EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Sky High |
Dystrybutor | Imperial |
Reżyseria | Mike Mitchell |
Zdjęcia | Shelly Johnson |
Scenariusz | Paul Hernandez, Mark McCorkle, Robert Schooley |
Obsada | Michael Angarano, Kurt Russell, Kelly Preston, Danielle Panabaker, Mary Elizabeth Winstead, Lynda Carter, Bruce Campbell, Cloris Leachman, Dave Foley, Kevin Heffernan |
Muzyka | Michael Giacchino |
Rok produkcji | 2005 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 100 min |
Parametry | Dolby Digital 5.1; format 2,35:1 |
WWW | Strona |
Gatunek | familijny, komedia, przygodowy |
EAN | 5903570112874 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Halo, chciałbym nawiązać dialog: Sky HighPiotr Dobry, Bartosz Sztybor Nie każdy trykot jest obcisły i nie wszystkie okulary maskują prawdziwą tożsamość. Dobry i Sztybor zamiast trykotów noszą leginsy, okularów wcale nie zakładają, ale gadają jak zawsze niepoważnie. Ale jak tu rozmawiać poważnie, kiedy superbohaterowie są niepoważni? W dzisiejszym odcinku: „Sky High”. Piotr Dobry ocenił film na 80%, a Bartosz Sztybor zupełnie odwrotnie: na 70%.
Piotr Dobry, Bartosz SztyborHalo, chciałbym nawiązać dialog: Sky HighNie każdy trykot jest obcisły i nie wszystkie okulary maskują prawdziwą tożsamość. Dobry i Sztybor zamiast trykotów noszą leginsy, okularów wcale nie zakładają, ale gadają jak zawsze niepoważnie. Ale jak tu rozmawiać poważnie, kiedy superbohaterowie są niepoważni? W dzisiejszym odcinku: „Sky High”. Piotr Dobry ocenił film na 80%, a Bartosz Sztybor zupełnie odwrotnie: na 70%. Mike Mitchell |
EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Sky High |
Dystrybutor | Imperial |
Reżyseria | Mike Mitchell |
Zdjęcia | Shelly Johnson |
Scenariusz | Paul Hernandez, Mark McCorkle, Robert Schooley |
Obsada | Michael Angarano, Kurt Russell, Kelly Preston, Danielle Panabaker, Mary Elizabeth Winstead, Lynda Carter, Bruce Campbell, Cloris Leachman, Dave Foley, Kevin Heffernan |
Muzyka | Michael Giacchino |
Rok produkcji | 2005 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 100 min |
Parametry | Dolby Digital 5.1; format 2,35:1 |
WWW | Strona |
Gatunek | familijny, komedia, przygodowy |
EAN | 5903570112874 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Co dwa tygodnie Dobry i Sztybor prowadzą dialog. Zazwyczaj rozmowa tyczy filmów. Różnych filmów. Z Europy i Azji. Z ogromnych wytwórni hollywoodzkich i malutkich siedlisk niezależności. Z początków kinematografii i aktualnych repertuarów. Z rąk uznanych reżyserów i raczkujących artystów. Z białymi uczniakami gwałcącymi szarlotki i czarnymi buntownikami grającymi w kosza. Z Rutgerem Hauerem i bez niego.
Gdy w lutym 1967 roku Teatr Sensacji wyemitował „Cichą przystań” – ostatni odcinek „Stawki większej niż życie” – widzowie mieli prawo poczuć się osieroceni przez Hansa Klossa. Bohater, który towarzyszył im od dwóch lat, miał zniknąć z ekranów. Na szczęście nie na długo. Telewizja Polska miała już bowiem w planach powstanie serialu, na którego premierę trzeba było jednak poczekać do października 1968 roku.
więcej »Tak to jest, jak w najbliższej okolicy planu zdjęciowego nie ma najmarniejszej nawet knajpki.
więcej »Domino – jak wielu uważa – to takie mniej poważne szachy. Ale na pewno nie w trzynastym (czwartym drugiej serii) odcinku teatralnej „Stawki większej niż życie”. tu „Partia domina” to nadzwyczaj ryzykowna gra, która może kosztować życie wielu ludzi. O to, by tak się nie stało i śmierć poniósł jedynie ten, który na to ewidentnie zasługuje, stara się agent J-23. Nie do końca mu to wychodzi.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Wszystko zostaje w rodzinie
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Kobieta w błękitnej wodzie
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
16 przecznic
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Skok przez płot
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Kult
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Kumple na zabój
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Omen
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Tsotsi
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Wszystko gra
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Bękarty diabła
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Chłopcy bawią się w Mad Maksy, a dziewczyny w ślub
— Konrad Wągrowski
Remanent filmowy 2016
— Sebastian Chosiński, Gabriel Krawczyk, Jarosław Loretz, Marcin Osuch, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Dozwolone od lat… czterdziestu?
— Agnieszka Szady
Na wszelkie frustracje najlepsze shrekowe libacje!
— Ewa Drab
Dobry i Niebrzydki: Zemsta Dragów, czyli bokserska nostalgia
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski
Polska nie musi wstawać z kolan, za to może wstać z kanapy
— Piotr Dobry
Dobry i Niebrzydki: Norwegia już nigdy nie będzie taka jak przedtem
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski
Dobry i Niebrzydki: Duchy, diabły, wilkołaki i steampunkowe mechaniczne skrzaty
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski
Człowiek z rozgoryczenia
— Piotr Dobry
Oscary 2018: Ranking filmów oscarowych
— Piotr Dobry, Grzegorz Fortuna, Jarosław Robak, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Esensja ogląda: Marzec 2018 (1)
— Piotr Dobry, Marcin Mroziuk, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Oscary 2018: Esensja przyznaje Oscary
— Piotr Dobry, Jarosław Robak, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Oscary 2018: Najlepsze filmy
— Piotr Dobry, Grzegorz Fortuna, Jarosław Robak, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Oscary 2018: Najlepsi aktorzy
— Piotr Dobry, Grzegorz Fortuna, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski