„Wolverine” – pora na zajawkęNa dzień przed premierą pełnego zwiastuna prezentujemy dwudziestosekundową zajawkę i dwa ruchome plakaty.
„Wolverine” – pora na zajawkęNa dzień przed premierą pełnego zwiastuna prezentujemy dwudziestosekundową zajawkę i dwa ruchome plakaty. Na cztery miesiące przed premierą „Wolverine’a” maszyna reklamowa ruszyła pełną parą. Po prezentowanych wczoraj plakatach i zdjęciach oraz sześciosekundowym „tweaserze” (znajdziecie go w serwisie Vine) dziś pokazano ponad trzykrotnie dłuższą zajawkę. Na okrasę dorzucamy także dwa ruchome plakaty filmu. Pierwszy z plakatów to ruchoma wersja ostatniego z zaprezentowanych plakatów tradycyjnych. I zanim ktoś nam to wytknie w komentarzach – tak, wiemy, QuickTime to przeżytek, ale to najlepsza dostępna jakościowo wersja… Ale jeśli ktoś naprawdę bardzo nie lubi QT i nie da się przekonać to może wybrać nieco gorsze wersje na YouTube albo Facebooku. Drugi ruchomy plakat jak do tej pory nie miał wersji statycznej. 26 marca 2013 |
Rzetelny, terminowy dostawca wody do firm to oczekiwanie wielu firm oraz organizacji. Jeśli stoisz przed wyborem dostawcy wody mineralnej butelkowanej do firmy i Twoim celem jest zapewnienie pracownikom i klientom świeżej i zdrowej wody, jesteś we właściwym miejscu!
więcej »Od kilku lat w branży IT dało się zaobserwować pewien zastój w zapotrzebowaniu na informatyków i programistów. Wśród osób kształcących się w tym właśnie kierunku spowodowało to niemałą panikę. Czy jest się czego obawiać?
więcej »Przebarwienia na twarzy mogą mieć naprawdę różne pochodzenie. Mogą być wynikiem zarówno działania słońca, jak i zmian hormonalnych, stanów zapalnych, a także niewłaściwej pielęgnacji skóry. Zobacz jak sobie radzić z przebarwieniami.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Esensja ogląda: Luty 2014
— Sebastian Chosiński, Karolina Ćwiek-Rogalska, Piotr Dobry, Grzegorz Fortuna, Jarosław Loretz
Esensja ogląda: Sierpień 2013 (2)
— Sebastian Chosiński, Joanna Pienio, Agnieszka Szady, Kamil Witek
Katana zamiast pazurów
— Jakub Gałka
Kolejnych troje bohaterów „Wolverine’a”
Jean Grey na plakacie „Wolverine’a”
Pięć nowych zdjęć z „Wolverine’a”
Magia znowu działa
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Esensja ogląda: Kwiecień 2017 (1)
— Sebastian Chosiński, Piotr Dobry, Gabriel Krawczyk, Marcin Mroziuk, Konrad Wągrowski
Esensja ogląda: Marzec 2017 (4)
— Piotr Dobry, Jarosław Robak, Agnieszka ‘Achika’ Szady
Esensja ogląda: Luty 2014
— Sebastian Chosiński, Karolina Ćwiek-Rogalska, Piotr Dobry, Grzegorz Fortuna, Jarosław Loretz
Mr. Pastisz & Mrs. Parodia
— Ewa Drab
Bez siły lub przemocą
— Łukasz Twaróg
Guitar Man
— Ewa Drab
Nowości: Październik 2003
— Piotr Dobry
Modelowy thriller motelowy
— Piotr Dobry
Dawnych wspomnień czar
— Eryk Remiezowicz
Tu też zapytamy: czy przyjął się już jakiś polski termin na „motion poster”? „Ruchomy plakat” trochę za bardzo archaicznie kojarzy się z „ruchomymi obrazkami”, „filmowe” z kolei to w zasadzie są wszystkie plakaty…