Projekt identyfikacji wizualnejŁódź Art Center Łódź Art Center, Urząd Miasta Łodzi i Urząd Marszałkowski w Łodzi ogłaszają otwarty konkurs na identyfikację wizualną projektu „Łódź Europejską Stolicą Kultury 2016”. Na identyfikację składają się: logo + gadżety promocyjne + strona internetowa. Nagroda: 15.000 zł.
Łódź Art CenterProjekt identyfikacji wizualnejŁódź Art Center, Urząd Miasta Łodzi i Urząd Marszałkowski w Łodzi ogłaszają otwarty konkurs na identyfikację wizualną projektu „Łódź Europejską Stolicą Kultury 2016”. Na identyfikację składają się: logo + gadżety promocyjne + strona internetowa. Nagroda: 15.000 zł.
Regulamin konkursu na identyfikację wizualną projektu „Łódź Europejską Stolicą Kultury 2016” - Przedmiot konkursu:
Urząd Miasta Łodzi, Urząd Marszałkowski w Łodzi oraz Łódź Art Center, zwani dalej Organizatorami ogłaszają konkurs na projekt identyfikacji wizualnej kandydatury Łodzi do tytułu Europejska Stolica Kultury 2016.
- Warunki uczestnictwa w konkursie:
- Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie do realizacji projektu graficznego, który stanie się oficjalną identyfikacją wizualną projektu „Łódź Europejska Stolica Kultury 2016”.
- W konkursie może brać udział każdy.
- Konkurs jest skierowany przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz osób i firm zajmujących się projektowaniem reklamowym.
- W konkursie mogą brać udział jedynie te prace, które nie brały udziału w innych konkursach.
- Udział w konkursie jest bezpłatny i całkowicie dobrowolny.
- Wymagania jakie powinien spełniać projekt:
- Na identyfikację wizualną projektu Łódź Europejską Stolicą Kultury 2016 powinny się składać: projekt logotypu, projekt materiałów promocyjnych, layout strony internetowej.
- Projekt graficzny logotypu powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania (advertising, Web design, architectural design, merchandising i industrial design, video); zarówno dla przedmiotów codziennego użytku, jak również w materiałach promocyjnych i reklamowych.
- Projekt logo może zawierać dowolną kombinację „słów” i „rysunków”, w jednym lub więcej kolorach. Może być wykonany dowolną techniką, tradycyjną lub komputerową. W pierwszym przypadku wymagana jest konwersja projektu do wersji elektronicznej.
- Logotyp powinien być przygotowany w dwóch wersjach językowych. Odpowiednio powinien zawierać następującą treść:
ŁÓDŹ Europejska Stolica Kultury 2016 LODZ European Capital of Culture 2016 - Logotyp należy wykorzystać do stworzenia kilku przykładów wizualizacji następujących materiałów promocyjnych: koszulka, smycz, kubek.
- Projekt logotypu należy również wykorzystać do stworzenia layoutu strony internetowej (strona główna).
- Zgłoszenie prac następuje poprzez przesłanie plików graficznych JPG w formie elektronicznej na adres e-mail: konkurs@lodzartcenter.com, w tytule maila prosimy napisać „Zgłoszenie Łódź 2016”.
- W konkursie będą rozpatrywane tylko i wyłącznie prace, które zostały wysłane na ww. adres e-mail do dnia 21.02.2007 r.
- Przesłane do konkursu prace muszą być w formacie plików JPG, a wielkość e-maila nie może przekroczyć 5 MB (rozmiar jednego pliku – min. 800x600 pikseli, maks. 1800x1200 pikseli).
- Każde zgłoszenie przesłane na konkurs będzie potwierdzone krótką wiadomością elektroniczną.
- W treści wiadomości należy podać imię i nazwisko, adres, kontakt telefoniczny oraz adres poczty elektronicznej.
- Konkurs zostanie rozstrzygnięty na zasadzie anonimowości. Członkom Komisji Konkursowej zostaną zaprezentowane zakodowane prace. Każdemu zgłoszeniu zostanie nadany numer porządkowy, a po ostatecznej decyzji Komisji Konkursowej, numer ten będzie rozkodowany i zostanie ujawnione autorstwo zwycięskiego projektu.
- Po rozstrzygnięciu konkursu zostanie sporządzony protokół, który zostanie podpisany przez wszystkich członków Komisji Konkursowej.
- Autor nagrodzonej pracy zobowiązuje się dostarczyć oryginalne pliki graficzne wykonane w technologii wektorowej, przy wykorzystaniu programów: Corel Draw, Adobe Ilustrator etc.
- Kryteria oceny:
- Prace zostaną poddane ocenie przez Komisję Konkursową, składającą się z dziewięciu członków:
Dyrektor Biura Promocji Urzędu Miasta Łodzi Dyrektor Departamentu Promocji Urzędu Marszałkowskiego Dyrektor Wydziału Kultury Urzędu Miasta Łodzi Dyrektor Departamentu Kultury Urzędu Marszałkowskiego Dyrektor Łódź Art Center Dyrektor Działu Promocji Łódź Art Center oraz trzech niezależnych ekspertów związanych z kulturą, sztuką i marketingiem. - Projekt logo oceniany będzie pod względem estetycznym oraz funkcyjnym. Komisja Konkursowa dokona wyboru jednego najlepszego projektu.
- Decyzja Komisji jest niepodważalna.
- Decyzje Komisji są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.
- Warunki ogólne:
- Osoby nadsyłające swe zgłoszenia w ramach konkursu tym samym wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatorów swoich danych osobowych wyłącznie na potrzeby konkursu w zakresie koniecznym do prawidłowego przeprowadzenia konkursu (ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 roku Dz. U. Nr 133, poz. 833 z późn. zm.).
- Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu i oświadczeniem, że prace zgłoszone na Konkurs zostały wykonane osobiście.
- Przekazanie prac konkursowych oznacza jednocześnie, że przekazujący oświadcza, iż nie naruszają one praw osób trzecich, w szczególności nie naruszają ich majątkowych i osobistych praw autorskich. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej osoba przekazująca zrekompensuje Organizatorowi, jako wyłącznie odpowiedzialna, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu roszczeń odszkodowawczych, zwalniając Organizatora od wszelkich zobowiązań, jakie powstaną z tego tytułu.
- Niniejszy Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz. U. Nr 68, poz. 341 z późn. zm.).
- Nagroda:
- Za nagrodzony projekt zostanie przyznana kwota pieniężna w wysokości 15.000 PLN.
- W przypadku, gdy wybrany projekt był realizowany grupowo, nagroda zostanie podzielona w równych częściach pomiędzy osoby tworzące zespół. W przypadku instytucji lub podmiotów gospodarczych kwota przekazana będzie na podmiot, który zgłosił projekt.
- Prawo własności i prawo wykorzystania zwycięskiego projektu:
- Zwycięski projekt logotypu stanie się własnością Urzędu Miasta Łodzi, w zamian za wypłaconą nagrodę pieniężną. Jest to jednoznaczne, z przejęciem wszelkich praw autorskich do projektu oraz możliwością wykorzystania go dla własnych potrzeb, bez możliwości jakiegokolwiek prawa do autorstwa ze strony pomysłodawcy.
- Pozostali Organizatorzy konkursu, Łódź Art Center oraz Urząd Marszałkowski w Łodzi, nabierają również prawa do wykorzystania wybranego logotypu dla własnych potrzeb, bez możliwości jakiegokolwiek prawa do autorstwa, ze strony pomysłodawcy.
- Organizatorzy konkursu zastrzegają sobie prawo do ewentualnych modyfikacji zwycięskiego projektu, z poszanowaniem oryginalnej formy, w celu jego skutecznego wykorzystania.
- Postanowienia końcowe:
- Najciekawsze projekty opublikowane zostaną na portalach internetowych: Urzędu Miasta Łodzi, Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi, Łódź Art Center oraz Gazety Wyborczej Łódź.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmian postanowień niniejszego regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny.
- We wszystkich sprawach spornych decyduje Komisja Konkursowa.
- Niniejszy regulamin podlega ogłoszeniu z możliwością pobrania i wydruku na stronach internetowych Organizatorów: www.lodzartcenter.com, www.cityoflodz.pl, www.lodzkie.pl oraz Patrona Medialnego konkursu: www.gazeta.pl/lodz.
Łódź Art Center90-365 Łódź, ul. Tymienieckiego 3 tel. +48 42 684 20 95 fax +48 42 684 20 95 Czynne: wystawy: wtorek – piątek w godz. 15.00 – 19.00; sobota w godz. 14.00 – 19.00
|