EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Oczy Julii |
Tytuł oryginalny | Los Ojos de Julia |
Dystrybutor | Kino Świat |
Data premiery | 25 marca 2011 |
Reżyseria | Guillem Morales |
Zdjęcia | Óscar Faura |
Scenariusz | Guillem Morales, Oriol Paulo |
Obsada | Belén Rueda, Lluís Homar, Pablo Derqui |
Muzyka | Fernando Velázquez |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | Hiszpania |
Czas trwania | 112 min |
Gatunek | groza / horror |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Ciemnego pokoju nie trzeba się bać |
EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Oczy Julii |
Tytuł oryginalny | Los Ojos de Julia |
Dystrybutor | Kino Świat |
Data premiery | 25 marca 2011 |
Reżyseria | Guillem Morales |
Zdjęcia | Óscar Faura |
Scenariusz | Guillem Morales, Oriol Paulo |
Obsada | Belén Rueda, Lluís Homar, Pablo Derqui |
Muzyka | Fernando Velázquez |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | Hiszpania |
Czas trwania | 112 min |
Gatunek | groza / horror |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Możemy się przekonać, że dla Lucy wędrówka w towarzystwie Ghoula nie jest niczym przyjemnym, ale jej kres oznacza dla bohaterki jeszcze większe kłopoty. Co ciekawe, jeszcze większych emocji dostarczają nam wydarzenia w Kryptach 33 i 32.
więcej »W trzeciej części tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bension Kimiagarow na krótko rezygnuje z socrealistycznej formuły opowieści i przywołuje dobre wzorce środkowoazjatyckich easternów. Na ekranie pojawiają się bowiem basmacze, których celem jest zakłócenie budowy kanału. Ten wątek służy również scenarzystom do tego, by ściągnąć kłopoty na głowę głównego inżyniera Saida Urtabajewa.
więcej »Nie da się ukryć, że pozbawione głowy ciało Wilziga nie prezentuje się najlepiej, jednak ważne okazuje się to, że wciąż można zidentyfikować poszukiwanego zbiega z Enklawy. Obserwując rozwój wydarzeń, możemy zaś dojść do wniosku, że przynajmniej chwilowo szczęście opuszcza Lucy, natomiast Maximus ląduje raz na wozie, raz pod wozem.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal
— Joanna Pienio
Trójgłos o „Ki”
— Ewa Drab, Zuzanna Witulska, Artur Zaborski
Gdynia 2011 (2): Panorama Polskiego Kina
— Urszula Lipińska, Konrad Wągrowski, Artur Zaborski
Gdynia 2011 (1): Filmy konkursowe
— Urszula Lipińska, Konrad Wągrowski, Artur Zaborski
Off off with head
— Artur Zaborski
O (p)o(d)glądaniu
— Artur Zaborski
Tydzień z hiszpańską sztuką filmową
— Artur Zaborski
Zastrzyk adrenaliny na widok podnoszącej się kurtyny
— Artur Zaborski
Janek Wiśniewski padł, Janek Komasa wstał
— Artur Zaborski
Jak „Och, Karola” zredukować do „Och”
— Artur Zaborski
To nie jest kolejny kebab bar dla tureckich emigrantów
— Artur Zaborski
Ciężki język recenzji, nieprzyjemnie się czyta. Pan A.Z. to początkujący recenzent?