EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Live |
Wykonawca / Kompozytor | The Don Rendell – Ian Carr Quintet |
Data wydania | 1969 |
Wydawca | Columbia Records |
Nośnik | Winyl |
Czas trwania | 48:01 |
Gatunek | jazz |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W składzie |
Dave Green, Don Rendell, Ian Carr, Michael Garrick, Trevor Tomkins |
Utwory | |
Winyl1 | |
1) On Track | 08:14 |
2) Vignette | 04:54 |
3) Pavanne | 09:03 |
4) Nimjam | 03:55 |
5) Voices | 13:25 |
6) You’ve Said It | 08:30 |
Non omnis moriar: Tańce i głosyMuzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj koncertowa (ale z premierowym materiałem) płyta kwintetu Dona Rendella i Iana Carra.
Sebastian ChosińskiNon omnis moriar: Tańce i głosyMuzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj koncertowa (ale z premierowym materiałem) płyta kwintetu Dona Rendella i Iana Carra. The Don Rendell – Ian Carr Quintet |
EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Live |
Wykonawca / Kompozytor | The Don Rendell – Ian Carr Quintet |
Data wydania | 1969 |
Wydawca | Columbia Records |
Nośnik | Winyl |
Czas trwania | 48:01 |
Gatunek | jazz |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W składzie |
Dave Green, Don Rendell, Ian Carr, Michael Garrick, Trevor Tomkins |
Utwory | |
Winyl1 | |
1) On Track | 08:14 |
2) Vignette | 04:54 |
3) Pavanne | 09:03 |
4) Nimjam | 03:55 |
5) Voices | 13:25 |
6) You’ve Said It | 08:30 |
W pierwszej połowie lat 70. XX wieku, czyli w swym najbardziej twórczym okresie, gdy mieli wszelkie predyspozycje ku temu, by przed nimi „klękały narody”, wydali zaledwie dwie płyty studyjne. W kolejnych dekadach powracali jeszcze trzykrotnie, a ich dyskografia wzbogaciła się o liczne wydawnictwa z archiwaliami. Które jedynie potęgowały żal, że tak właśnie potoczyła się historia Agitation Free.
więcej »Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj wydany w 1972 roku album Kwintetu Dona Rendella.
więcej »Muzyczna archeologia? Jak najbardziej. Ale w pełni uzasadniona. W myśl Horacjańskiej sentencji: „Nie wszystek umrę” chcemy w naszym cyklu przypominać Wam godne ocalenia płyty sprzed lat. Albumy, które dawno już pokrył kurz, a ich autorów pamięć ludzka nierzadko wymazała ze swoich zasobów. Dzisiaj do niedawna leżące na archiwalnej półce nagrania projektu Ian Carr Double Quintet.
więcej »Murray Head – Judasz nocą w Bangkoku
— Wojciech Gołąbowski
Ryan Paris – słodkie życie
— Wojciech Gołąbowski
Gazebo – lubię Szopena
— Wojciech Gołąbowski
Crowded House – hejnał hejnałem, ale pogodę zabierz ze sobą
— Wojciech Gołąbowski
Pepsi & Shirlie – ból serca
— Wojciech Gołąbowski
Chesney Hawkes – jeden jedyny
— Wojciech Gołąbowski
Nik Kershaw – czyż nie byłoby dobrze (wskoczyć w twoje buty)?
— Wojciech Gołąbowski
Howard Jones – czym właściwie jest miłość?
— Wojciech Gołąbowski
The La’s – ona znowu idzie
— Wojciech Gołąbowski
T’Pau – marzenia jak porcelana w dłoniach
— Wojciech Gołąbowski
Przyjaciele na każdą (nie)pogodę
— Sebastian Chosiński
Próba generalna
— Sebastian Chosiński
Poetycka „symfonia amarantowa”
— Sebastian Chosiński
Persefona, Orfeusz, Penelopa, Odyseusz
— Sebastian Chosiński
W towarzystwie Odyseusza
— Sebastian Chosiński
W pół kroku
— Sebastian Chosiński
Obietnice składane Wisznu
— Sebastian Chosiński
Jazzowe improwizacje na klawesyn i czelestę
— Sebastian Chosiński
Frywolnie i kontemplacyjnie, tanecznie i elegijnie
— Sebastian Chosiński
Artysta o wielu twarzach
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Dziki Wschód w obronie Stalingradu
— Sebastian Chosiński
Głębokość peryskopowa
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Uparty inspektor
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Wieloma językami, wieloma dźwiękami…
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Wyprostowani wśród tych co na kolanach. Agitation Free w drodze do wieczności
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Dlaczego go nie udusiła!?
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Spijać nektar do samego dna!
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Bandycki bildungsroman
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Prawda wyzwala, ale i rani
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Muzyka transcendentalna
— Sebastian Chosiński