WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić |
– premiera 2. sezonu 8 marca na Netflixie
Serialomaniak.pl: Premiery i powroty seriali – marzec 2018Kira LeśkówSerialomaniak.pl: Premiery i powroty seriali – marzec 2018
Wyszukaj / Kup „Marvel’s Jessica Jones” – premiera 2. sezonu 8 marca na Netflixie Drugi sezon przygód Jessiki Jones został zapowiedziany przez Netflix już jakiś czas temu. Fani jej przygód musieli się jednak uzbroić w cierpliwość do zakończenia emisji pozostałych seriali z tego uniwersum, czego finałem było „The Defenders”. Dzielna pani detektyw powróci już na początku marca, przynosząc ze sobą nowe problemy wynikające z jej konfliktowego nastawienia do rzeczywistości. Z pierwszych informacji dotyczących drugiego sezonu wynika, że Jessica znajdzie się tym razem po drugiej stronie prawa, popadając w liczne problemy, nie wykluczając aresztowania. Największym wrogiem głównej bohaterki stanie się ona sama. „The Oath” to serial wyprodukowany przez 50 Centa. Przez dziesięć odcinków pierwszego sezonu odkryjemy świat gangów i ukrytych, ekskluzywnych społeczności, do których tylko nieliczni mają szansę się dostać. Ci, którym się to udaje, muszą uważać na wrogów – zarówno tych z zewnątrz, jak i wewnątrz społeczności. Wśród obsady zobaczymy gwiazdę „Game of Thrones”, Seana Beana, a także Roberta Gosseta czy znaną z „Law and Order” Elisabeth Röhm oraz Katrinę Law, którą widzowie kojarzą z „Arrow”. Dobra obsada to już połowa sukcesu, a przynajmniej taką możemy mieć nadzieję. Reboot „Dynastii” wzbudził wiele kontrowersji wśród fanów nie tylko klasycznej wersji tego serialu, ale także mediów, które z góry uznały produkcję za coś, na co nie warto tracić czasu. Odświeżona wersja dobrze znanej historii pokazała jednak bardzo wiele pozytywnych cech, dodając do dobrze znanej opowieści nieco świeżości. Wprowadzenie do „Dynastii” wątków typowych dla aktualnych seriali dramatycznych spotkało się z dobrym przyjęciem wśród widzów i umiarkowanym entuzjazmem krytyków. Druga połowa pierwszego sezonu powróci wraz z nowymi intrygami i walką o władzę. „Love” to opowieść o Gusie i Mickey, dwóch nieudacznikach życiowych, których los niefortunnie splótł ze sobą. Rozstania, powroty, nowe znajomości. To bardzo prawdziwa historia miłości dwójki osób, pokazana w najbardziej przyziemny sposób. W drugim sezonie bohaterowie znowu się pokłócili – może trzeci okaże się dla nich szczęśliwszy? Tajna broń FBI, Cameron Black, pomaga rozwiązywać kryminalne zagadki, wykorzystując swoje niezwykłe umiejętności. Po tym, jak jego kariera w Las Vegas jako magika supergwiazdy legła w gruzach, staje się współpracownikiem rządu w walce z przestępcami. Czy iluzja, magia i oszustwo mogą przysłużyć się dobru ogólnemu? Serial dla osób lubiących niestandardowe procedurale oraz dla tych, którzy chcą się przekonać, jak sprawdzają się magiczne sztuczki w rządowej instytucji. W jeden z głównych ról występuje Vinnie Jones, znany z „Galavant”. Serial opowiada historię fikcyjnej, brytyjskiej rodziny królewskiej. Skandale, romanse, intrygi, kłamstwa, zbrodnie – to niemalże codzienność za murami Pałacu Buckingham. To już czwarta odsłona produkcji E!. Finał poprzedniego sezonu pozostawił widzów w niepewności: Anglia właśnie powitała nowego króla, Roberta. Wiadomo jednak, że motywy i plany świeżo koronowanego władcy nie są niewinne czy altruistyczne. Ponadto fani zastanawiają się, czy będzie to ostatnia seria „The Royals”, zwłaszcza biorąc pod uwagę zwolnienie twórcy, Marka Schwahna, oskarżonego o molestowanie seksualne. Mimo niepewnej przyszłości serialu możemy być pewni, że czwarty sezon zapewni nam kolejną dawkę afer i spisków. Produkcja skupia się na losach trzech bohaterów, którzy podróżują w czasie w poszukiwaniu groźnego przestępcy, Garcii Flynna. Jest on poważnym zagrożeniem dla całego kraju, gdyż poprzez zmianę biegu historii planuje doprowadzić do upadku USA. Jak wynika z zapowiedzi, akcja drugiego sezonu rozegra się w latach 1955-1962, a jej tłem będzie romans pomiędzy dwójką głównych bohaterów. Produkcja autorstwa Shawna Ryana („The Shield”) i Erica Kripke („Supernatural”) doczekała się już nawet kasacji, lecz ku uciesze fanów została przywrócona do życia zaledwie trzy dni później. W rolach głównych występują: Abigail Spencer („Rectify”), Matt Lanter („90210”), Goran Visnjic („ER”) i Malcolm Barrett („Dimension 404”). Historia telewizji pokazała, że procedurale prawnicze cieszą się niemalejącą popularnością i niemal zawsze osiągają doskonałe wyniki oglądalności. Stacja ABC postanowiła ponownie sięgnąć po ten pomysł i stworzyła serial „For the People”. Główni bohaterowie to młodzi i wyjątkowo ambitni przedstawiciele wymiaru sprawiedliwości, którzy mieli to szczęście, że pracują w jednym z najbardziej prestiżowych okręgów w całych Stanach: w Nowym Jorku. Fabuła pokaże obie strony tej ciężkiej pracy, zarówno obrońców, jak i oskarżycieli, oraz to, w jaki sposób ich codzienne utarczki na sali sądowej wpłyną na ich wzajemne prywatne relacje. Czy i tym razem model proceduralu prawniczego się sprawdzi? Widzowie przekonają się już w połowie marca. „Rise” jest bazowany na prawdziwej historii nauczyciela teatrologii, Lou Volpe (w serialu Lou Mazzuchelli), który zbiera siódemkę niezwykłych nastolatków, by stworzyć musical. Nowa produkcja od NBC poza aspektem teatralnym skupia się na życiu licealistów i problemach, z jakimi muszą się zmagać – jedyną osobą, która naprawdę stara się ich zrozumieć, jest właśnie Lou. W rolę Mazzuchelliego wciela się znany z „How I Met Your Mother” Josh Radnor, a jedną z nastolatek zagrała Auli’i Cravalho, która dubbingowała nową, disneyowską księżniczkę – Moanę (w polskiej wersji Vaiana). Za serial odpowiada Jason Katims, który wcześniej zajmował się takimi produkcjami jak „Parenthood” czy „Friday Night Lights”. Kolejna nieanglojęzyczna produkcja na Netflixie, która powstała we współpracy z wielokrotnie nagradzanym argentyńskim twórcą, Danielem Burmanem. Edha jest samotną matką, która poza trudem wychowywania dziecka poświęca się pasji – projektowaniu mody. Jej kariera początkowo nabiera całkiem dużego rozpędu, jednak w pewnym momencie w jej życiu pojawia się mężczyzna i wszystko zaczyna się zmieniać. Szykuje się produkcja pełna namiętności, tajemnic i zemsty. |
Brytyjska autorka kryminałów Dorothy Leigh Sayers, w przeciwieństwie do Raymonda Chandlera czy spółki pisarskiej używającej pseudonimu Patrick Quentin, nie była rozpieszczana przez polskich reżyserów. W połowie lat 80. powstały jednak dwa oparte na jej opowiadaniach, zrealizowane przez Stanisława Zajączkowskiego, spektakle. Jeden z nich był adaptacją tekstu zatytułowanego „Człowiek, który wiedział, jak to się robi”.
więcej »Czy nikt z Was nie marzył, żeby popływać sobie pod wodą wraz z ulubionym koniem? Nie? To dziwne…
więcej »Powie ktoś, że oparta na prozie słowackiego pisarza Juraja Váha „Noc w Klostertal” byłaby ciekawsza, gdyby nie pojawiający się na finał wątek propagandowy. Tyle że nie pobrzmiewa on wcale fałszywą nutą. Gdyby przyjąć założenie, że cała ta historia wydarzyła się naprawdę, byłby nawet całkiem realistyczny. W każdym razie nie zmienia to faktu, że spektakl Tadeusza Aleksandrowicza ogląda się znakomicie nawet pięćdziesiąt pięć lat po premierze.
więcej »Nurkujący kopytny
— Jarosław Loretz
Latająca rybka
— Jarosław Loretz
Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Premiery i powroty seriali – sierpień 2019
— Julia Deja
Premiery i powroty seriali – lipiec 2019
— Julia Deja
Premiery i powroty seriali – czerwiec 2019
— Julia Deja
Premiery i powroty seriali – maj 2019
— Julia Deja
Premiery i powroty seriali – kwiecień 2019
— Julia Deja
Premiery i powroty seriali – marzec 2019
— Julia Deja
Premiery i powroty seriali – luty 2019
— Julia Deja
Premiery i powroty seriali – styczeń 2019
— Julia Deja
Premiery i powroty seriali – grudzień 2018
— Julia Deja
Premiery i powroty seriali – listopad 2018
— Julia Deja