EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Mama |
Tytuł oryginalny | Mommy |
Dystrybutor | Solopan |
Data premiery | 17 października 2014 |
Reżyseria | Xavier Dolan |
Zdjęcia | André Turpin |
Scenariusz | Xavier Dolan |
Obsada | Anne Dorval, Antoine-Olivier Pilon, Suzanne Clément, Alexandre Goyette, Patrick Huard |
Muzyka | Noia |
Rok produkcji | 2014 |
Kraj produkcji | Francja, Kanada |
Czas trwania | 140 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Cannes 2014: Najdroższa mamusia |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Mama |
Tytuł oryginalny | Mommy |
Dystrybutor | Solopan |
Data premiery | 17 października 2014 |
Reżyseria | Xavier Dolan |
Zdjęcia | André Turpin |
Scenariusz | Xavier Dolan |
Obsada | Anne Dorval, Antoine-Olivier Pilon, Suzanne Clément, Alexandre Goyette, Patrick Huard |
Muzyka | Noia |
Rok produkcji | 2014 |
Kraj produkcji | Francja, Kanada |
Czas trwania | 140 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Możemy się przekonać, że dla Lucy wędrówka w towarzystwie Ghoula nie jest niczym przyjemnym, ale jej kres oznacza dla bohaterki jeszcze większe kłopoty. Co ciekawe, jeszcze większych emocji dostarczają nam wydarzenia w Kryptach 33 i 32.
więcej »W trzeciej części tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bension Kimiagarow na krótko rezygnuje z socrealistycznej formuły opowieści i przywołuje dobre wzorce środkowoazjatyckich easternów. Na ekranie pojawiają się bowiem basmacze, których celem jest zakłócenie budowy kanału. Ten wątek służy również scenarzystom do tego, by ściągnąć kłopoty na głowę głównego inżyniera Saida Urtabajewa.
więcej »Nie da się ukryć, że pozbawione głowy ciało Wilziga nie prezentuje się najlepiej, jednak ważne okazuje się to, że wciąż można zidentyfikować poszukiwanego zbiega z Enklawy. Obserwując rozwój wydarzeń, możemy zaś dojść do wniosku, że przynajmniej chwilowo szczęście opuszcza Lucy, natomiast Maximus ląduje raz na wozie, raz pod wozem.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Transatlantyk 2015: Dzień 7
— Sebastian Chosiński
Esensja ogląda: Listopad 2014 (1)
— Sebastian Chosiński, Karolina Ćwiek-Rogalska, Jarosław Loretz, Jarosław Robak
Co nam w kinie gra: Mama
— Marta Bałaga
Duże dzieci z artretyzmem
— Marta Bałaga
Rysunek kontrolowany
— Marta Bałaga
Opowieść o przyjaźni
— Marta Bałaga
Dokumentalna fikcja
— Marta Bałaga
Nie jestem strategiem
— Alice Rohrwacher
Innego razu w Anatolii
— Marta Bałaga
Wszystko o Marii
— Marta Bałaga
Dwa dni w Belgii
— Marta Bałaga
Propozycja nie do odrzucenia
— Marta Bałaga
To nie jest kraj dla kobiet
— Marta Bałaga
Transatlantyk 2014: Dzień 3
— Sebastian Chosiński
Co nam w kinie gra: Tom
— Marta Bałaga
London Film Festival 2013: Wspaniała obsesja
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Na zawsze Laurence
— Kamil Witek, Zuzanna Witulska
12. T-Mobile Nowe Horyzonty: Dzień piąty
— Patrycja Rojek, Kamil Witek, Zuzanna Witulska
Rozterki buntownika
— Ewa Drab
Matka i syn
— Konrad Wągrowski
Co nam w kinie gra: Wyśnione miłości
— Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Co nam w kinie gra: Pakt z diabłem
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Zabić Irlandczyka
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Portret niedokończony
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Na szczytach świata
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Niebezpieczny związek
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Jednym głosem
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Pan Turner
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Cena sławy
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Magical Girl
— Marta Bałaga
Cannes 2015: Wojna jest w nas
— Marta Bałaga