Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 27 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

‹Przydatnik Fana Evernight›

EKSTRAKT:60%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułPrzydatnik Fana Evernight
Data produkcjilistopad 2010
Wydawca Gramel
CyklSavage Worlds Edycja Polska
Info26s.
Cena22,—
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk

Przydatny gadżet?
[„Przydatnik Fana Evernight” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Ciężko recenzować gadżety takie jak wydany niedawno „Przydatnik” do Evernight. Za niewygórowaną cenę dostajemy do ręki karty przedmiotów, karty misji, karty postaci i przygodę. Tylko że nic z tych rzeczy nie jest nam niezbędne do gry.

Miłosz Cybowski

Przydatny gadżet?
[„Przydatnik Fana Evernight” - recenzja]

Ciężko recenzować gadżety takie jak wydany niedawno „Przydatnik” do Evernight. Za niewygórowaną cenę dostajemy do ręki karty przedmiotów, karty misji, karty postaci i przygodę. Tylko że nic z tych rzeczy nie jest nam niezbędne do gry.

Dziękujemy Wydawnictwu Gramel za udostępnienie przedpremierowego egzemplarza gry na potrzeby recenzji.

‹Przydatnik Fana Evernight›

EKSTRAKT:60%
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułPrzydatnik Fana Evernight
Data produkcjilistopad 2010
Wydawca Gramel
CyklSavage Worlds Edycja Polska
Info26s.
Cena22,—
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Na wstępie warto zauważyć, że „Przydatnik” nie jest czymś pokroju wydawanych przez FFG niezbędników graczy/Mistrzów Gry zawierających jedynie ładnie wydrukowane karty postaci i miejsce na opisanie ich historii z kilkoma zaledwie dodatkami. Choć w produkcie Wydawnictwa Gramel dostajemy więcej interesujących rzeczy, nikt nie próbuje nam wmówić, że są one nam niezbędne.
Zestaw sześćdziesięciu kart misji ma zastąpić MG konieczność generowania losowych przygód przy użyciu zasad zawartych w podręczniku podstawowym do Evenight. Na stronie wydawcy napisano, iż umożliwiają one zabawę w bardziej militarnym stylu. Podzielona na trzy poziomy trudności, oferują one rozmaite zadania, które z pewnością zapewnią dużo dobrej zabawy – jednak ich rzekomy militaryzm jakoś mi umknął. Co więcej, są niesamowicie skrótowe – MG będzie musiał spędzić o wiele więcej czasu na dopracowywaniu szczegółów niż w przypadku losowania przygód przy pomocy podręcznikowego generatora.
Istnym bajerem nie mającym praktycznie żadnego większego wpływu na rozgrywkę są karty przedmiotów, czyli kolejny zestaw kartoników z obrazkami rozmaitych części zbroi, uzbrojenia czy innych drobiazgów. MG może je opisać, nadać im nazwy i wręczyć graczom jako trofea zdobyte podczas ich misji.
Ostatni element dodatku to „Bulla Solariona”, krótka, dwustronicowa przygoda mogąca służyć za doskonały przerywnik między poważniejszymi misjami. Jakością nie odbiega od darmowych przygód publikowanych na stronie Gramela
Czy zatem wszystko to sprawia, że „Przydatnik” do Evernight faktycznie jest przydatny? Niewątpliwie jest ciekawym i urozmaicającym rozgrywkę gadżetem. Tylko tyle i aż tyle.
koniec
10 listopada 2010

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Zapiski niedzielnego gracza: Wolność i swoboda
Miłosz Cybowski

14 IV 2024

„Broforce” nie jest grą nową, ale lubię do niej wracać – ta brutalna platformówka nabija się z popkulturowych klisz w sposób podobny do filmowej serii „Expendables”. Robi to jednak o wiele lepiej. I zabawniej.

więcej »

Krótko o grach: Rodzina jest najważniejsza
Miłosz Cybowski

6 IV 2024

„Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” jest jedną z tych gier, które w świetnym stylu łączą ze sobą temat z mechaniką. Rozbudowa drzewa genealogicznego naszej rodziny, aranżowanie udanych mariaży i dbanie o kolejnych potomków naprawdę wciąga.

więcej »

Erpegi ze starej szafy: Nie ma wody na pustyni
Miłosz Cybowski

17 II 2024

„Don′t Drink the Water” Matta Cuttera to solidna, nieskomplikowana przygoda, która świetnie oddaje klimat Martwych Ziem.

więcej »

Polecamy

Wyrzuty sumienia kanciarza

W świecie pdf-ów:

Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski

Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski

Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski

Typowe miasto
— Miłosz Cybowski

Gnijący las
— Miłosz Cybowski

Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski

Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski

Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski

Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski

Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Inne recenzje

Pomiędzy Kryształami Czasu a Midnight
— Miłosz Cybowski

Tegoż twórcy

Erpegi ze starej szafy: Miał pociąg do cygar, miał pociąg do wina…
— Miłosz Cybowski

Erpegi ze starej szafy: Święta na Dziwnym Zachodzie
— Miłosz Cybowski

Pomiędzy Kryształami Czasu a Midnight
— Miłosz Cybowski

Bo to, co nas podnieca, to się nazywa wygrzew
— Miłosz Cybowski

Dzikość serca
— Miłosz Cybowski

W świecie pdf-ów: Jak hartowały się Dzikie Światy
— Miłosz Cybowski

Piekło na koncie
— Wiktor „Wiki” Matlakiewicz

Indianie i kowboje
— Wiktor Matlakiewicz

Raz, dwa, trzy... osiem?!?!
— Wiktor Matlakiewicz

Na kolejowym szlaku
— Wiktor Matlakiewicz

Tegoż autora

Przygody z literaturą
— Miłosz Cybowski

Dylematy samoświadomości
— Miłosz Cybowski

Tysiąc lat później
— Miłosz Cybowski

Europa da się lubić
— Miłosz Cybowski

Zimnowojenne kompleksy i wojskowa utopia
— Miłosz Cybowski

Powrót na „Discovery”
— Miłosz Cybowski

Odyseja kosmiczna 2001: Pisarz i Reżyser
— Miłosz Cybowski

Mniej, ale więcej
— Miłosz Cybowski

Jak drzewiej o erpegach rozprawiano
— Miłosz Cybowski

Wojenna matematyka
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.