
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić |
Po grę marsz: Maj 2016Kolejna porcja informacji na temat planszówkowych nowości - zapraszamy!
EsensjaPo grę marsz: Maj 2016Kolejna porcja informacji na temat planszówkowych nowości - zapraszamy! „Via Nebula” to gra ekonomiczna wykorzystująca mechanikę worker placement. Jej autora – Martina Wallace′a na pewno nie trzeba przedstawiać miłosnikom planszówek. Znany jest choćby z takich tytułów jak „Brass”, „Studium w Szmaragdzie” czy „Świat Dysku: Ankh-Morpok”. Czy kolejna gra jego autorstwa podbije polski rynek? „Złoto bohaterów” to gra familijna, w której gracze walczą o tytułowy kruszec, wcielając się w różne potwory. Do pokonania strażników konieczna jest współpraca, ale i tak wygrywa najlepszy! „Szalone Wózki” swoją premierę będą miały 15 czerwca na konwencie Origins 2016 w USA. Tego samego dnia gra zadebiutuje na polskim rynku. Zamawiając Szalone Wózki w przedsprzedaży bezpośrednio ze strony Portal Games gracze otrzymają dodatkowe 4 karty dla każdej z ras występujących w grze. Dzięki nimi można wykorzystać akcję specjalną każdej z ras w nowy, szczególny sposób! Każdy zamawiający otrzyma swój egzemplarz gry wcześniej niż gra oficjalnie trafi do sklepów i sprzedaży! Przedsprzedaż trwa do 31 maja lub do wyczerpania zapasów kart promocyjnych. „T.I.M.E. Stories” to próba przeniesienia na planszę gry przygodowej. Gracze przenoszą się w czasie, aby nie dopuścić do poważnej zmiany biegu wydarzeń. Polski wydawca – Rebel.pl – postanowił pozyskać fundusze na wydanie gry na portalu wspieram.to. Oprócz wersji podstawowej można od razu zakupić dodatki – „Sprawa Marcy”, „Proroctwo smoków” oraz „Tajemnica maski” Polskie wydawnictwo Games Factory Publishing postanowiło zebrać fundusze na portalu wspieram.to na jednoczesne wydanie dwóch gier – „Mage Ward: Arena” oraz „Mage Wars: Akademia”. Jak pisze sam wydawca: „Mage Wars: Arena to podstawowa gra osadzona w magicznym świecie Etherii, produkt większy, bardziej rozbudowany, przeznaczony dla graczy, którzy chcą zagrać w pełną, rozbudowaną grę karciano-planszową i mają na to czas;) Mage Wars: Akademia to z kolei wersja mniejsza, zaprojektowana trochę w stylu popularnych w tym roku „pojedynków” – gra dla dwójki graczy, przeznaczona do rozgrywania szybszych partii (czas gry to jedynie około 30 minut!).”. Oba tytułu można zakupić – kampania trwa! Jak napisaliśmy przy „Mage Wars: Arena” – obie gry można teraz zakupić podczas zbiórki funduszy na portalu wspieram.to. Akademia zawiera wszystko, czego gracze potrzebują, aby zagrać pełną rozgrywkę w Mage Wars – jednak gra zaprojektowana została, jako przenośna, szybsza wersja Mage Wars: Areny, nie używa się w niej przede wszystkim planszy. Wszystkie karty wchodzące w skład Mage Wars: Akademii można łączyć z Mage Wars: Areną. „Martwa Zima: Długa Noc” to samodzielny dodatek do jednej z najbardziej klimatycznych gier o zombie. Gracze dostają nowy zestaw kart, nowych Ocalałych, nowe przedmioty do znalezienia w lokacjach, dodatkowe zagrożenia oraz kolejne scenariusze do wykonania. Nowością są też dodatkowe lokalizacje. Przedsprzedaż trwa do 15 czerwca 2016, dlatego warto pośpieszyć się z zakupem. „Bongo!” to gra Brunona Faiduttiego, znanego z takich gier, jak „Cytadela”, „Misja: Czerwona Planeta” czy „Maskarada”. Tym razem trzeba wykazać się dużą spostrzegawczością, by szybko zlokalizować odpowiedni symbole. Gwarantowana świetna zabawa dla całej rodziny! Na wspieram.to trwa też kampania zbierająca fundusze na wydanie gry „W imię Odyna” wydawnictwa Baldar. To tytuł polskiego autora Krzysztofa Zięby, który wcześniej z powodzeniem startował na Kickstarterze. Jak pisze wydawca – „Ta strategiczna gra przeznaczona dla 2 do 5 osób z czasem rozgrywki od 45 do 75 minut sprawdzi się w każdym gronie, także rodzinnym. Przepiękne grafiki na kartach, solidnie wykonana plansza, która przedstawia mapę Ery Wikingów, i figurki sprawią, że podczas gry poczujecie się jak skandynawscy wojownicy!” ![]() 31 maja 2016 |
Warhammerowy listopad to sporo nowości ze świata bitewniaka Warhammer: The Old World i kilka erpegowych premier.
więcej »Trzydzieści lat temu rozpoczęła się w Polsce era gier RPG. Jej początek wyznacza pojawienie się pierwszego numeru pisma „Magia i Miecz”.
więcej »Październik obfitował w teksty wspominkowe, ale wartych uwagi nowości zdecydowanie zabrakło.
więcej »Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski
Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski
Typowe miasto
— Miłosz Cybowski
Gnijący las
— Miłosz Cybowski
Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski
Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski
Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski
Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski
Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski
Polityka wśród zielonoskórych
— Miłosz Cybowski
Prezenty świąteczne 2016: Gry planszowe
— Esensja
Po trupach do celu
— Jakub Małecki
Podnieś i dostarcz
— Jakub Małecki
Misja na Marsa
— Jacek Jaciubek
Śmiertelne starcie
— Agata Hanak
Promocja: Siedziby i imiona Bestii
Nowe twarze, nowe maski
— Miłosz Cybowski
07 znowu nadaje
— Jakub Małecki
Zagraj w to jeszcze raz: Zbuduj średniowieczne miasto
— Agata Hanak
Jak trwoga to do… wiedźmy
— Jakub Małecki
Wszyscy nosimy maski
— Miłosz Cybowski
Angielska Ziemia Obiecana
— Piotr Stelmach
Locomotive breath, czyli kolejowe Eldorado
— Piotr Stelmach
Po grę marsz: Sierpień 2016
— Esensja
Po grę marsz: Lipiec 2016
— Esensja
Gra Pomyłek już w sklepach
— Esensja
Po grę marsz: Czerwiec 2016
— Esensja
SPOT coraz bliżej!
— Esensja
Larpuj na północy!
— Esensja
Rusza kampania gry Simurgh
— Esensja
Nadchodzi Simurgh
— Esensja
Boss Monster - wyniki konkursu
— Esensja
Jak powstają niezwykłe gry
— Esensja