EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Stawka większa niż życie (09) Koniec gry |
Dystrybutor | TVP |
Data premiery | 16 grudnia 1965 |
Reżyseria | Andrzej Konic |
Zdjęcia | Teofil Bitner, Zbigniew Grygalon, Zbigniew Nowak |
Scenariusz | Andrzej Zbych |
Obsada | Stanisław Mikulski, Stanisław Jasiukiewicz, Emil Karewicz, Iwa Młodnicka, Bogdan Niewinowski, Krzysztof Kowalewski, Hugo Krzyski, Lucjan Dytrych, Maria Homerska, Ryszard Markowski, Jerzy Racina, Marek Wilewski, Krzysztof Kumor, Tadeusz Deszkiewicz |
Muzyka | Andrzej Trybuła |
Rok produkcji | 1965 |
Kraj produkcji | Polska |
Cykl | Teatr Sensacji, Stawka większa niż życie |
Czas trwania | 54 min |
Gatunek | sensacja, wojenny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
„Kobra” i inne zbrodnie: Ten Brunner, ach! ten Brunner…Wielbiciele Hansa Klossa mogli w czwartkowy wieczór 16 grudnia 1965 roku poczuć wielki smutek. W ramach Teatru Sensacji wyemitowano bowiem „Koniec gry”, spektakl zapowiadany jako ostatni odcinek „Stawki większej niż życie”. Jak się niespełna rok później okazało, wcale tak nie było. J-23 powrócił na „mały ekran”. Mimo że jego pierwsze rozstanie z widzami nie należało do szczególnie spektakularnych.
Sebastian Chosiński„Kobra” i inne zbrodnie: Ten Brunner, ach! ten Brunner…Wielbiciele Hansa Klossa mogli w czwartkowy wieczór 16 grudnia 1965 roku poczuć wielki smutek. W ramach Teatru Sensacji wyemitowano bowiem „Koniec gry”, spektakl zapowiadany jako ostatni odcinek „Stawki większej niż życie”. Jak się niespełna rok później okazało, wcale tak nie było. J-23 powrócił na „mały ekran”. Mimo że jego pierwsze rozstanie z widzami nie należało do szczególnie spektakularnych. Andrzej Konic |
EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Stawka większa niż życie (09) Koniec gry |
Dystrybutor | TVP |
Data premiery | 16 grudnia 1965 |
Reżyseria | Andrzej Konic |
Zdjęcia | Teofil Bitner, Zbigniew Grygalon, Zbigniew Nowak |
Scenariusz | Andrzej Zbych |
Obsada | Stanisław Mikulski, Stanisław Jasiukiewicz, Emil Karewicz, Iwa Młodnicka, Bogdan Niewinowski, Krzysztof Kowalewski, Hugo Krzyski, Lucjan Dytrych, Maria Homerska, Ryszard Markowski, Jerzy Racina, Marek Wilewski, Krzysztof Kumor, Tadeusz Deszkiewicz |
Muzyka | Andrzej Trybuła |
Rok produkcji | 1965 |
Kraj produkcji | Polska |
Cykl | Teatr Sensacji, Stawka większa niż życie |
Czas trwania | 54 min |
Gatunek | sensacja, wojenny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Brytyjska autorka kryminałów Dorothy Leigh Sayers, w przeciwieństwie do Raymonda Chandlera czy spółki pisarskiej używającej pseudonimu Patrick Quentin, nie była rozpieszczana przez polskich reżyserów. W połowie lat 80. powstały jednak dwa oparte na jej opowiadaniach, zrealizowane przez Stanisława Zajączkowskiego, spektakle. Jeden z nich był adaptacją tekstu zatytułowanego „Człowiek, który wiedział, jak to się robi”.
więcej »Czy nikt z Was nie marzył, żeby popływać sobie pod wodą wraz z ulubionym koniem? Nie? To dziwne…
więcej »Powie ktoś, że oparta na prozie słowackiego pisarza Juraja Váha „Noc w Klostertal” byłaby ciekawsza, gdyby nie pojawiający się na finał wątek propagandowy. Tyle że nie pobrzmiewa on wcale fałszywą nutą. Gdyby przyjąć założenie, że cała ta historia wydarzyła się naprawdę, byłby nawet całkiem realistyczny. W każdym razie nie zmienia to faktu, że spektakl Tadeusza Aleksandrowicza ogląda się znakomicie nawet pięćdziesiąt pięć lat po premierze.
więcej »Nurkujący kopytny
— Jarosław Loretz
Latająca rybka
— Jarosław Loretz
Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Wiem, ale nie powiem
— Sebastian Chosiński
Wehrmacht kontra SS
— Sebastian Chosiński
Rosjan – nawet zdrajców – zabijać nie można
— Sebastian Chosiński
Za rok, za dzień, za chwilę…
— Sebastian Chosiński
J-23 na tropie A-4
— Sebastian Chosiński
Gdzie są naziści z tamtych lat?
— Sebastian Chosiński
Kruck Polakowi oko wykole
— Sebastian Chosiński
Hans Kloss w Werwolfie
— Sebastian Chosiński
Gdy maniak bierze się za Wunderwaffe…
— Sebastian Chosiński
Idzie wiosna od wschodu…
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Z Beskidów widać Jukatan, Afrykę i Japonię
— Sebastian Chosiński
UWAGA, MILICJA!: Śledztwo w samolocie
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Średnio udane lądowanie
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Zeus = Zero. Wielki Zero!
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Jak to jest płynąć „trzecim nurtem”…
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Mechanizm „afery skórzanej”
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: W cieniu Purpurowego Słońca
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Mroczne zaułki Malmö
— Sebastian Chosiński
Kto nie ryzykuje, ten… w spokoju nie żyje
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Bawełna czeka na wodę
— Sebastian Chosiński