EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Kupiliśmy ZOO |
Tytuł oryginalny | We Bought a Zoo |
Dystrybutor | Imperial CinePix |
Data premiery | 16 marca 2012 |
Reżyseria | Cameron Crowe |
Zdjęcia | Rodrigo Prieto |
Scenariusz | Aline Brosh McKenna |
Obsada | Matt Damon, Scarlett Johansson, Elle Fanning |
Rok produkcji | 2011 |
Kraj produkcji | USA |
WWW | Polska strona |
Gatunek | biograficzny, dramat, komedia |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Kupili ZOO – i co z tego? |
EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Kupiliśmy ZOO |
Tytuł oryginalny | We Bought a Zoo |
Dystrybutor | Imperial CinePix |
Data premiery | 16 marca 2012 |
Reżyseria | Cameron Crowe |
Zdjęcia | Rodrigo Prieto |
Scenariusz | Aline Brosh McKenna |
Obsada | Matt Damon, Scarlett Johansson, Elle Fanning |
Rok produkcji | 2011 |
Kraj produkcji | USA |
WWW | Polska strona |
Gatunek | biograficzny, dramat, komedia |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Przesadzasz, kapitanie nemo. To prawda, że recenzja nie powala, jest za ogólna i za krótka (film jest naiwny, ale nie ma uzasadnienia tej opinii; wątek jest naciągany, ale znowu nie wiadomo, czemu autorka tak sądzi itd.). Ocena składa się właściwie z samych przymiotników. Niemniej jednak twoje wnioski końcowe to chyba krok za daleko. :) Zachęcajmy do pisania lepszych tekstów, a nie cytujmy polityków.
Możemy się przekonać, że dla Lucy wędrówka w towarzystwie Ghoula nie jest niczym przyjemnym, ale jej kres oznacza dla bohaterki jeszcze większe kłopoty. Co ciekawe, jeszcze większych emocji dostarczają nam wydarzenia w Kryptach 33 i 32.
więcej »W trzeciej części tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bension Kimiagarow na krótko rezygnuje z socrealistycznej formuły opowieści i przywołuje dobre wzorce środkowoazjatyckich easternów. Na ekranie pojawiają się bowiem basmacze, których celem jest zakłócenie budowy kanału. Ten wątek służy również scenarzystom do tego, by ściągnąć kłopoty na głowę głównego inżyniera Saida Urtabajewa.
więcej »Nie da się ukryć, że pozbawione głowy ciało Wilziga nie prezentuje się najlepiej, jednak ważne okazuje się to, że wciąż można zidentyfikować poszukiwanego zbiega z Enklawy. Obserwując rozwój wydarzeń, możemy zaś dojść do wniosku, że przynajmniej chwilowo szczęście opuszcza Lucy, natomiast Maximus ląduje raz na wozie, raz pod wozem.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Esensja ogląda: Sierpień 2012 (DVD)
— Sebastian Chosiński, Miłosz Cybowski, Daniel Markiewicz, Konrad Wągrowski
Esensja ogląda: Sierpień 2012 (DVD)
— Sebastian Chosiński, Miłosz Cybowski, Daniel Markiewicz, Konrad Wągrowski
Niezły początek gorzkiej wanilii
— Łukasz Kustrzyński
Portret artysty z czasów młodości
— Michał Chaciński
Pyr-Con Epizod XV: Fani nacierają
— Joanna Pienio
Stary człowiek i Park Chan-wook
— Joanna Pienio
Budzi się zło. Martwe zło
— Jarosław Loretz, Joanna Pienio
Czterej pancerni
— Joanna Pienio
To jeszcze nie czas
— Joanna Pienio
Norweskie (złe) wychowanie
— Joanna Pienio
Zmysł utracony
— Joanna Pienio
W matni
— Joanna Pienio
Brzemię
— Joanna Pienio
Była sobie kobieta
— Joanna Pienio
Ostatnimi czasy poziom merytoryczny recenzji publikowanych na stronach esensji, prawie zupełnie jest pozbawiony ekstraktu.
Tak durnych i bezsensownych dyrdymałów jak powyższe - dawno nie czytałem...Popełnione szybko i byle jak dziwadełko sprowadzające się do niezbyt skomplikowanej dialektyki rodem z liceum, z dominującą tezą - nie bo nie.
Parafrazując słowa pewnego polityka...
Joanno Pienio... Joanno...spraw sobie wibrator ale recenzji nie pisz już. Rzemiosło to trudne i wyraźnie nie dla ciebie.
Przykro mi.