10 najseksowniejszych filmowych plakatówPatrząc na plakat obecnej na ekranach „Młodości”, bardzo trudno oderwać od niego wzrok, i raczej nie jest to zasługa umieszczonych na nim twarzy Micheala Caine’a i Harvey’a Keitla. Rankingowy wybór filmowych plakatów na podstawie ich pikanterii teoretycznie wydaje się zadaniem co najmniej przyjemnym, zapewniam jednak, że ograniczenie listy tylko do dziesiątki propozycji to misja, z którą spore problemy miałby nawet Ethan Hunt.
Kamil Witek10 najseksowniejszych filmowych plakatówPatrząc na plakat obecnej na ekranach „Młodości”, bardzo trudno oderwać od niego wzrok, i raczej nie jest to zasługa umieszczonych na nim twarzy Micheala Caine’a i Harvey’a Keitla. Rankingowy wybór filmowych plakatów na podstawie ich pikanterii teoretycznie wydaje się zadaniem co najmniej przyjemnym, zapewniam jednak, że ograniczenie listy tylko do dziesiątki propozycji to misja, z którą spore problemy miałby nawet Ethan Hunt. Najświeższy film w zestawieniu, ale już jedno spojrzenie na plakat udowadnia, że znalazł się tu całkowicie zasłużenie. Z założenia filmy pornograficzne miały być wykluczone z rankingu, ale dla maintreamowego filmu dla dorosłych z pewnością można zrobić wyjątek. Wystarczy rzucić okiem na pozostałe, zmysłowo-erotyczne grafiki, by zgodzić się z tezą, iż pocałunek w trójkącie to de facto najłagodniejsza forma promocji filmu na jaką zdecydowano się przy filmie Gaspara Noe. Utrzymany w dusznej, „lepiącej” tonacji plakat, daje świetne wyobrażenie tego, że i temperatura samego filmu rzadko kiedy spada poniżej stanu podgorączkowego. 9. Striptiz (1996) W latach 90. Demi Moore była jedną z najgorętszych kobiet Hollywood, co sprawiło, że za rozbieraną rolę w „Striptizie” otrzymała 12,5 miliona dolarów, co było ówcześnie rekordem wśród aktorek. Plakat filmu zresztą jasno zapowiadał, że w zgodzie z tytułem za dużo nie pozostanie w wyobraźni widza. Gładkie ciało, rozwiane włosy i zero, powtórzę, zero ciuszków. Do tego Moore ułożona w powabnej pozie, i nawet zniszczenie przez krytykę i nominacja do Złotej Maliny nie przeszkodziła obrazowi w zarobieniu niezłych, jak na tamte czasy, ponad 100 milionów dolarów. Choć pewnie głównie dzięki męskiej widowni… 8. Hate Story (2012) Jeśli o erotyce mowa, to nie może zabraknąć w rankingu przedstawiciela ojczyzny kamasutry. Na podstawie tego co widzimy na plakacie możemy się domyślać, że heroina bardzo skutecznie wypełnia tagline filmu, używając ociekającego seksapilem ciała jako broni na drodze do osobistej vendetty. Nie zdziwiłbym się, gdyby znalazła się grupka mężczyzn chętnych, aby tylko z tego powodu zaleźć jej za skórę. Jeśli zastanawiacie się co kryje się po drugiej stronie seksownej aktorki, zapewniam, że „przód” jest także całkiem całkiem. 7. Blue Velvet (1986) Erotyka na granicy z perwersją – przywiązana do stołu bilardowego kobieta w dość charakterystycznej pozie, sina tonacja grafiki, spływająca po bilach krew… może cześć oglądających wykrzywi się w lekkim obrzydzeniu, ale nie ma co ukrywać, ze znajdą się i ci, którzy spojrzą na promujący film Davida Lyncha plakat z odrobiną pożądania. Tymbardziej, że o ukrytych pragnieniach z reguły mało kto chce głośno mówić, ale będąc ich świadkiem czasem tak trudno odwrócić głowę w drugą stronę… Nie wiem, czy ktokolwiek patrząc na niekończące się nogi Olgi Kurylenko zauważył, że na plakacie – i to w centralnym miejscu – znajduje się Agent 47. Swoje robi na pewno jedwabna i mocno transparentna sukienka, które w połączeniu ze stanowczą, ale seksowną pozą Rosjanki rozprasza i kieruje myśli daleko od tego, co teoretycznie powinno być tu najważniejsze. Zastanawiam się z resztą czy mając powyższe okoliczności na uwadze, nawet tak skuteczny i zimny zabójca jak Hitman, ma jakiekolwiek szanse aby trafić w swój cel… 5. American Beauty (1999) Ciało. Róża. Dłoń. Kuszenie. Niewinność. Niby niewiele, ale taka oszczędność i świetna symbolika potrafi także zawrócić w głowie. Dla mniej domyślnych film Mendesa promował także plakat z nagą Meną Suvari leżącą wśród płatków róż, lecz czasem dla podgrzania atomosfery i zwiększenia napięcia lepiej jest wtedy, gdy więcej rzeczy pozostaje w sferze galopującej i niczym nie ograniczonej wyobraźni. 4. Showgirls (1995) Dobrze, ze plakaty mają wyznaczone granice, bo w innym wypadku możnaby się zacząć zastanawiać, czy noga Elizabeth Berkley nie kończy się gdzieś w kosmosie. Może i wdzięki aktorki są tu umiejętnie przykryte czarnym tłem, ale nie na długo. W końcu jak możemy przeczytać na plakacie: „Show niedługo się zacznie”… 3. Sin City 2: Damulka warta grzechu (2014) W purytańskich Stanach Zjednoczonych plakat zakazany, w wolnej i Esensji jak najbardziej dozwolony. Amerykańskim cenzorom podobno nie spodobała się odwaga i niegrzeczność prześwitującego szlafroka na tyle, że telewizja ABC odmówiła emisji zwiastuna filmu twierdząc, że Eva Green a.k.a Ava Lord jest w nim kompletnie naga. Nikt przy całym zamieszaniu nie przejął się, że druga część „Sin City” kipi od przekleństw i przemocy, ale to najwidoczniej nie są argumenty gorszące tamtejsze społeczeństwo. Producenci zareagowali na aferę dodając photoshopowo więcej materiału na piersi Green i zmieniając nieco grę świateł wokół jej kształtów, co na szczęście nie odjęło za wiele z pikanterii całego plakatu. 2. 9 ½ tygodnia (1986) Już najmniejszy rzut oka na pełen pożądania nieład Kim Basinger sprawia, że chętnie dowiemy się co doprowadziło ją do takiego stanu. Studiując szczegóły dostrzegamy kompozycję detali – od położenia rąk, widocznego zarysu biustu aktorki i seksownie padającego na wszystko cienia okiennych żaluzji. Dynamiczność całej pozy mówi nam jedno – nie ma takiej zasady, której razem z Kim nie chcielibyśmy złamać. 1.Absolwent (1967) Szok! Niedowierzanie! Plakat filmu sprzed niemal 50 lat na czele rankingu? A jednak! Afisz „Absolwenta” ma bowiem w sobie wszystko to, co do dzisiaj kusi skutecznie mężczyzn, szczególnie w młodym wieku. Zacznijmy od zalotnego naciągania pończochy przez Annę Bancroft, następnie rzućmy okiem spojrzenie przyglądającego się wszystkiemu Dustina Hoffmana, mówiące więcej niż tysiąc słów. Reszta jest już pozostawiona wyobraźni, tymbardziej, że wiemy, że dojrzała acz pełna seksapilu pani Robinson nie spotkała się z Benjaminem aby razem z nim zastanawiać się nad jego przyszłością. A wszystko to ujęte w koło sugerujące wszędobylskie podglądactwo. Mistrzostwo! 4 października 2015 |
Gdy w lutym 1967 roku Teatr Sensacji wyemitował „Cichą przystań” – ostatni odcinek „Stawki większej niż życie” – widzowie mieli prawo poczuć się osieroceni przez Hansa Klossa. Bohater, który towarzyszył im od dwóch lat, miał zniknąć z ekranów. Na szczęście nie na długo. Telewizja Polska miała już bowiem w planach powstanie serialu, na którego premierę trzeba było jednak poczekać do października 1968 roku.
więcej »Tak to jest, jak w najbliższej okolicy planu zdjęciowego nie ma najmarniejszej nawet knajpki.
więcej »Domino – jak wielu uważa – to takie mniej poważne szachy. Ale na pewno nie w trzynastym (czwartym drugiej serii) odcinku teatralnej „Stawki większej niż życie”. tu „Partia domina” to nadzwyczaj ryzykowna gra, która może kosztować życie wielu ludzi. O to, by tak się nie stało i śmierć poniósł jedynie ten, który na to ewidentnie zasługuje, stara się agent J-23. Nie do końca mu to wychodzi.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Do kina marsz: Kwiecień 2016
— Esensja
50 najlepszych filmów 2015 roku
— Esensja
Najlepsze filmy III kwartału 2015
— Esensja
Esensja ogląda: Pażdziernik 2015 (1)
— Jarosław Loretz, Jarosław Robak
Do kina marsz: Wrzesień 2015
— Esensja
15. T-Mobile Nowe Horyzonty: Pieprzenie
— Kamil Witek
Miasto nie do końca warte grzechu
— Konrad Wągrowski
Do kina marsz: Wrzesień 2014
— Esensja
Porażki i sukcesy
— Michał Chaciński
Ten cwany rysownik!
— Dagmara Trembicka-Brzozowska
Krótko i porządnie
— Dagmara Trembicka-Brzozowska
Łabędzi śpiew
— Marcin Knyszyński
Po rewolucji
— Marcin Knyszyński
Jedenaście strzałów
— Marcin Knyszyński
Lekko w dół
— Marcin Knyszyński
Cokolwiek ci zrobi, nie krzycz
— Marcin Knyszyński
Hardboiled Berserker
— Marcin Knyszyński
Istota absolutnie zła
— Marcin Knyszyński
Zmierzch rewolucji
— Marcin Knyszyński
mbank Nowe Horyzonty 2023: Drrrogi, chłopcze…
— Kamil Witek
Mandalorian. Odcinek 8: Niańczyć i chronić
— Kamil Witek
Kurtka warta grzechu
— Kamil Witek
Gorzki smak socrealizmu
— Kamil Witek
Mandalorian. Odcinek 7: Człowiek honoru
— Kamil Witek
Ostateczny Porządek
— Kamil Witek
Mandalorian. Odcinek 6: Żadnych pytań
— Kamil Witek
Mandalorian. Odcinek 5: Powrót do przeszłości
— Kamil Witek
Mandalorian. Odcinek 4: Dwójka wspaniałych
— Kamil Witek
Mąż i Żona
— Kamil Witek
Dorzuciłbym ten:
http://www.joblo.com/images_arrownews/unborn-intl-poster.jpg