EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Rozstanie |
Tytuł oryginalny | Jodaeiye Nader az Simin |
Dystrybutor | Gutek Film |
Data premiery | 7 października 2011 |
Reżyseria | Asghar Farhadi |
Zdjęcia | Mahmoud Kalari |
Scenariusz | Asghar Farhadi |
Obsada | Leila Hatami, Peyman Moadi, Shahab Hosseini |
Muzyka | Sattar Oraki |
Rok produkcji | 2011 |
Kraj produkcji | Iran |
Czas trwania | 123 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Tabu kłamstwa |
EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Rozstanie |
Tytuł oryginalny | Jodaeiye Nader az Simin |
Dystrybutor | Gutek Film |
Data premiery | 7 października 2011 |
Reżyseria | Asghar Farhadi |
Zdjęcia | Mahmoud Kalari |
Scenariusz | Asghar Farhadi |
Obsada | Leila Hatami, Peyman Moadi, Shahab Hosseini |
Muzyka | Sattar Oraki |
Rok produkcji | 2011 |
Kraj produkcji | Iran |
Czas trwania | 123 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Możemy się przekonać, że dla Lucy wędrówka w towarzystwie Ghoula nie jest niczym przyjemnym, ale jej kres oznacza dla bohaterki jeszcze większe kłopoty. Co ciekawe, jeszcze większych emocji dostarczają nam wydarzenia w Kryptach 33 i 32.
więcej »W trzeciej części tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bension Kimiagarow na krótko rezygnuje z socrealistycznej formuły opowieści i przywołuje dobre wzorce środkowoazjatyckich easternów. Na ekranie pojawiają się bowiem basmacze, których celem jest zakłócenie budowy kanału. Ten wątek służy również scenarzystom do tego, by ściągnąć kłopoty na głowę głównego inżyniera Saida Urtabajewa.
więcej »Nie da się ukryć, że pozbawione głowy ciało Wilziga nie prezentuje się najlepiej, jednak ważne okazuje się to, że wciąż można zidentyfikować poszukiwanego zbiega z Enklawy. Obserwując rozwój wydarzeń, możemy zaś dojść do wniosku, że przynajmniej chwilowo szczęście opuszcza Lucy, natomiast Maximus ląduje raz na wozie, raz pod wozem.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Filmy Nowych Horyzontów 2011 (3/3)
— Ewa Drab, Karol Kućmierz, Urszula Lipińska, Patrycja Rojek, Konrad Wągrowski, Kamil Witek, Zuzanna Witulska
Remanent filmowy 2022: „Idiota” za kratkami
— Sebastian Chosiński
Krótko o filmach: Mroczna sielanka
— Sebastian Chosiński
Esensja ogląda: Grudzień 2017 (4)
— Konrad Wągrowski
Kiedy irański mężczyzna kocha irańską kobietę
— Karolina Kopcińska
Esensja ogląda: Luty 2014
— Sebastian Chosiński, Karolina Ćwiek-Rogalska, Piotr Dobry, Grzegorz Fortuna, Jarosław Loretz
Esensja ogląda: Październik 2013 (2)
— Karolina Ćwiek-Rogalska, Piotr Dobry, Kamil Witek
Szybciej. Głośniej. Więcej zębów
— Ewa Drab
Samochody (nie) latają
— Ewa Drab
Kreacja automatyczna
— Ewa Drab
PR rządzi światem
— Ewa Drab
(I)grać i (wy)grać z czasem
— Ewa Drab
Llewyn Davis jest palantem
— Piotr Dobry, Ewa Drab, Grzegorz Fortuna
Wszyscy jesteśmy oszustami
— Ewa Drab
Rzut kośćmi i sekrety Freuda
— Ewa Drab
Kto się boi Vina Diesla?
— Ewa Drab
Duch z piwnicy
— Ewa Drab
Absolutnie najnudniejszy, kompletnie o niczym, pozbawiony choćby najmniejszej próby przykucia uwagi widza film, na który zmarnowałem najdłuższe dwie godziny życia. Bardziej pasjonujące byłoby śledzenie losowania lotto czy kontemplacja obrazu kontrolnego w telewizji. Nie dziwię się, że reżyser ma problemy w Iranie, kręcenie takich gniotów powinno być karane ucięciem rąk. Coś absolutnie i bezwzględnie nieoglądalnego.