EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Genua. Włoskie lato |
Tytuł oryginalny | Genova |
Dystrybutor | Monolith Plus |
Data premiery | 12 czerwca 2009 |
Reżyseria | Michael Winterbottom |
Zdjęcia | Marcel Zyskind |
Scenariusz | Laurence Coriat, Michael Winterbottom |
Obsada | Colin Firth, Hope Davis, Catherine Keener |
Muzyka | Melissa Parmenter |
Rok produkcji | 2007 |
Kraj produkcji | Wielka Brytania |
Czas trwania | 94 min |
Gatunek | groza / horror |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Rodzina w ruinie |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Genua. Włoskie lato |
Tytuł oryginalny | Genova |
Dystrybutor | Monolith Plus |
Data premiery | 12 czerwca 2009 |
Reżyseria | Michael Winterbottom |
Zdjęcia | Marcel Zyskind |
Scenariusz | Laurence Coriat, Michael Winterbottom |
Obsada | Colin Firth, Hope Davis, Catherine Keener |
Muzyka | Melissa Parmenter |
Rok produkcji | 2007 |
Kraj produkcji | Wielka Brytania |
Czas trwania | 94 min |
Gatunek | groza / horror |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Druga odsłona trzyczęściowego uzbeckiego miniserialu „Tu jest granica” wyreżyserowana została już nie przez Jurija Stepczuka, lecz Eduarda Chaczaturowa. Z poprzednią powiązana jest miejscem akcji (pogranicze z Afganistanem) oraz głównymi bohaterami (Koriesznikow, Łozowoj, Swietłana, Talibchan, Abzał). Choć czas już nieco inny, trwa bowiem druga wojna światowa, a Niemcy zacięcie atakują Stalingrad.
więcej »O uzbeckim gwiazdorze współczesnego kina obyczajowego Ahadzie Kajumie pisałem już parokrotnie. Zawsze źle. Przy okazji „Zdradzającej panny młodej” autorstwa Jułduz Saidowej również nie stwierdzę nic dobrego. To, mimo intrygującego tematu, film nadzwyczaj kiepski, na dodatek utrwalający stereotypy.
więcej »Od początku drugiego sezonu można było wzrost znaczenia Hariego Seldona, a finał tego odcinka zdaje się wskazywać na to, że scenarzyści postanowili wycisnąć z tej postaci, ile się tylko da. Można mieć nawet nadzieję, że będzie to korzystne dla serialu – oczywiście jeśli zapomnimy o literackim pierwowzorze.
więcej »Dysonans motoryzacyjny
— Jarosław Loretz
Obrandowani
— Jarosław Loretz
Na wywczasie
— Jarosław Loretz
W kupie raźniej
— Jarosław Loretz
Proszę szanownej wycieczki
— Jarosław Loretz
Och jej, ja tu faktycznie mam tatuaż
— Jarosław Loretz
Proszę oddać mi kapelusz. W środku tkwi połowa mojego czerepu
— Jarosław Loretz
Superman z napędem kobiecym
— Jarosław Loretz
Warzywny dramat
— Jarosław Loretz
Międzygwiezdne fotele w natarciu
— Jarosław Loretz
W cywilizowanym świecie
— Ewa Drab
Co nas nie zabije, to nas wzmocni
— Piotr Dobry
Ckliwy melodramat
— Jarosław Loretz
Przyszłość tkwi w szczegółach
— Bartosz Sztybor
Zapomniałem zapamiętać, żeby zapomnieć
— Bartosz Sztybor
Trzy surrealistyczne ewangelie i genezis z oka
— Łukasz Twaróg
Western, czyli wstydliwe marzenia kowboja
— Łukasz Twaróg
Seks i inne nudziarstwa
— Łukasz Twaróg
Młotek na chrześcijan
— Łukasz Twaróg
Polański – lokator w absurdalnym labiryncie życia
— Łukasz Twaróg
Bardzo śmieszna tragedia
— Łukasz Twaróg
Sen, który nie przeminął
— Łukasz Twaróg
Wiem, że nic nie wiem
— Łukasz Twaróg
Mokrą ręką na goły tyłek
— Łukasz Twaróg
Ćwierćnaga prawda w ciasnym gorsecie konwencji
— Łukasz Twaróg