Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 6 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Kreacja dla Łodzi

Łódź Art Center
Masz oryginalny i niekonwencjonalny pomysł na promocję miasta? Stwórz gadżet, dzięki któremu będziemy się wyróżniać. Poprzez projekt Łódź – Europejska Stolica Kultury 2016 chcemy promować nasze miasto. Twój pomysł może zachwycić całą Europę. Rzuć wyzwanie schematycznym pomysłom na promocję! Wykreuj nowy wizerunek Łodzi!

Łódź Art Center

Kreacja dla Łodzi

Masz oryginalny i niekonwencjonalny pomysł na promocję miasta? Stwórz gadżet, dzięki któremu będziemy się wyróżniać. Poprzez projekt Łódź – Europejska Stolica Kultury 2016 chcemy promować nasze miasto. Twój pomysł może zachwycić całą Europę. Rzuć wyzwanie schematycznym pomysłom na promocję! Wykreuj nowy wizerunek Łodzi!
Regulamin konkursu na gadżet promocyjny Łodzi
§1 Przedmiot konkursu
Fundacja Edukacji Wizualnej – Organizator konkursu, we współpracy z Łódź Art Center oraz miastem Łódź, zwanymi dalej Organizatorami ogłaszają konkurs na projekt gadżetu promocyjnego Łodzi.
§2 Warunki uczestnictwa w konkursie
  1. Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie do realizacji projektu gadżetu promocyjnego, który stanie się oficjalnym gadżetem promocyjnym miasta Łodzi.
  2. Konkurs prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Konkurs trwa od 05.10.2007 do 30.11.2007.
  4. W konkursie może brać udział każdy.
  5. Konkurs jest skierowany przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz osób i firm zajmujących się projektowaniem reklamowym.
  6. Osoby niepełnoletnie dołączają pisemną zgodę rodziców bądź opiekunów na udział w konkursie oraz na przeniesienie na Organizatora prawo nieodpłatnego i nieograniczonego w czasie korzystania z projektu.
  7. Jedna osoba lub firma może zgłosić więcej niż jeden projekt do konkursu. Każdy należy opatrzyć odrębną nazwą lub numeracją.
  8. Udział w konkursie jest bezpłatny i całkowicie dobrowolny.
§3 Wymagania jakie powinien spełniać projekt
  1. Projekt logotypu powinien w sposób możliwie jasny komunikować przekaz, jakim jest promocja miasta Łodzi, może (lecz nie musi) symbolicznie nawiązywać do dziedzictwa kulturowego Łodzi.
  2. Na zgłoszony projekt powinny się składać następujące elementy: wizualizacja 2D; tam, gdzie jest to możliwe – wizualizacja 3D; plik w WORD’zie zawierający szczegółowy opis dotyczący techniki wykonania i zastosowanych materiałów, można również dostarczyć gotowy projekt gadżetu, wykonany w dowolnej technice.
  3. Gadżet musi zawierać w sobie przestrzeń na umieszczenie logotypu projektu „Łódź – Europejska Stolica Kultury 2016” (logotyp może zostać umieszczony na metce doczepianej do gadżetu).
  4. Zgłoszenie prac następuje poprzez przesłanie plików graficznych JPG w formie elektronicznej na adres email: konkurs@lodzartcenter.com, w tytule maila prosimy napisać „Gadżet dla Łodzi”, lub poprzez przesłanie projektu na adres Łódź Art Center, ul Tymienieckiego 3, 90-365 Łódź.
  5. W konkursie będą rozpatrywane tylko i wyłącznie prace, które zostały wysłane na w/w adres email do dnia, 30.11.2007 r. (decyduje data otrzymania zgłoszenia). W wypadku przesyłek pocztowych rozpatrywane będą tylko te prace które dotarły do Łódź Art Center, na adres ul. Tymienieckiego 3, 90-365 Łódź do dnia 30.11.2007 (decyduje data otrzymania przesyłki).
  6. Prace przesłane emailem do konkursu muszą być w formacie plików JPG, a wielkość emaila nie może przekroczyć 5 MB (rozmiar jednego pliku – min.800x600 pikseli, maks. 1800x1200 pikseli).
  7. W treści wiadomości należy podać imię i nazwisko, adres, kontakt telefoniczny oraz adres poczty elektronicznej.
  8. Prace przesyłane pocztą muszą zawierać adres emailowy przesyłającego zgłoszenie.
  9. Każde zgłoszenie przesłane na konkurs będzie potwierdzone krótką wiadomością elektroniczną od Organizatora.
  10. Konkurs zostanie rozstrzygnięty na zasadzie anonimowości. Członkom Komisji Konkursowej zostaną zaprezentowane zakodowane prace. Każdemu zgłoszeniu zostanie nadany numer porządkowy, a po ostatecznej decyzji Komisji Konkursowej, numer ten będzie rozkodowany i zostanie ujawnione autorstwo zwycięskiego projektu.
  11. Po rozstrzygnięciu konkursu zostanie sporządzony protokół, który zostanie podpisany przez wszystkich członków Komisji Konkursowej.
§4 Kryteria oceny
  1. Prace zostaną poddane ocenie przez Komisję Konkursową, składającą się z dziewięciu członków:
    • Dyrektor Biura Promocji Urzędu Miasta Łodzi,
    • Dyrektor Departamentu Promocji Urzędu Marszałkowskiego,
    • Dyrektor Łódź Art Center,
    • Dyrektor Łódź Design,
    • Trzech niezależnych ekspertów.
  2. Projekt gadżetu oceniany będzie pod względem estetycznym oraz funkcyjnym. Komisja zwróci również uwagę na innowacyjność projektu.
  3. Komisja Konkursowa dokona wyboru jednego najlepszego projektu.
  4. Decyzja Komisji jest niepodważalna.
  5. Decyzje Komisji są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.
§5 Warunki ogólne
  1. Osoby nadsyłające swe zgłoszenia w ramach konkursu tym samym wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatorów swoich danych osobowych wyłącznie na potrzeby konkursu w zakresie koniecznym do prawidłowego przeprowadzenia konkursu (ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 roku Dz.U. Nr 133, poz. 833 z późn. zm.).
  2. Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu i oświadczeniem, że prace zgłoszone na Konkurs zostały wykonane osobiście.
  3. Przekazanie prac konkursowych oznacza jednocześnie, że przekazujący oświadcza, iż nie naruszają one praw osób trzecich, w szczególności nie naruszają ich majątkowych i osobistych praw autorskich. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej osoba przekazująca zrekompensuje Organizatorowi, jako wyłącznie odpowiedzialna, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu roszczeń odszkodowawczych, zwalniając Organizatora od wszelkich zobowiązań, jakie powstaną z tego tytułu.
  4. Niniejszy Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz. U. Nr 68, poz. 341 z późn. zm.).
§6 Nagroda
  1. Wyłoniony przez Komisję Konkursową projekt zostanie nagrodzony kwotą 2.000 Euro.
  2. Organizator zastrzega sobie możliwość nieprzyznania nagrody.
  3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo przyznania więcej niż jednej nagrody. Wysokość kolejnych nagród (nie więcej niż 3) ustalają Organizatorzy.
§7 Prawo własności i prawo wykorzystania zwycięskiego projektu
  1. Organizatorzy konkursu zastrzegają sobie prawo do ewentualnych modyfikacji zwycięskiego projektu, z poszanowaniem oryginalnej formy, w celu jego skutecznego wykorzystania.
  2. Uczestnik przenosi na Organizatora nieodpłatnie – w zakresie nieograniczonym terytorialnie oraz na czas nieoznaczony – autorskie prawo majątkowe do projektu gadżetu lub maskotki i wytworów powstałych na jego podstawie oraz upowszechnienia ich na wszystkich znanych polach eksploatacji, w szczególności wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, tj:
    1. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania projektu i wytworów powstałych na jego podstawie – wytwarzanie odpowiednią techniką egzemplarzy projektu i wytworów powstałych na jego podstawie,
    2. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których projekt i wytwory powstałe na jego podstawie utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
    3. w zakresie rozpowszechniania projektu i wytworów powstałych na jego podstawie w sposób inny niż określony w pkt b – publiczne udostępnianie projektu i wytworów powstałych na jego podstawie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
  3. Przesłane prace przechodzą na własność Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo publikowania i reprodukowania prac konkursowych bez wypłacania honorariów autorskich.
  4. Wszystkie warunki wymienione w §7 dotyczą każdego z nagrodzonych projektów, jeśli Organizatorzy postanowią przyznać więcej niż jedną nagrodę.
§8 Postanowienia końcowe
  1. Jedynie nagrodzone projekty staną się własnością Organizatora konkursu – Fundacji Edukacji Wizualnej. Pozostałe zgłoszenia nie będą wykorzystywane w żaden sposób, z wyłączeniem prezentacji, o której mowa w punkcie 2 § 8. Nagrodzone projekty udostępnione zostaną instytucjom zaangażowanym w przygotowanie projektu Łódź – Europejska Stolica Kultury 2016 na zasadzie współwłasności zbywalnych praw autorskich.
  2. Najciekawsze projekty mogą zostać opublikowane na portalu internetowym: Łódź – Europejska Stolica Kultury 2016, w mediach informujących o konkursie, w specjalnych informatorach poświęconych konkursowi i promocji Łodzi i województwa łódzkiego, oraz mogą zostać zaprezentowane na specjalnej wystawie.
  3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmian postanowień niniejszego regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny.
  4. We wszystkich sprawach spornych decyduje Komisja Konkursowa.
  5. Niniejszy regulamin podlega ogłoszeniu z możliwością pobrania i wydruku na stronie internetowej: www.lodz2016.com.
koniec
12 października 2007
Łódź Art Center
90-365 Łódź, ul. Tymienieckiego 3
tel. +48 42 684 20 95
fax +48 42 684 20 95
Czynne: wystawy: wtorek – piątek w godz. 15.00 – 19.00; sobota w godz. 14.00 – 19.00

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Żywe obrazy Tetmajera – konkurs
Muzeum Krakowa

25 V 2023

Muzeum Krakowa zaprasza do udziału w konkursie „Żywe obrazy Tetmajera” organizowanym w ramach Roku Włodzimierza Tetmajera.

więcej »

Granice wolności
CK „Agora”

15 VII 2020

Konkurs graficzny.

więcej »

Nasłuchiwanie: Gościnność – konkurs na dramat radiowy

24 VI 2019

Trójka i Stowarzyszenie Autorów ZAiKS ogłaszają drugą odsłonę konkursu na dramat radiowy „NASŁUCHIWANIE” – tym razem pod hasłem: „GOŚCINNOŚĆ”. Wyróżnione słuchowiska zastaną zaprezentowane na antenie Programu 3. Teksty konkursowe prosimy nadsyłać do 31 sierpnia 2019 roku.

więcej »

Polecamy

Zobacz też

Tegoż autora

Łódź Art Center
— OPEN CALL i darmowy przegląd portfolio: Grand Prix Fotofestiwal 2015

Łódź Art Center
— Madonna, Malkovic, Fellini na Fotofestiwalu w Łodzi

Łódź Art Center
— Fotofestiwal 2013 w Łodzi

Łódź Art Center
— Łódź Design Festival 2012

Łódź Art Center
— 5 edycja „make me!”

Łódź Art Center
— Fotograficzne warsztaty Masterclass

Łódź Art Center
— Na otwarcie Łódź Design Festival 2011…

Łódź Art Center
— Grand Prix Fotofestiwal 2012

Łódź Art Center
— Make me! 2011 do końca czerwca

Łódź Art Center
— 10. Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi

Wkrótce

zobacz na mapie »

W trakcie

zobacz na mapie »
Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.