EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Iluzja 2 |
Tytuł oryginalny | Now You See Me 2 |
Dystrybutor | Monolith |
Data premiery | 8 lipca 2016 |
Reżyseria | Jon M. Chu |
Zdjęcia | Peter Deming |
Scenariusz | Ed Solomon, Pete Chiarelli |
Obsada | Lizzy Caplan, Daniel Radcliffe, Mark Ruffalo, Morgan Freeman, Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Mark Strong, Dave Franco |
Muzyka | Brian Tyler |
Rok produkcji | 2016 |
Kraj produkcji | USA |
Cykl | Iluzja |
Czas trwania | 115 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | akcja, komedia, thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Ence-pence, w której ręce? |
EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Iluzja 2 |
Tytuł oryginalny | Now You See Me 2 |
Dystrybutor | Monolith |
Data premiery | 8 lipca 2016 |
Reżyseria | Jon M. Chu |
Zdjęcia | Peter Deming |
Scenariusz | Ed Solomon, Pete Chiarelli |
Obsada | Lizzy Caplan, Daniel Radcliffe, Mark Ruffalo, Morgan Freeman, Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Mark Strong, Dave Franco |
Muzyka | Brian Tyler |
Rok produkcji | 2016 |
Kraj produkcji | USA |
Cykl | Iluzja |
Czas trwania | 115 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | akcja, komedia, thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W trzecim odcinku tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bensiona Kimiagarowa doszło do fabularnego przesilenia. Wszystko, co mogło posypać się na budowie kanału – to się posypało. W czwartej odsłonie opowieści bohaterowie starają się więc przede wszystkim poskładać w jedno to, co jeszcze nadaje się do naprawienia – reputację, związek, plan do wykonania.
więcej »Brak Maximusa w poprzednim odcinku zostaje nam w znacznym stopniu zrekompensowany, bo teraz możemy obserwować jego perypetie z naprawdę dużym zainteresowaniem. Z kolei sporo do myślenia dają kolejne odkrycia, których Norm dokonuje w Kryptach 32 i 33.
więcej »W czasie eksterminacji Żydów w czasie drugiej wojny światowej zdarzały się niezwykłe epizody, dzięki którym ludzie przeznaczeni na śmierć przeżywali. Czasami decydował o tym zwykły przypadek, niekiedy świadoma pomoc innych, to znów spryt i inteligencja ofiary. W przypadku „Poufnych lekcji perskiego” mamy do czynienia z każdym z tych elementów. Nie bez znaczenia jest fakt, że reżyserem filmu jest pochodzący z Ukrainy Żyd Wadim Perelman.
więcej »Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Esensja ogląda: Wrzesień 2016 (1)
— Miłosz Cybowski, Marcin Mroziuk, Marcin Osuch
Krótko o filmach: Bajecznie bogaci Azjaci
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Esensja ogląda: Wrzesień 2013 (2)
— Sebastian Chosiński, Jakub Gałka, Jarosław Loretz
I gwiazdka z nieba nie pomoże, kiedy brak natchnienia
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Tajemnica beczki z solą
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Serializacja MCU
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Od Lukrecji Borgii do bitew kosmicznych
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Półelfi łotrzyk w kanale burzowym
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Zwariowane studentki znów atakują
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Transformersy w krainie kucyków?
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Płomykówki i gadzinówki
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Jedyna nadzieja w lisiczce?
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Ken odkrywa patriarchat, czyli bunt postaci drugoplanowych
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Wyszło dużo słabiej niż w pierwszej części. Sceny, które miały być śmieszne, nie śmieszą. Sceny, które miały oszukiwać, nie oszukują (są przewidywalne, a iluzja jest przedstawiona bez świeżego spojrzenia, pomysłu innego niż w pierwszej części). Scena z przerzucaniem do siebie kart to lukier w lukrze - kicz. Pozostała tylko dynamika obrazu i zdarzeń - jedyny powód, żeby wytrzymać w kinie do końca.