EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Wolny strzelec |
Tytuł oryginalny | Nightcrawler |
Dystrybutor | Monolith |
Data premiery | 21 listopada 2014 |
Reżyseria | Dan Gilroy |
Zdjęcia | Robert Elswit |
Scenariusz | Dan Gilroy |
Obsada | Jake Gyllenhaal, Michael Papajohn, Marco Rodríguez, Bill Paxton, James Huang, Kent Shocknek, Pat Harvey, Sharon Tay |
Muzyka | James Newton Howard |
Rok produkcji | 2014 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 117 min |
Gatunek | dramat, thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Kobieta z poderżniętym gardłem |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Wolny strzelec |
Tytuł oryginalny | Nightcrawler |
Dystrybutor | Monolith |
Data premiery | 21 listopada 2014 |
Reżyseria | Dan Gilroy |
Zdjęcia | Robert Elswit |
Scenariusz | Dan Gilroy |
Obsada | Jake Gyllenhaal, Michael Papajohn, Marco Rodríguez, Bill Paxton, James Huang, Kent Shocknek, Pat Harvey, Sharon Tay |
Muzyka | James Newton Howard |
Rok produkcji | 2014 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 117 min |
Gatunek | dramat, thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Bolesny film z tego względu że prawdziwy. Lou to trochę taki Patrick Bateman z ulicy, czarujący ale śmiertelnie bezwzględny gdy rozbiega się o pryncypia. Jest dumny będąc częścią systemu i czerpiąc z tego profit, jednocześnie odczuwa pragnienie zrobienia jeszcze jednego kroku do przodu. Nie chce być trybikiem, chce być podwaliną. Nie chce być na pastwie losowych scenariuszy, chce tworzyć je sam. I to trochę straszne bo niezliczona ilość korporacji,począwszy od mediów i skończywszy na konglomeratach paliwowych operuje w podobny sposób.
Istny wcielony korporacyjny "podręcznik pozytywnego myślenia" i instrukcja jak zostać "królem szczurów" w jednym. Świetny ale i straszny film. Okazuje się, że wcale nie musi się pierwszego miliona ukraść by stać się "kimś" - wystarczy tylko bardzo chcieć i nie mieć oporów moralnych uparcie pnąc się po trupach w górę ;)
Możemy się przekonać, że dla Lucy wędrówka w towarzystwie Ghoula nie jest niczym przyjemnym, ale jej kres oznacza dla bohaterki jeszcze większe kłopoty. Co ciekawe, jeszcze większych emocji dostarczają nam wydarzenia w Kryptach 33 i 32.
więcej »W trzeciej części tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bension Kimiagarow na krótko rezygnuje z socrealistycznej formuły opowieści i przywołuje dobre wzorce środkowoazjatyckich easternów. Na ekranie pojawiają się bowiem basmacze, których celem jest zakłócenie budowy kanału. Ten wątek służy również scenarzystom do tego, by ściągnąć kłopoty na głowę głównego inżyniera Saida Urtabajewa.
więcej »Nie da się ukryć, że pozbawione głowy ciało Wilziga nie prezentuje się najlepiej, jednak ważne okazuje się to, że wciąż można zidentyfikować poszukiwanego zbiega z Enklawy. Obserwując rozwój wydarzeń, możemy zaś dojść do wniosku, że przynajmniej chwilowo szczęście opuszcza Lucy, natomiast Maximus ląduje raz na wozie, raz pod wozem.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Transatlantyk 2015: Dzień 8
— Sebastian Chosiński
Esensja ogląda: Listopad 2014 (2)
— Sebastian Chosiński, Piotr Dobry, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski
Kosmiczny redaktor
— Konrad Wągrowski
Statek szalony
— Konrad Wągrowski
Kobieta na szczycie
— Konrad Wągrowski
Przygody Galów za Wielkim Murem
— Konrad Wągrowski
Potwór i cudowna istota
— Konrad Wągrowski
Migające światła
— Konrad Wągrowski
Śladami Hitchcocka
— Konrad Wągrowski
Miliony sześć stóp pod ziemią
— Konrad Wągrowski
Tak bardzo chciałbym (po)zostać kumplem twym
— Konrad Wągrowski
Kac Vegas w Zakopanem
— Konrad Wągrowski
Wybitny film choć groźny bo w jakimś sensie "szkoleniowy", wierzę jednak w mądrość odbiorców, a właściwie w ich morale.