Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 26 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup

Gry planszowe od Dziadka Mroza

1 2 »
Nie wiemy, czy Dziadek Mróz istnieje i jakie relacje łączą go ze świętym Mikołajem, ale wydaje nam się, że na prezentach zna się nie najgorzej. Jako że sezon świąteczny coraz bliżej, prezentujemy piętnaście gier planszowych, o które możecie poprosić w liście do Dziadka Mroza, świętego Mikołaja, czy Gwiazdora.

Esensja

Gry planszowe od Dziadka Mroza

Nie wiemy, czy Dziadek Mróz istnieje i jakie relacje łączą go ze świętym Mikołajem, ale wydaje nam się, że na prezentach zna się nie najgorzej. Jako że sezon świąteczny coraz bliżej, prezentujemy piętnaście gier planszowych, o które możecie poprosić w liście do Dziadka Mroza, świętego Mikołaja, czy Gwiazdora.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Mondo
Jeśli szukacie rodzinnej gry, która sprawdzi się zarówno w gronie starszych, jaki i wśród dzieci, sięgnijcie po „Mondo”. Z rozsypanych kafelków każdy stara się ułożyć, jak największy obszar, dbając jednocześnie o zasiedlanie go zwierzętami. Przyda się tu spostrzegawczość i niewielkie planowanie, by akt stworzenia odbył się bez pomyłek, a należy pamiętać, że czasomierz nieubłaganie tyka!
Kup w Rebel.pl.
Wyszukaj w Nokaut.pl.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Hobbit: Gra Karciana
W oczekiwaniu na światową premierę nowego filmu Petera Jacksona warto zwrócić uwagę na karciankę traktującą o przygodach poczciwego Hobbita. Niektórych zdziwić może nazwisko jej autora, Martin Wallace był bowiem dotychczas znany z bardziej wymagających tytułów. Tym razem otrzymujemy grę łatwą i przyjemną, będącą wariacją na temat popularnej gry karcianej tysiąc. W zależności od wylosowanej postaci gracze dzielą się na dwie drużyny, dobra i zła. Zdobywane lewy rozdają przeciwnikom w formie obrażeń bądź leczą swoich współtowarzyszy. Ot, cała filozofia. „Hobbit: Gra Karciana” sprawdzi się na pewno w rodzinnym gronie.
Kup w Rebel.pl.
Wyszukaj w Nokaut.pl.
Wyszukaj w Skąpiec.pl.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Konwój
Bezkompromisowy pojedynek dwóch tytanów, siła jednego i mobilność drugiego jednakowo dadzą się odczuć podczas rozgrywki w „Konwój”. Lubiący bezpośrednią konfrontację będą zachwyceni. Indywidualne właściwości jednostek i zbilansowanie obu talii sprawiają, że przechytrzenie przeciwnika zależy tylko od Ciebie. Przejedź jak walcem przez przyczółki Posterunku albo niestrudzenie żądl Molocha aż po jego kres!
Kup w Rebel.pl.
Wyszukaj w Nokaut.pl.
Wyszukaj w Skąpiec.pl.

REKLAMA – Wydawnictwo Hobbity.eu poleca:

Wyciągnijcie „Karty na stół”, aby podroczyć się ze znajomymi w przyjaznej atmosferze!

Ta imprezowa gra towarzyska z przymrużeniem oka pozwoli Wam lepiej się poznać lub dowiedzieć się co naprawdę o sobie myślicie. Sprawdź czy jesteś dobrym psychologiem i czy potrafisz trafnie określić charakter pozostałych graczy.

Gra nie jest przeznaczona dla dzieci.

Ostrzeżenie: gra „Karty na stół” może powodować niekontrolowane wybuchy śmiechu!

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Jaskinia
Coś dla amatorów sportów ekstremalnych. Mieliśmy już okazję wspinać się na szczyty w „K2”, teraz pora zejść pod ziemię. W grze „Jaskinia” będziemy zakładać bazy wypadowe, szykować ekwipunek i planować trasę eskapady. Kto pierwszy przeciśnie się przez zacisk? Zrobi najlepsze zdjęcia? Zejdzie najgłębiej? Oby tylko na końcu udało się stamtąd wydostać.
Kup w Rebel.pl
Wyszukaj w Nokaut.pl.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Teomachia
Mitologiczni bogowie stają do ostatecznego starcia. Stawką jest przetrwanie, przegrany zostanie skazany na zapomnienie. Korzystając ze swoich wyznawców, musimy doprowadzić do przetrzebienia wiernych przeciwnika. A wszystko to za pomocą kart czterech żywiołów, które umiejętnie użyte wprowadzą przerażenie w szeregach wroga. Każda runda to bitwa, której stawką są czciciele. Kto ukończy pojedynek z tarczą, a kto na tarczy?
Kup w Rebel.pl.
Wyszukaj w Nokaut.pl.
Wyszukaj w Skąpiec.pl.

REKLAMA – Wydawnictwo Egmont poleca:

Gra „Pan tu nie stał!” przenosi graczy do PRL-u, do czasów centralnego planowania i wiecznych rynkowych niedoborów. Celem gry jest walka o deficytowe towary pojawiające się w sklepach. Nie będzie to jednak takie łatwe, ponieważ wszyscy gracze będą próbować zdobyć buty Relax, wyrób czekoladopodobny czy magnetofon szpulowy! Obserwuj, co pojawia się w sklepach i nie daj się wypchnąć z kolejki. No chyba, że ktoś krzyknie ci do ucha: „Panie, pan tu nie stał!”.

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Znak Starszych Bogów
Dla tych, dla których „Posiadłość Szaleństwa” stanowi zbyt wielkie wyzwanie, „Znak Starszych Bogów” powinien stanowić doskonałą możliwość zagłębienia się w klimatyczny świat opowiadań Lovecrafta. Wędrując po muzeum, będziemy musieli zmierzyć się z potworami, które narodziły się w wyobraźni Samotnika z Providence oraz specjalnymi zadaniami nadającymi grze wyjątkowego uroku. Nie zabrakło tu możliwości otwarcia portali na Yuggoth czy na owiany złą sławą Płaskowyż Leng, a obcowanie z przerażającymi istotami i miejscami może szybko doprowadzić naszych bohaterów do utraty poczytalności. Mimo mrocznego klimatu, „Znak Starszych Bogów” to przyjemna gra kooperacyjna z odrobiną dobrze wyważonej losowości.
Kup w Rebel.pl.
Wyszukaj w Nokaut.pl.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Kupcy i Korsarze
Arrr… Wyruszcie na wspaniałą przygodę po bezkresnych morzach i zawińcie do tajemniczych portów na Karaibach, by wychylić szklanicę rumu. Lubicie podboje, przygody i skarby ukryte pośród atoli? A może chcecie wzbogacić się, będąc kupcem? Zawsze możecie też polować na wrogów Waszej korony i piratów. Karaiby czekają!
Kup w Rebel.pl.
Wyszukaj w Nokaut.pl.
Wyszukaj w Skąpiec.pl.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Descent: Wędrówki w Mroku
Coś nie tylko dla fanów Dungeons and Dragons, choć założenia podobne: grupa bohaterów zagłębia się w mroczne lochy w poszukiwaniu przygód, sławy i złota. Pierwotnie wydana w 2005 roku gra niedawno trafiła do rodzimych fanów planszówek dzięki polskiej edycji wydanej przez Galaktę, a nie tak dawno mieliśmy też okazję zapoznać się z drugą edycją wydaną przez Fantasy Flight Games. Z pewnością nie jest to gra dla wszystkich, bo rozegranie jednej partii może zająć dobrych kilka godzin, ale bez dwóch zdań miłośnicy planszówek z radością zagłębią się w wir niebezpiecznych przygód oferowanych przez „Descent”.
Kup w Rebel.pl.
Wyszukaj w Nokaut.pl.
1 2 »

Komentarze

07 XII 2013   21:12:29

Hobbit. Karciany.
Czy ktoś już próbował jakoś zmodyfikować zasady, żeby gra była grywalna dłużej niż 2-3 rozdania? Na pierwszy strzał na pewno idzie Thorin, jego losowość jest może ciekawa ale nie dla grającego nim gracza. Ale to tylko pół, a nawet ćwierćśrodek.
Może da się jakoś naprawić totalny brak pomysłu autora gry? Skądinąd zasłużonego i tak dalej, wiem. Ale o terminie oddania tej gry przypomniał sobie w windzie przed ostatecznym spotkaniem.
A znowu tak po prostu karty wyrzucić jakoś szkoda, obrazki niebrzydkie :)

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Magia i Miecz: Z niewielką pomocą zagranicznych publikacji
Piotr ‘Pi’ Gołębiewski

25 IV 2024

Na trzeci numer „Magii i Miecza” trzeba było poczekać zdecydowanie dłużej, niż na drugi, ale warto było. Po raz pierwszy bowiem pojawił się w niej artykuł poświęcony systemowi Warhammer, a także opublikowano pierwszą przygodę z prawdziwego zdarzenia.

więcej »

W krainie Wojennego Młota: Marzec 2024
Miłosz Cybowski

3 IV 2024

Marzec nie przyniósł zbyt wielu nowości ze świata Warhammera – do najważniejszych należy zaliczyć prezentacje kolejnych dwóch armii do The Old World.

więcej »

Magia i Miecz: Siłą rozpędu
Piotr ‘Pi’ Gołębiewski

13 III 2024

Drugi numer „Magii i Miecza” ukazał się na zasadzie siły rozpędu. Jeśli wierzyć informacji zawartej we wstępniaku, miał premierę dwa tygodnie po pojawieniu się numeru pierwszego.

więcej »

Polecamy

Wyrzuty sumienia kanciarza

W świecie pdf-ów:

Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski

Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski

Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski

Typowe miasto
— Miłosz Cybowski

Gnijący las
— Miłosz Cybowski

Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski

Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski

Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski

Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski

Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Inne recenzje

Survival na bezludnych wyspach
— Miłosz Cybowski

To, czego nie widać na powierzchni
— Justyna Lenda

Mała Esensja: Słodycz łamania głowy
— Wojciech Gołąbowski

Mitologiczny poker
— Jakub Małecki

Noc w muzeum
— Kamil Sambor

Świat należy do nas!
— Justyna Lenda

Mała Esensja: Stos (bez) kłopotów
— Wojciech Gołąbowski

Ucieczka z Nowego Jorku
— Justyna Lenda

Uduchowiona logika
— Kamil Sambor

Morza psy
— Justyna Lenda

Tegoż twórcy

Sztuka dedukcji
— Agata Hanak

Ukryte piękno
— Jakub Małecki

Podnieś i dostarcz
— Jakub Małecki

Morze pełne kości
— Jakub Małecki

Śmiertelne starcie
— Agata Hanak

Promocja: Siedziby i imiona Bestii

Budowanie domu
— Agata Hanak

07 znowu nadaje
— Jakub Małecki

Jak trwoga to do… wiedźmy
— Jakub Małecki

G(ó)ra, z którą nie ma żartów
— Jakub Małecki

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.