EKSTRAKT: | 0% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Automata |
Reżyseria | Gabe Ibáñez |
Zdjęcia | Alejandro Martínez |
Scenariusz | Gabe Ibáñez, Igor Legarreta, Javier Sánchez Donate |
Obsada | Antonio Banderas, Birgitte Hjort Sørensen, Melanie Griffith, Dylan McDermott, Robert Forster, Tim McInnerny, Andy Nyman, David Ryall |
Muzyka | Zacarías M. de la Riva |
Rok produkcji | 2014 |
Kraj produkcji | Hiszpania, USA |
Gatunek | SF, thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
San Sebastian 2014: My, roboty |
EKSTRAKT: | 0% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Automata |
Reżyseria | Gabe Ibáñez |
Zdjęcia | Alejandro Martínez |
Scenariusz | Gabe Ibáñez, Igor Legarreta, Javier Sánchez Donate |
Obsada | Antonio Banderas, Birgitte Hjort Sørensen, Melanie Griffith, Dylan McDermott, Robert Forster, Tim McInnerny, Andy Nyman, David Ryall |
Muzyka | Zacarías M. de la Riva |
Rok produkcji | 2014 |
Kraj produkcji | Hiszpania, USA |
Gatunek | SF, thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W trzecim odcinku tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bensiona Kimiagarowa doszło do fabularnego przesilenia. Wszystko, co mogło posypać się na budowie kanału – to się posypało. W czwartej odsłonie opowieści bohaterowie starają się więc przede wszystkim poskładać w jedno to, co jeszcze nadaje się do naprawienia – reputację, związek, plan do wykonania.
więcej »Brak Maximusa w poprzednim odcinku zostaje nam w znacznym stopniu zrekompensowany, bo teraz możemy obserwować jego perypetie z naprawdę dużym zainteresowaniem. Z kolei sporo do myślenia dają kolejne odkrycia, których Norm dokonuje w Kryptach 32 i 33.
więcej »W czasie eksterminacji Żydów w czasie drugiej wojny światowej zdarzały się niezwykłe epizody, dzięki którym ludzie przeznaczeni na śmierć przeżywali. Czasami decydował o tym zwykły przypadek, niekiedy świadoma pomoc innych, to znów spryt i inteligencja ofiary. W przypadku „Poufnych lekcji perskiego” mamy do czynienia z każdym z tych elementów. Nie bez znaczenia jest fakt, że reżyserem filmu jest pochodzący z Ukrainy Żyd Wadim Perelman.
więcej »Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Chávez. Człowiek z nadziei
— Marta Bałaga
Mogę się bawić dopiero wtedy, gdy jestem dobrze przygotowany
— Marta Bałaga
Lost in Music
— Marta Bałaga
Nigdy nie wiadomo, co sprowokuje zmianę
— Marta Bałaga
Ciemna strona Wenus
— Marta Bałaga
I ty zostaniesz Indianinem
— Marta Bałaga
24 Hour Party People
— Marta Bałaga
Powstanie z martwych
— Marta Bałaga
Krytyczna decyzja
— Marta Bałaga
Męskie-żeńskie
— Marta Bałaga
Ale to już było
— Krzysztof Czapiga
Co nam w kinie gra: Pakt z diabłem
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Zabić Irlandczyka
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Portret niedokończony
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Na szczytach świata
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Niebezpieczny związek
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Jednym głosem
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Pan Turner
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Cena sławy
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Magical Girl
— Marta Bałaga
Cannes 2015: Wojna jest w nas
— Marta Bałaga
Odnoszę wrażenie, że osoba recenzująca albo nie oglądała "Blade Runnera" albo "Automaty". Prawa robotów również zostały tutaj zmienione, o dziwo na znacznie bardziej realistyczne niż te Asimova. Jeżeli ktoś nie lubi danego gatunku to po co w ogóle się za niego zabiera?