EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Inside Job |
Tytuł oryginalny | Inside Job |
Dystrybutor | UIP |
Data premiery | 11 marca 2011 |
Reżyseria | Charles Ferguson |
Zdjęcia | Kalyanee Mam |
Scenariusz | Charles Ferguson |
Obsada | Matt Damon, Daniel Alpert, William Ackman |
Muzyka | Alex Heffes |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 108 min |
Gatunek | dokument |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Sky is the limit |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Inside Job |
Tytuł oryginalny | Inside Job |
Dystrybutor | UIP |
Data premiery | 11 marca 2011 |
Reżyseria | Charles Ferguson |
Zdjęcia | Kalyanee Mam |
Scenariusz | Charles Ferguson |
Obsada | Matt Damon, Daniel Alpert, William Ackman |
Muzyka | Alex Heffes |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 108 min |
Gatunek | dokument |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Tak, tak. Wszystkiemu winni są burżuazyjni krwiopijcy, żerujący na biednych proletariuszach. I cyklisci.
Zabrakło tylko "proletariusze wszystkich krajów itd., itd." na końcu.
Tak się recenzji nie pisze. Tak się pisze manifesty komunistyczne.
sine, nie sire ira.
Kao: Są fakty. Są takie, że krwiopijcy istnieją i żerują, i warto o tym wiedzieć. Że recenzent pod wrażeniem, to widać, ale po co samemu tak naskakiwać?
@Kao Oczywiście, że się pisze. Przecież napisałem, widać powyżej. Poza tym, wyraźnie stwierdziłem, że trochę Ferguson za mało skupił się na drugim ostrzu miecza, czyli na konsumentach właśnie, których beztroska umożliwiła całą tę przewałę ("Złodzieje są znani, ale kto dawał im okazję?"). Więc gdzie tutaj niby "wszystkiemu winni są burżuazyjni krwiopijcy"? Prymitywnych wrogów kapitalizmu proszę sobie szukać gdzie indziej to raz. A Wojciech Jankowski ma rację: są fakty. To dwa.
Możemy się przekonać, że dla Lucy wędrówka w towarzystwie Ghoula nie jest niczym przyjemnym, ale jej kres oznacza dla bohaterki jeszcze większe kłopoty. Co ciekawe, jeszcze większych emocji dostarczają nam wydarzenia w Kryptach 33 i 32.
więcej »W trzeciej części tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bension Kimiagarow na krótko rezygnuje z socrealistycznej formuły opowieści i przywołuje dobre wzorce środkowoazjatyckich easternów. Na ekranie pojawiają się bowiem basmacze, których celem jest zakłócenie budowy kanału. Ten wątek służy również scenarzystom do tego, by ściągnąć kłopoty na głowę głównego inżyniera Saida Urtabajewa.
więcej »Nie da się ukryć, że pozbawione głowy ciało Wilziga nie prezentuje się najlepiej, jednak ważne okazuje się to, że wciąż można zidentyfikować poszukiwanego zbiega z Enklawy. Obserwując rozwój wydarzeń, możemy zaś dojść do wniosku, że przynajmniej chwilowo szczęście opuszcza Lucy, natomiast Maximus ląduje raz na wozie, raz pod wozem.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Piosenki Wojciecha Młynarskiego
— Przemysław Ciura, Wojciech Gołąbowski, Adam Kordaś, Marcin T.P. Łuczyński, Konrad Wągrowski
Wracaj, gdy masz do czego
— Marcin T.P. Łuczyński
Scenarzysta bez Wergiliusza
— Marcin T.P. Łuczyński
Psia tęsknota
— Marcin T.P. Łuczyński
Dym/nie-dym i polarne niedźwiedzie na tropikalnej wyspie
— Konrad Wągrowski, Jędrzej Burszta, Marcin T.P. Łuczyński, Karol Kućmierz
Zagraj to jeszcze raz, odtwarzaczu…
— Marcin T.P. Łuczyński
Panie Stanisławie, Mrogi Drożku!
— Marcin T.P. Łuczyński
Towarzyszka nudziarka
— Marcin T.P. Łuczyński
Tom Niedosięgacz
— Marcin T.P. Łuczyński
Filiżanki w zlewie
— Marcin T.P. Łuczyński
Porażająca recka... równie wstrząsająca co sam film