Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 3 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Gry

Magazyn CCXXXV

Podręcznik

Kulturowskaz MadBooks DriveThruRPG.com Skapiec.pl

Nowości

growe

  • Vow of Absolution
    Calum Collins, Christopher Colston, Chris Edwards, Christopher Handley, Jordan Goldfarb, Pádraig Murphy
więcej »

Zapowiedzi

growe (wybrane)

więcej »

Online: Ciąg dalszy nastąpił #1
[ - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
W przypadkach gier cieszących się powodzeniem, analogicznie do filmów, książek czy komiksów, tworzy się ich kontynuacje. Najczęściej powielają one mechanizmy i pomysły pierwowzorów, wnosząc doń niewiele nowego. Po prostu umożliwiają ponowne wejście do tej samej rzeki. Z pewnością zasługują na wzmiankę, bo na osobną recenzję - niekoniecznie.

Wojciech Gołąbowski

Online: Ciąg dalszy nastąpił #1
[ - recenzja]

W przypadkach gier cieszących się powodzeniem, analogicznie do filmów, książek czy komiksów, tworzy się ich kontynuacje. Najczęściej powielają one mechanizmy i pomysły pierwowzorów, wnosząc doń niewiele nowego. Po prostu umożliwiają ponowne wejście do tej samej rzeki. Z pewnością zasługują na wzmiankę, bo na osobną recenzję - niekoniecznie.
4 Differences
Trzecia część serii gier (poprzednimi były „5 Differences” i „6 Differences”), w których jedynym zadaniem jest znaleźć różnice między niemal identycznymi obrazkami. Przy czym obrazki są ruchome (różnice też), czasem będąc odbiciem lustrzanym. Tym razem ograniczono ilość różnic do 4, co bynajmniej nie ułatwia zadania. Plansze z reguły są fotorealistyczne, choć zdarzają się i abstrakcje. Warto zwrócić uwagę na piękne, nastrojowe tło muzyczne i ściśle dopasowane do niej dźwięki generowane przy kliknięciu w zauważoną różnicę.
The Bow Game
Jeśli spodobało się wam sportowe strzelanie z broni palnej, zerknijcie na wersję z cięciwą. Do wyboru są łuki zwykłe, długie, kompozytowe i kusze, dzięki którym można zdobywać całą masę nowych „osiągnięć” poprzez przechodzenie „kampanii”, pokonywanie „wyzwań” czy prostą „rozgrzewkę”.
Ice Breaker: The Gathering
Trzecia odsłona przygód pechowych wikingów (jak oni zdołali zawojować Europę i odkryć Amerykę?) przedstawia nam kolejne rogate klany – po Nienazwanych i Czerwonych przyszła kolej na Starszych, Pierwszych, Kruków, Czerwonych (ponownie) i Łowców. Razem 40 plansz trudnych łamigłówek, w dodatku wymagających refleksu… i więcej niż odrobiny szczęścia. Pierwotnie kolejne klany były „odkrywane” w określonych dniach 2009 roku, obecnie dostępne są wszystkie.
Cargo Bridge – Armor Games Edition
Polskie „Cargo Bridge” doczekało się uznania, a co za tym poszło – sponsora w firmie Armor Games. Zaowocowało to pakietem nowych plansz, zatytułowanym po prostu „Cargo Bridge – Armor Games Edition”. Zasady i zasoby pozostały niezmienne, wypiękniało zróżnicowane tematycznie tło graficzne.
koniec
6 lutego 2010

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Zapiski niedzielnego gracza: Wolność i swoboda
Miłosz Cybowski

14 IV 2024

„Broforce” nie jest grą nową, ale lubię do niej wracać – ta brutalna platformówka nabija się z popkulturowych klisz w sposób podobny do filmowej serii „Expendables”. Robi to jednak o wiele lepiej. I zabawniej.

więcej »

Krótko o grach: Rodzina jest najważniejsza
Miłosz Cybowski

6 IV 2024

„Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” jest jedną z tych gier, które w świetnym stylu łączą ze sobą temat z mechaniką. Rozbudowa drzewa genealogicznego naszej rodziny, aranżowanie udanych mariaży i dbanie o kolejnych potomków naprawdę wciąga.

więcej »

Erpegi ze starej szafy: Nie ma wody na pustyni
Miłosz Cybowski

17 II 2024

„Don′t Drink the Water” Matta Cuttera to solidna, nieskomplikowana przygoda, która świetnie oddaje klimat Martwych Ziem.

więcej »

Polecamy

Wyrzuty sumienia kanciarza

W świecie pdf-ów:

Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski

Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski

Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski

Typowe miasto
— Miłosz Cybowski

Gnijący las
— Miłosz Cybowski

Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski

Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski

Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski

Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski

Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.