Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 1 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Ben Stiller
‹Zoolander›

EKSTRAKT:30%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułZoolander
Dystrybutor UIP
Data premiery28 grudnia 2001
ReżyseriaBen Stiller
ZdjęciaBarry Peterson
Scenariusz
ObsadaDavid Duchovny, Owen Wilson, Ben Stiller, Will Ferrell, Jon Voight, Milla Jovovich, Christine Taylor, Donald Trump, Christian Slater, Cuba Gooding Jr., Tommy Hilfiger, Natalie Portman, Fabio, Lenny Kravitz, Gwen Stefani, Heidi Klum, Paris Hilton, David Bowie, Fred Durst, James Lance Bass, Kimberly "Lil' Kim" Jones, Claudia Schiffer, Lukas Haas, Justin Theroux, Andy Dick, Nora Dunn, Richard Stanley, James Marsden, Irina Pantaeva, Victoria Beckham, Emma Bunton, Stephen Dorff, Karl Lagerfeld, Winona Ryder, Vince Vaughn, Billy Zane
MuzykaDavid Arnold
Rok produkcji2001
Kraj produkcjiAustralia, Niemcy, USA
CyklZoolander
Czas trwania89 min
WWW
Gatunekkomedia
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup

Nieporozumienie
[Ben Stiller „Zoolander” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Słaby głupawy film, w odróżnieniu od dobrych głupawych filmów, które oczywiście czasami się zdarzają. Niestety, znowu okazało się, że Ben Stiller jako reżyser po prostu nie ma odpowiedniego wyczucia komedii. W filmie aż roi się od scen, w których po dobrym wprowadzeniu nie ma żadnej puenty, roi się też niestety od takich, którym brakuje nawet dobrego wprowadzenia. W rezultacie „Zoolander”, zamiast śmieszyć, momentami żenuje.

Michał Chaciński

Nieporozumienie
[Ben Stiller „Zoolander” - recenzja]

Słaby głupawy film, w odróżnieniu od dobrych głupawych filmów, które oczywiście czasami się zdarzają. Niestety, znowu okazało się, że Ben Stiller jako reżyser po prostu nie ma odpowiedniego wyczucia komedii. W filmie aż roi się od scen, w których po dobrym wprowadzeniu nie ma żadnej puenty, roi się też niestety od takich, którym brakuje nawet dobrego wprowadzenia. W rezultacie „Zoolander”, zamiast śmieszyć, momentami żenuje.

Ben Stiller
‹Zoolander›

EKSTRAKT:30%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułZoolander
Dystrybutor UIP
Data premiery28 grudnia 2001
ReżyseriaBen Stiller
ZdjęciaBarry Peterson
Scenariusz
ObsadaDavid Duchovny, Owen Wilson, Ben Stiller, Will Ferrell, Jon Voight, Milla Jovovich, Christine Taylor, Donald Trump, Christian Slater, Cuba Gooding Jr., Tommy Hilfiger, Natalie Portman, Fabio, Lenny Kravitz, Gwen Stefani, Heidi Klum, Paris Hilton, David Bowie, Fred Durst, James Lance Bass, Kimberly "Lil' Kim" Jones, Claudia Schiffer, Lukas Haas, Justin Theroux, Andy Dick, Nora Dunn, Richard Stanley, James Marsden, Irina Pantaeva, Victoria Beckham, Emma Bunton, Stephen Dorff, Karl Lagerfeld, Winona Ryder, Vince Vaughn, Billy Zane
MuzykaDavid Arnold
Rok produkcji2001
Kraj produkcjiAustralia, Niemcy, USA
CyklZoolander
Czas trwania89 min
WWW
Gatunekkomedia
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Słaby głupawy film, w odróżnieniu od dobrych głupawych filmów, które oczywiście czasami się zdarzają. Szkoda, bo materiał z jednej strony pozwalał na nakręcenie filmu w stylu Austina Powersa (pierwsza część to dla mnie właśnie przykład dobrego głupawego filmu), a z drugiej strony aż prosił się o ostrzejszą satyrę. W końcu światek męskich modeli wygląda z zewnątrz na świetny temat do żartów. Niestety, znowu okazało się, że Ben Stiller jako reżyser po prostu nie ma odpowiedniego wyczucia komedii. W filmie aż roi się od scen, w których po dobrym wprowadzeniu nie ma żadnej puenty, roi się też niestety od takich, którym brakuje nawet dobrego wprowadzenia. W rezultacie „Zoolander”, zamiast śmieszyć, momentami żenuje.
Mimo wszystko da się tutaj wyłuskać kilka drobiazgów, dzięki którym film nie jest zupełnie stracony. Przede wszystkim Owen Wilson jako supermodel Hansel kolejny raz prezentuje kapitalny talent komediowy. W razie zatrzaśnięcia się w kinie od wewnątrz, bez szans ucieczki z seansu, warto też przyjrzeć się świetnie wykonanej robocie kostiumologów – prawie w każdej scenie pojawiają się kostiumowe gagi dużo lepsze od tego, co scenarzyści spłodzili w warstwie fabularnej. Na otarcie łez jest też kilka „wejść” znanych twarzy – David Bowie, Lenny Kravitz, parodiujący sam siebie David Duchovny itp. Jak na półtorej godziny w kinie to stanowczo za mało, ale nawet na wideo zalecałbym podchodzenie do tego tytułu z dużą ostrożnością.
koniec
1 lutego 2002

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Klasyka kina radzieckiego: Gdy miłość szczęścia nie daje…
Sebastian Chosiński

1 V 2024

W trzecim odcinku tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bensiona Kimiagarowa doszło do fabularnego przesilenia. Wszystko, co mogło posypać się na budowie kanału – to się posypało. W czwartej odsłonie opowieści bohaterowie starają się więc przede wszystkim poskładać w jedno to, co jeszcze nadaje się do naprawienia – reputację, związek, plan do wykonania.

więcej »

Fallout: Odc. 5. Szczerość nie zawsze popłaca
Marcin Mroziuk

29 IV 2024

Brak Maximusa w poprzednim odcinku zostaje nam w znacznym stopniu zrekompensowany, bo teraz możemy obserwować jego perypetie z naprawdę dużym zainteresowaniem. Z kolei sporo do myślenia dają kolejne odkrycia, których Norm dokonuje w Kryptach 32 i 33.

więcej »

East Side Story: Ucz się (nieistniejących) języków!
Sebastian Chosiński

28 IV 2024

W czasie eksterminacji Żydów w czasie drugiej wojny światowej zdarzały się niezwykłe epizody, dzięki którym ludzie przeznaczeni na śmierć przeżywali. Czasami decydował o tym zwykły przypadek, niekiedy świadoma pomoc innych, to znów spryt i inteligencja ofiary. W przypadku „Poufnych lekcji perskiego” mamy do czynienia z każdym z tych elementów. Nie bez znaczenia jest fakt, że reżyserem filmu jest pochodzący z Ukrainy Żyd Wadim Perelman.

więcej »

Polecamy

Android starszej daty

Z filmu wyjęte:

Android starszej daty
— Jarosław Loretz

Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz

Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz

Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz

Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz

Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz

Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz

Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz

Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz

Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz

Zobacz też

Tegoż twórcy

Jaja jak berety (zielone)
— Jakub Gałka

Tegoż autora

„Ten film był dnem dna”, czyli historia ekranizacji prozy Stanisława Lema
— Michał Chaciński, Sebastian Chosiński, Krystian Fred, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski

Great Scott!
— Michał Chaciński, Sebastian Chosiński, Piotr Dobry, Alicja Kuciel, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski, Kamil Witek

Strach siedzi w nas, czyli kino grozy pod lupą (2)
— Michał Chaciński, Sebastian Chosiński, Piotr Dobry, Michał Kubalski, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski

Strach siedzi w nas, czyli kino grozy pod lupą (1)
— Michał Chaciński, Sebastian Chosiński, Piotr Dobry, Michał Kubalski, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski

Dwóch samurajów
— Michał Chaciński

Quiz: Czy nadajesz się na producenta filmowego?
— Michał Chaciński

Kill Bill - czwórgłos
— Marta Bartnicka, Michał Chaciński, Anna Draniewicz, Konrad Wągrowski

Szara strefa moralności
— Michał Chaciński

Więcej czasu, mniej Apokalipsy
— Michał Chaciński

Dorastanie w drodze
— Michał Chaciński

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.