Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 1 maja 2024
w Esensji w Esensjopedii

Muzyka

Magazyn CCXXXV

Podręcznik

Kulturowskaz MadBooks Skapiec.pl

Nowości

muzyczne

więcej »

Zapowiedzi

Rihanna
‹Sledgehammer›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułSledgehammer
Wykonawca / KompozytorRihanna
Data wydania27 czerwca 2016
NośnikCD
Gatunekpop
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup

Słuchaj i patrz: Ona ma siłę

Esensja.pl
Esensja.pl
Pora na zmianę klimatu na lżejszy – nawet kamienie zaczynają lewitować. Zapraszam w kosmos.

Beatrycze Nowicka

Słuchaj i patrz: Ona ma siłę

Pora na zmianę klimatu na lżejszy – nawet kamienie zaczynają lewitować. Zapraszam w kosmos.

Rihanna
‹Sledgehammer›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułSledgehammer
Wykonawca / KompozytorRihanna
Data wydania27 czerwca 2016
NośnikCD
Gatunekpop
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Klip do „Sledgehammer” Rihanny jest jednym z mniej oglądanych, co oznacza, że ma „tylko” około 41,5 mln odsłon, w porównaniu z np. 1,5 mld wejść dla „This is what you came for”, czy miliardem dla „Diamonds”. Piosenka była singlem promującym film „Star Trek: W nieznane”. Rihanna wyznała, że od dzieciństwa była fanką serialu, podejrzewam zatem, że praca nad teledyskiem była dla niej sporą przyjemnością. Jeśli chodzi o sam utwór, powstał we współpracy z Sią i odnoszę wrażenie, że jej wpływ jest trochę za duży, to znaczy „Sledgehammer” za bardzo brzmi, jak jedna z piosenek, które Australijka wykonuje sama. Tematyka jest dość typowa dla popowych kawałków, czyli radzenie sobie po rozpadzie związku. Niemniej, brzmi to całkiem przyjemnie dla ucha.
Za reżyserię teledysku odpowiada Floria Sigismondi, również bardzo popularna w swojej branży. Współpracowała z tak różnorodnymi artystami jak: Dawid Bowie, Marylin Manson, Katy Perry, The Cure, Christina Aquilera, Björk, Leonard Cohen, czy Sigur Rós. Sigismondi pracuje też nad reklamami. Nakręciła jeden film pełnometrażowy, reżyserowała także odcinki seriali „Daredevil”, „Amerykańscy bogowie” i „Opowieść podręcznej”.
Klip do „Sledgehammer” nie zawiera scen z filmu, choć wpasowuje się w startrekowe uniwersum i bardziej ogólnie – spaceoperową estetykę. Przyjemne wrażenie robią nasycone kolory i elegancko zrealizowane efekty specjalne. Oglądając go pierwszy raz, sądziłam, że przedstawiane fantazyjne formacje skalne zostały całkowicie wygnerowane komputerowo, co okazało się nieprawdą. Całość została zrealizowana w formacie IMAX. Uwagę przykuwa oczywiście sama Rihanna. Wokalistka jest piękną kobietą, ale prócz tego jej uroda jest bardzo „plastyczna”. Zmiana makijażu i kostiumu potrafi bardzo ją odmienić, z drugiej strony jest na tyle wyrazista, że piosenkarka pozostaje rozpoznawalna. Tu Rihanna prezentuje się bardzo ciekawie ucharakteryzowana na kosmitkę, w niektórych ujęciach obcości przydają jej też charakterystyczne, „rwane” ruchy.
koniec
2 sierpnia 2017

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Nie taki krautrock straszny: Eins, zwei, drei, vier, fünf…
Sebastian Chosiński

29 IV 2024

Wydawana od trzech lat seria koncertów Can z lat 70. ubiegłego wieku to wielka gratka dla wielbicieli krautrocka. Przed niemal trzema miesiącami ukazał się w niej album czwarty, zawierający koncert z paryskiej Olympii z maja 1973 roku. To jeden z ostatnich występów z wokalistą Damo Suzukim w składzie.

więcej »

Non omnis moriar: Brom w wersji fusion
Sebastian Chosiński

27 IV 2024

Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj najbardziej jazzrockowy longplay czechosłowackiej Orkiestry Gustava Broma.

więcej »

Nie taki krautrock straszny: Czas (smutnych) rozstań
Sebastian Chosiński

22 IV 2024

Longplayem „Future Days” wokalista Damo Suzuki pożegnał się z Can. I chociaż Japończyk nigdy nie był wielkim mistrzem w swoim fachu, to jednak każdy wielbiciel niemieckiej legendy krautrocka będzie kojarzył go głównie z trzema pełnowymiarowymi krążkami nagranymi z Niemcami.

więcej »

Polecamy

Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku

A pamiętacie…:

Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski

Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski

Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski

Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski

Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski

Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski

Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski

Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski

The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski

T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Stara miłość i najnowsze odkrycia
— Beatrycze Nowicka

Weź głęboki oddech
— Beatrycze Nowicka

Koniec dzieciństwa
— Beatrycze Nowicka

Garstka na Nowy Rok
— Beatrycze Nowicka

Uzbierane
— Beatrycze Nowicka

Rozmaitości ciąg dalszy
— Beatrycze Nowicka

Myślą, że nie dzieje się nic
— Beatrycze Nowicka

Z przymrużeniem oka
— Beatrycze Nowicka

Rozmaitości
— Beatrycze Nowicka

Szarpnąć strunę
— Beatrycze Nowicka

Tegoż autora

Tryby historii
— Beatrycze Nowicka

Imperium zwane pamięcią
— Beatrycze Nowicka

Gorzka czekolada
— Beatrycze Nowicka

Krótko o książkach: Kąpiel w letniej wodzie
— Beatrycze Nowicka

Kosiarz wyłącznie na okładce
— Beatrycze Nowicka

Bitwy nieoczywiste
— Beatrycze Nowicka

Morderstwa z tego i nie z tego świata
— Beatrycze Nowicka

Z tarczą
— Beatrycze Nowicka

Rodzinna sielanka
— Beatrycze Nowicka

Wiła wianki i to by było na tyle
— Beatrycze Nowicka

W trakcie

zobacz na mapie »
Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.