EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Deux Couleurs Rouge |
Wykonawca / Kompozytor | Deep Purple |
Data wydania | 2004 |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 103:09 |
Gatunek | rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Silver Tongue | 5:08 |
2) Woman from Tokyo | 5:50 |
3) I've Got Your Number | 6:45 |
4) Strange Kind Of Woman | 5:05 |
5) Bananas | 5:18 |
6) Knocking At Your Back Door | 5:54 |
7) Contact Lost | 5:03 |
8) Well Dressed Guitar | 2:29 |
9) Don Airey solo | 5:03 |
10) Perfect Strangers | 6:11 |
11) Highway Star | 7:45 |
12) Lazy | 10:12 |
13) When A Blindman Cries | 4:15 |
14) Space Truckin' | 4:50 |
15) Smoke On The Water | 6:38 |
16) Hush | 4:49 |
17) Hit the Road Jack | 4:04 |
18) Black Night | 7:50 |
Pot i Kreff – Made in Poland: Chopin chciał grać w Deep Purple |
EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Deux Couleurs Rouge |
Wykonawca / Kompozytor | Deep Purple |
Data wydania | 2004 |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 103:09 |
Gatunek | rock |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Silver Tongue | 5:08 |
2) Woman from Tokyo | 5:50 |
3) I've Got Your Number | 6:45 |
4) Strange Kind Of Woman | 5:05 |
5) Bananas | 5:18 |
6) Knocking At Your Back Door | 5:54 |
7) Contact Lost | 5:03 |
8) Well Dressed Guitar | 2:29 |
9) Don Airey solo | 5:03 |
10) Perfect Strangers | 6:11 |
11) Highway Star | 7:45 |
12) Lazy | 10:12 |
13) When A Blindman Cries | 4:15 |
14) Space Truckin' | 4:50 |
15) Smoke On The Water | 6:38 |
16) Hush | 4:49 |
17) Hit the Road Jack | 4:04 |
18) Black Night | 7:50 |
"Nawet dziś, kiedy z pierwszego składu pozostał tylko perkusista, panowie wciąż potrafią dołożyć do pieca."
Jaki sens ma porównywanie do pierwszego, "nieopierzonego" składu, kiedy w zespole nie było jeszcze Gillana ani Glovera (sekcja rytmiczna Paice+Glover to podstawa brzmienia DP). Najbardziej kanoniczny jest drugi skład, z okresu pomiędzy "in Rock" a "Who Do We Think We Are" i 3/5 tego składu nadal gra w DP.
Chociaż poprzednia płyta Rhùn, czyli „Tozïh”, ukazała się już niemal rok temu, najnowsza, której muzycy nadali tytuł „Tozzos”, wcale nie zawiera nagrań powstałych bądź zarejestrowanych później. Oba materiały są owocami tej samej sesji. Trudno dziwić się więc, że i stylistycznie są sobie bliźniacze.
więcej »Arild Andersen to w świecie europejskiego jazzu postać pomnikowa. Kontrabasista nie lubi jednak przesiadywać na cokole. Mimo że za rok będzie świętować osiemdziesiąte urodziny, wciąż koncertuje i nagrywa. Na dodatek kolejnymi produkcjami udowadnia, że jest bardzo daleki od odcinania kuponów. „As Time Passes” to nagrany z muzykami młodszymi od Norwega o kilkadziesiąt lat album, który sprawi mnóstwo radości wszystkim wielbicielom nordic-jazzu.
więcej »Martin Küchen – lider freejazzowej formacji Angles 9 – zaskakiwał już niejeden raz. Ale to, co przyszło mu na myśl w czasie pandemicznego odosobnienia, przebiło wszystko dotychczasowe. Postanowił stworzyć – opartą na starożytnym greckim micie i „Odysei” Homera – jazzową operę. Do współpracy zaprosił wokalistkę Elle-Kari Sander, kolegów z Angles oraz kwartet smyczkowy. Tak narodziło się „The Death of Kalypso”.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Page & Plant na schodach do nieba
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Statek z nowym kapitanem
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Dwa światy w Chorzowie
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Największy z Wielkiej Czwórki
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Trzech mężczyzn i fani
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Odkryli sposób na długowieczność!
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Folk z rockowym pazurem
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Chwila prawdziwych emocji
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wszyscy święci na koncercie Pearl Jam
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Najdorodniejsze jeżozwierzowe drzewa rodzą się w Warszawie
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
To się nie może tak skończyć
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Pot i Kreff: Rockowy Dream Team cz. 2
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Pot i Kreff: Rockowy Dream Team cz. 1
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Pot i Kreff: Pierwsze wyjście z mroku
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Pot i Kreff: Prawdziwy fan kupi wszystko
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Palec z artretyzmem na cynglu
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Magia i Miecz: Z niewielką pomocą zagranicznych publikacji
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Idź do krateru wulkanu Snæfellsjökull…
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Komiksowe Top 10: Marzec 2024
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
I ty możesz być Kubą Rozpruwaczem
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Po komiks marsz: Kwiecień 2024
— Paweł Ciołkiewicz, Piotr ‘Pi’ Gołębiewski, Marcin Knyszyński, Marcin Osuch
My i Oni
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wielki mały finał
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Piołun w sercu a w słowach brak miodu, czyli 10 utworów do tekstów Ernesta Brylla
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Kim był Józef J.?
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
"When a blind man cries" to faktycznie spora niespodzianka. Purple grają to na koncertach regularnie raptem od odejścia Blackmore'a. Banalne półtorej dekady.