EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Defendor |
Reżyseria | Peter Stebbings |
Zdjęcia | David Greene |
Scenariusz | Peter Stebbings |
Obsada | Woody Harrelson, Elias Koteas, Michael Kelly, Sandra Oh, Kat Dennings, Clark Johnson, Lisa Ray, Alan C. Peterson, Kristin Booth |
Muzyka | John Rowley |
Rok produkcji | 2009 |
Kraj produkcji | Kanada, USA, Wielka Brytania |
Czas trwania | 101 min |
Gatunek | dramat, komedia |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Superbohaterowie na Transatlantyku: Defendor |
EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Defendor |
Reżyseria | Peter Stebbings |
Zdjęcia | David Greene |
Scenariusz | Peter Stebbings |
Obsada | Woody Harrelson, Elias Koteas, Michael Kelly, Sandra Oh, Kat Dennings, Clark Johnson, Lisa Ray, Alan C. Peterson, Kristin Booth |
Muzyka | John Rowley |
Rok produkcji | 2009 |
Kraj produkcji | Kanada, USA, Wielka Brytania |
Czas trwania | 101 min |
Gatunek | dramat, komedia |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Autor bardzo dobrze zrozumiał dialog albo dwuznaczność, ale nie chciał zdradzać pointy filmu.
SPOILERS BE HERE: Defendor uważa, że odpowiedzialny za śmierć jej matki jest tajemniczy Kapitan Industry - wiedzę swą czerpię z wypowiedzi własnego ojca, który właśnie tak niegdyś powiedział, mając na myśli wspomnianą elitę przemysłu. Co nie zmienia faktu, że Defendor postrzega to w sposób dosłowny, jako imię jakiegoś konkretnego superwroga.
Możemy się przekonać, że dla Lucy wędrówka w towarzystwie Ghoula nie jest niczym przyjemnym, ale jej kres oznacza dla bohaterki jeszcze większe kłopoty. Co ciekawe, jeszcze większych emocji dostarczają nam wydarzenia w Kryptach 33 i 32.
więcej »W trzeciej części tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bension Kimiagarow na krótko rezygnuje z socrealistycznej formuły opowieści i przywołuje dobre wzorce środkowoazjatyckich easternów. Na ekranie pojawiają się bowiem basmacze, których celem jest zakłócenie budowy kanału. Ten wątek służy również scenarzystom do tego, by ściągnąć kłopoty na głowę głównego inżyniera Saida Urtabajewa.
więcej »Nie da się ukryć, że pozbawione głowy ciało Wilziga nie prezentuje się najlepiej, jednak ważne okazuje się to, że wciąż można zidentyfikować poszukiwanego zbiega z Enklawy. Obserwując rozwój wydarzeń, możemy zaś dojść do wniosku, że przynajmniej chwilowo szczęście opuszcza Lucy, natomiast Maximus ląduje raz na wozie, raz pod wozem.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Dokumenty superbohaterskie
— Konrad Wągrowski
Alter Egos
— Konrad Wągrowski
Special
— Konrad Wągrowski
Super
— Konrad Wągrowski
Griff the Invisible
— Konrad Wągrowski
Kosmiczny redaktor
— Konrad Wągrowski
Po komiks marsz: Maj 2023
— Sebastian Chosiński, Paweł Ciołkiewicz, Piotr ‘Pi’ Gołębiewski, Marcin Knyszyński, Marcin Osuch, Konrad Wągrowski
Statek szalony
— Konrad Wągrowski
Kobieta na szczycie
— Konrad Wągrowski
Przygody Galów za Wielkim Murem
— Konrad Wągrowski
Potwór i cudowna istota
— Konrad Wągrowski
Migające światła
— Konrad Wągrowski
Śladami Hitchcocka
— Konrad Wągrowski
Miliony sześć stóp pod ziemią
— Konrad Wągrowski
Tak bardzo chciałbym (po)zostać kumplem twym
— Konrad Wągrowski
"Artur kieruje się fałszywymi przesłankami – wierzy, że lokalny szef mafii jest Kapitanem Industry, odpowiedzialnym ze śmierć jego matki (w trakcie filmu dowiadujemy się, co naprawdę stało się z matką bohatera i w jaki sposób wymyślił sobie takiego arcywroga), ale jednak walczy z autentycznym złem."
Autor chyba źle zrozumiał dialog albo dwuznaczność. Captain of the Industry to amerykański idiom na elitę przemysłu. Używany jest również w zupełnie nieheroicznych sprawach.