EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Lord of the Rings: Two Towers OST |
Wykonawca / Kompozytor | Howard Shore |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 72:48 |
Gatunek | filmowa |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Foundations of Stone | 3:51 |
2) The Taming of Sméagol | 2:48 |
3) The Riders of Rohan | 4:05 |
4) The Passage of the Marshes | 2:46 |
5) The Uruk-hai | 2:58 |
6) The King of the Golden Hall | 3:49 |
7) The Black Gate is Closed | 3:17 |
8) Evenstar | 3:15 |
9) The White Rider | 2:28 |
10) Treebeard | 2:43 |
11) The Leave Taking | 3:41 |
12) Helm’s Deep | 3:53 |
13) The Forbidden Pool | 5:27 |
14) Breath of Life | 5:07 |
15) The Hornburg | 4:36 |
16) Forth Eorlingas | 3:15 |
17) Isengard Unleashed | 5:01 |
18) Samwise the Brave | 3:46 |
19) Gollum’s Song | 5:53 |
Płytoteka kinomana: Dźwięki z wysokiej wieżyŚcieżka dźwiękowa do pierwszej części „Władcy pierścieni” zaskoczyła mnie przede wszystkim tym, na ile Howard Shore odszedł od typowej funkcji muzyki filmowej. Druga płyta kontynuuje ten trend, ale Shore zrobił krok dalej.
Michał ChacińskiPłytoteka kinomana: Dźwięki z wysokiej wieżyŚcieżka dźwiękowa do pierwszej części „Władcy pierścieni” zaskoczyła mnie przede wszystkim tym, na ile Howard Shore odszedł od typowej funkcji muzyki filmowej. Druga płyta kontynuuje ten trend, ale Shore zrobił krok dalej. Howard Shore |
EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Lord of the Rings: Two Towers OST |
Wykonawca / Kompozytor | Howard Shore |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 72:48 |
Gatunek | filmowa |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Foundations of Stone | 3:51 |
2) The Taming of Sméagol | 2:48 |
3) The Riders of Rohan | 4:05 |
4) The Passage of the Marshes | 2:46 |
5) The Uruk-hai | 2:58 |
6) The King of the Golden Hall | 3:49 |
7) The Black Gate is Closed | 3:17 |
8) Evenstar | 3:15 |
9) The White Rider | 2:28 |
10) Treebeard | 2:43 |
11) The Leave Taking | 3:41 |
12) Helm’s Deep | 3:53 |
13) The Forbidden Pool | 5:27 |
14) Breath of Life | 5:07 |
15) The Hornburg | 4:36 |
16) Forth Eorlingas | 3:15 |
17) Isengard Unleashed | 5:01 |
18) Samwise the Brave | 3:46 |
19) Gollum’s Song | 5:53 |
Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj album z „trzecionurtowymi” kompozycjami Pavla Blatnego w wykonaniu Orkiestry Gustava Broma.
więcej »Pierwsza nagrana po rozstaniu z wokalistą Damo Suzukim płyta Can była dla zespołu próbą tego, na co go stać. Co z tej próby wyszło? Cóż, „Soon Over Babaluma” nie jest może arcydziełem krautrocka, ale muzycy, którzy w składzie pozostali, czyli Michael Karoli, Irmin Schmidt, Holger Czukay i Jaki Liebezeit, na pewno nie musieli wstydzić się jej.
więcej »Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj longplay z serii Supraphonu „Interjazz” z nagraniu dwóch czechosłowackich orkiestry pod dyrekcją Jana Ptaszyna Wróblewskiego i Gustava Broma.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Tam i z powrotem, czyli 50 muzycznych inspiracji z całego świata prozą Tolkiena
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Druga młodość
— Adam Krompiewski
Duże oczekiwania
— Adam Krompiewski
Przyspieszony kurs amerykańskiej muzyki rozrywkowej
— Adam Krompiewski
W normie
— Michał Chaciński
Dawno miniony świat
— Adam Krompiewski
Oszczędnie do znudzenia
— Michał Chaciński
He’ll save ev’ry one of us
— Adam Krompiewski
Wydarzenie bez precedensu
— Adam Krompiewski
Jedno z większych zaskoczeń
— Adam Krompiewski
Patrz na życie z humorem
— Adam Krompiewski
Co nam w kinie gra: 2001: Odyseja kosmiczna
— Konrad Wągrowski, Michał Chaciński
Tydzień z Wesem Andersonem: Tragikomedie dla dziwaków, czyli „Genialny klan”
— Michał Chaciński
Tydzień z Wesem Andersonem: Danie dla smakoszy, czyli „Rushmore”
— Michał Chaciński, Konrad Wągrowski
„Ten film był dnem dna”, czyli historia ekranizacji prozy Stanisława Lema
— Michał Chaciński, Sebastian Chosiński, Krystian Fred, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski
Great Scott!
— Michał Chaciński, Sebastian Chosiński, Piotr Dobry, Alicja Kuciel, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Władca Pierś Ceni, czyli edycja specjalna alternatywnych ekranizacji
— Michał Chaciński
Z Archiwum X: Spisek, mumbo-jumbo i potwory tygodnia
— Urszula Baluta, Michał Chaciński, Jakub Gałka, Anna Kańtoch, Michał Kubalski, Konrad Wągrowski
Porażki i sukcesy A.D. 2007
— Michał Chaciński, Piotr Dobry, Ewa Drab, Urszula Lipińska, Łukasz Twaróg, Kamil Witek, Konrad Wągrowski
Klasyka pod lupę: Biegnij, Blady, biegnij czyli legenda Blade Runnera
— Michał Chaciński, Konrad Wągrowski
Strach siedzi w nas, czyli kino grozy pod lupą (2)
— Michał Chaciński, Sebastian Chosiński, Piotr Dobry, Michał Kubalski, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski