Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 1 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Marian Terlecki
‹Rób swoje, ryzyko jest twoje›

EKSTRAKT:30%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułRób swoje, ryzyko jest twoje
Dystrybutor Kino Świat
Data premiery12 kwietnia 2002
ReżyseriaMarian Terlecki
ZdjęciaAndrzej Ramlau
Scenariusz
ObsadaOlaf Lubaszenko, Michał Milowicz, Eugeniusz Priwieziencew, Monika Ambroziak, Arkadiusz Detmer, Cezary Morawski, Anna Przybylska, Agnieszka Włodarczyk, Monika Sewioło, Katarzyna Bujakiewicz, Roman Kłosowski, Marek Siudym, Zbigniew Buczkowski, Mirosław Zbrojewicz, Katarzyna Dowbor, Hanna Smoktunowicz, Renata Gabryjelska, Krzesimir Dębski, Iwona Kubicz
Rok produkcji2002
Kraj produkcjiPolska
Czas trwania95 min
Parametrydźwięk: Dolby Digital 2.0; format: 1.85:1
Gatunekkomedia
EAN5903560915133
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup

Więcej i zmyślniej róbcie
[Marian Terlecki „Rób swoje, ryzyko jest twoje” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Film cierpi na podstawowy problem polskiego kina współczesnego - ciężką atrofię scenariusza. Poza tym jest niechlujnie skręcony i zagrany.

Eryk Remiezowicz

Więcej i zmyślniej róbcie
[Marian Terlecki „Rób swoje, ryzyko jest twoje” - recenzja]

Film cierpi na podstawowy problem polskiego kina współczesnego - ciężką atrofię scenariusza. Poza tym jest niechlujnie skręcony i zagrany.

Marian Terlecki
‹Rób swoje, ryzyko jest twoje›

EKSTRAKT:30%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułRób swoje, ryzyko jest twoje
Dystrybutor Kino Świat
Data premiery12 kwietnia 2002
ReżyseriaMarian Terlecki
ZdjęciaAndrzej Ramlau
Scenariusz
ObsadaOlaf Lubaszenko, Michał Milowicz, Eugeniusz Priwieziencew, Monika Ambroziak, Arkadiusz Detmer, Cezary Morawski, Anna Przybylska, Agnieszka Włodarczyk, Monika Sewioło, Katarzyna Bujakiewicz, Roman Kłosowski, Marek Siudym, Zbigniew Buczkowski, Mirosław Zbrojewicz, Katarzyna Dowbor, Hanna Smoktunowicz, Renata Gabryjelska, Krzesimir Dębski, Iwona Kubicz
Rok produkcji2002
Kraj produkcjiPolska
Czas trwania95 min
Parametrydźwięk: Dolby Digital 2.0; format: 1.85:1
Gatunekkomedia
EAN5903560915133
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Film cierpi na podstawowy problem polskiego kina współczesnego - ciężką atrofię scenariusza. Od samego początku jesteśmy raczeni bałaganem - pokazuje nam się więzienie, w którym nie wiadomo po co i dlaczego znaleźli się Lutek Star (Michał Milowicz) i Emil (Olaf Lubaszenko). Błąkają się tak biedacy przez bite dwie godziny od gagu do gagu, a widz denerwowany jest filmem o tempie raz za szybkim, raz zbyt wolnym, filmem nierównym i niezrozumiałym. Sami aktorzy też nie bardzo rozumieją co się z nimi dzieje i wyraźnie widać to po ich grze. Nie ma tu dobrze i równo zagranej postaci - albo aktor mruga oczkiem i pokazuje swoje znudzenie (Lubaszenko), albo szarżuje nieprzytomnie (Buczkowski), albo w ogóle nic nie umie (Milowicz). Film jest po prostu niechlujnie skręcony i zagrany. Twórcy mieli kilka niezłych pomysłów i mogli stworzyć komedię nieco surrealistyczną i zwariowaną. Są momenty znakomite, przywodzące na myśl braci Marx i ich humor absurdu, ale mało dostaniemy takich chwil, stanowczo za mało. Zatem niska zawartość ekstraktu i moja gorąca prośba - kręćcie panowie rzadziej i wolniej, a za to bardziej z głową.
koniec
1 kwietnia 2002

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Klasyka kina radzieckiego: Gdy miłość szczęścia nie daje…
Sebastian Chosiński

1 V 2024

W trzecim odcinku tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bensiona Kimiagarowa doszło do fabularnego przesilenia. Wszystko, co mogło posypać się na budowie kanału – to się posypało. W czwartej odsłonie opowieści bohaterowie starają się więc przede wszystkim poskładać w jedno to, co jeszcze nadaje się do naprawienia – reputację, związek, plan do wykonania.

więcej »

Fallout: Odc. 5. Szczerość nie zawsze popłaca
Marcin Mroziuk

29 IV 2024

Brak Maximusa w poprzednim odcinku zostaje nam w znacznym stopniu zrekompensowany, bo teraz możemy obserwować jego perypetie z naprawdę dużym zainteresowaniem. Z kolei sporo do myślenia dają kolejne odkrycia, których Norm dokonuje w Kryptach 32 i 33.

więcej »

East Side Story: Ucz się (nieistniejących) języków!
Sebastian Chosiński

28 IV 2024

W czasie eksterminacji Żydów w czasie drugiej wojny światowej zdarzały się niezwykłe epizody, dzięki którym ludzie przeznaczeni na śmierć przeżywali. Czasami decydował o tym zwykły przypadek, niekiedy świadoma pomoc innych, to znów spryt i inteligencja ofiary. W przypadku „Poufnych lekcji perskiego” mamy do czynienia z każdym z tych elementów. Nie bez znaczenia jest fakt, że reżyserem filmu jest pochodzący z Ukrainy Żyd Wadim Perelman.

więcej »

Polecamy

Android starszej daty

Z filmu wyjęte:

Android starszej daty
— Jarosław Loretz

Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz

Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz

Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz

Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz

Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz

Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz

Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz

Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz

Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz

Zobacz też

Inne recenzje

DVD: Rób swoje, ryzyko jest twoje
— Konrad Wągrowski

Krótko o filmach: Kwiecień 2002
— Michał Chaciński, Artur Długosz, Dominik Herman, Eryk Remiezowicz

Tegoż autora

Najstarsza magia
— Eryk Remiezowicz

Kronika śmierci niezauważonej
— Eryk Remiezowicz

Zamknąć Królikarnię!
— Eryk Remiezowicz

Książka, która nie dotarła do nieba
— Eryk Remiezowicz

Historia żywa
— Eryk Remiezowicz

Na siłę
— Eryk Remiezowicz

Wpadnij do wikingów
— Eryk Remiezowicz

Gdzie korekta to skarb
— Eryk Remiezowicz

Anielski kryminał
— Eryk Remiezowicz

I po co ten pośpiech?
— Eryk Remiezowicz

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.