EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Mandarynki |
Tytuł oryginalny | Mandariinid |
Dystrybutor | Art House |
Data premiery | 6 czerwca 2014 |
Reżyseria | Zaza Urushadze |
Zdjęcia | Rein Kotov |
Scenariusz | Zaza Urushadze |
Obsada | Lembit Ulfsak |
Rok produkcji | 2013 |
Kraj produkcji | Estonia, Gruzja |
Czas trwania | 90 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | dramat, wojenny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Co nam w kinie gra: Mandarynki |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Mandarynki |
Tytuł oryginalny | Mandariinid |
Dystrybutor | Art House |
Data premiery | 6 czerwca 2014 |
Reżyseria | Zaza Urushadze |
Zdjęcia | Rein Kotov |
Scenariusz | Zaza Urushadze |
Obsada | Lembit Ulfsak |
Rok produkcji | 2013 |
Kraj produkcji | Estonia, Gruzja |
Czas trwania | 90 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | dramat, wojenny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Możemy się przekonać, że dla Lucy wędrówka w towarzystwie Ghoula nie jest niczym przyjemnym, ale jej kres oznacza dla bohaterki jeszcze większe kłopoty. Co ciekawe, jeszcze większych emocji dostarczają nam wydarzenia w Kryptach 33 i 32.
więcej »W trzeciej części tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bension Kimiagarow na krótko rezygnuje z socrealistycznej formuły opowieści i przywołuje dobre wzorce środkowoazjatyckich easternów. Na ekranie pojawiają się bowiem basmacze, których celem jest zakłócenie budowy kanału. Ten wątek służy również scenarzystom do tego, by ściągnąć kłopoty na głowę głównego inżyniera Saida Urtabajewa.
więcej »Nie da się ukryć, że pozbawione głowy ciało Wilziga nie prezentuje się najlepiej, jednak ważne okazuje się to, że wciąż można zidentyfikować poszukiwanego zbiega z Enklawy. Obserwując rozwój wydarzeń, możemy zaś dojść do wniosku, że przynajmniej chwilowo szczęście opuszcza Lucy, natomiast Maximus ląduje raz na wozie, raz pod wozem.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Gdzie dwóch się bije… trzeci umiera
— Sebastian Chosiński
29 WFF: Dzień ósmy
— Karolina Ćwiek-Rogalska, Urszula Lipińska, Jarosław Loretz
Perfect Days
— Kamil Witek
Czasem myślę o umieraniu
— Kamil Witek
Poprzednie życie
— Kamil Witek
Ślepowidzenie
— Sebastian Chosiński
Umrika
— Sebastian Chosiński
„Tajemnice Bridgend” i „Czarodziejska góra”
— Sebastian Chosiński, Konrad Wągrowski
Jesteśmy waszymi przyjaciółmi
— Sebastian Chosiński
Slow West
— Sebastian Chosiński
Imigranci
— Marta Bałaga, Sebastian Chosiński
Steve Jobs
— Kamil Witek
Teatr mój widzę ogromny
— Karolina Ćwiek-Rogalska
Oscary 2016: Esensja typuje Oscary 2016
— Karolina Ćwiek-Rogalska, Piotr Dobry, Jarosław Robak, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski
Kujawski swing
— Karolina Ćwiek-Rogalska
Wszystko będzie dobrze?
— Karolina Ćwiek-Rogalska
31. Warszawski Festiwal Filmowy: Dzień siódmy
— Karolina Ćwiek-Rogalska
31. Warszawski Festiwal Filmowy: Dzień szósty
— Karolina Ćwiek-Rogalska
31. Warszawski Festiwal Filmowy: Dzień piąty
— Karolina Ćwiek-Rogalska
31. Warszawski Festiwal Filmowy: Dzień trzeci
— Karolina Ćwiek-Rogalska
31. Warszawski Festiwal Filmowy: Dzień drugi
— Karolina Ćwiek-Rogalska
31. Warszawski Festiwal Filmowy: Dzień pierwszy
— Karolina Ćwiek-Rogalska