EKSTRAKT: | 100% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Silmäterä |
Reżyseria | Jan Forsström |
Zdjęcia | Päivi Kettunen |
Scenariusz | Jan Forsström |
Obsada | Emmi Parviainen, Luna Leinonen Botero, Ylva Ekblad, Mazdak Nassir, Bahram Peivastegan, Miika Soini, Terhi Suorlahti, Eero Aho, Kristiina Halttu |
Muzyka | Lau Nau |
Rok produkcji | 2013 |
Kraj produkcji | Finlandia |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Espoo Ciné 2013: Potężna jest miłość matki |
EKSTRAKT: | 100% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Silmäterä |
Reżyseria | Jan Forsström |
Zdjęcia | Päivi Kettunen |
Scenariusz | Jan Forsström |
Obsada | Emmi Parviainen, Luna Leinonen Botero, Ylva Ekblad, Mazdak Nassir, Bahram Peivastegan, Miika Soini, Terhi Suorlahti, Eero Aho, Kristiina Halttu |
Muzyka | Lau Nau |
Rok produkcji | 2013 |
Kraj produkcji | Finlandia |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Możemy się przekonać, że dla Lucy wędrówka w towarzystwie Ghoula nie jest niczym przyjemnym, ale jej kres oznacza dla bohaterki jeszcze większe kłopoty. Co ciekawe, jeszcze większych emocji dostarczają nam wydarzenia w Kryptach 33 i 32.
więcej »W trzeciej części tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bension Kimiagarow na krótko rezygnuje z socrealistycznej formuły opowieści i przywołuje dobre wzorce środkowoazjatyckich easternów. Na ekranie pojawiają się bowiem basmacze, których celem jest zakłócenie budowy kanału. Ten wątek służy również scenarzystom do tego, by ściągnąć kłopoty na głowę głównego inżyniera Saida Urtabajewa.
więcej »Nie da się ukryć, że pozbawione głowy ciało Wilziga nie prezentuje się najlepiej, jednak ważne okazuje się to, że wciąż można zidentyfikować poszukiwanego zbiega z Enklawy. Obserwując rozwój wydarzeń, możemy zaś dojść do wniosku, że przynajmniej chwilowo szczęście opuszcza Lucy, natomiast Maximus ląduje raz na wozie, raz pod wozem.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Film o ludziach
— Marta Bałaga
Sztuka patrzenia
— Marta Bałaga
No to jak towarzysze, pomożecie? Pomożemy!
— Marta Bałaga
Nigdy nie rozmawiaj z nieznajomym
— Marta Bałaga
Piękna i szalona
— Marta Bałaga
Kobieta na skraju załamania nerwowego
— Marta Bałaga
Wybaw nas od złego
— Marta Bałaga
Pchła Szachrajka
— Marta Bałaga
Ukryte pragnienia
— Marta Bałaga
Déjà Vu
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Pakt z diabłem
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Zabić Irlandczyka
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Portret niedokończony
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Na szczytach świata
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Niebezpieczny związek
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Jednym głosem
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Pan Turner
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Cena sławy
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Magical Girl
— Marta Bałaga
Cannes 2015: Wojna jest w nas
— Marta Bałaga