Broforce” nie jest grą nową, ale lubię do niej wracać – ta brutalna platformówka nabija się z popkulturowych klisz w sposób podobny do filmowej serii „Expendables”. Robi to jednak o wiele lepiej. I zabawniej.

więcej »

Polecamy

Wyrzuty sumienia kanciarza

W świecie pdf-ów:

Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski

Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski

Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski

Typowe miasto
— Miłosz Cybowski

Gnijący las
— Miłosz Cybowski

Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski

Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski

Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski

Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski

Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.