EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Wyzwolenie: Ognisty łuk |
Tytuł oryginalny | Освобождение: Огненная дуга |
Reżyseria | Jurij Ozierow |
Zdjęcia | Igor Słabniewicz |
Scenariusz | Jurij Bondariew, Oskar Kurganow, Jurij Ozierow |
Obsada | Nikołaj Olialin, Łarisa Gołubkina, Boris Zajdenberg, Siergiej Nikonienko, Buchuti Zakariadze, Fritz Diez, Siegfried Weiss, Wsiewołod Sanajew, Władimir Samojłow, Jurij Kamornyj, Walerij Nosik, Jan Englert, Wiktor Awdiuszko, Igor Ozierow, Michaił Uljanow, Władlen Dawydow, Jewgienij Burienkow, Siergiej Charczenko, Władysław Strzelczyk, Jurij Liegkow, Nikołaj Ruszkowski, Dmitrij Franko, Konstantin Zabielin, Jurij Durow |
Muzyka | Jurij Lewitin |
Rok produkcji | 1968 |
Kraj produkcji | Jugosławia, NRD, Polska, Włochy, ZSRR |
Cykl | Wyzwolenie |
Czas trwania | 93 min |
Gatunek | wojenny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Klasyka kina radzieckiego: Zaczęło się pod Kurskiem |
Łotewski reżyser, wykształcony w Stanach Zjednoczonych, w poprzedniej dekadzie nakręcił w Ukrainie film na podstawie powieści żydowskiego prozaika z początku XX wieku, przerobionej następnie w latach 90. na sztukę teatralną przez rosyjskiego Żyda. Tak w skrócie można opisać historię powstania historycznego komediodramatu Vladimira Lerta „Pokój wam!”, który nawiązuje do legendarnych „Dziejów Tewjego Mleczarza” Szolema Alejchema.
więcej »W trzecim odcinku tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bensiona Kimiagarowa doszło do fabularnego przesilenia. Wszystko, co mogło posypać się na budowie kanału – to się posypało. W czwartej odsłonie opowieści bohaterowie starają się więc przede wszystkim poskładać w jedno to, co jeszcze nadaje się do naprawienia – reputację, związek, plan do wykonania.
więcej »Brak Maximusa w poprzednim odcinku zostaje nam w znacznym stopniu zrekompensowany, bo teraz możemy obserwować jego perypetie z naprawdę dużym zainteresowaniem. Z kolei sporo do myślenia dają kolejne odkrycia, których Norm dokonuje w Kryptach 32 i 33.
więcej »Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Gdy miłość szczęścia nie daje…
— Sebastian Chosiński
Said – kochanek i zdrajca
— Sebastian Chosiński
Odcięta głowa Jima Clarka
— Sebastian Chosiński
Słona pustynia Tadżykistanu
— Sebastian Chosiński
Uczciwy i nieszczęśliwy
— Sebastian Chosiński
Trup ściele się gęsto
— Sebastian Chosiński
Co dwie głowy, to nie jedna
— Sebastian Chosiński
Zabić człowieka – cóż łatwiejszego?
— Sebastian Chosiński
Samatow i pieriestrojka
— Sebastian Chosiński
Źli policjanci i dobrzy złodzieje
— Sebastian Chosiński
Obrona Stalingradu oczyma apologety Breżniewa
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Od krautu do minimalistycznego ambientu
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Ciemne chmury nad Anatewką
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Siła jazzowych orkiestr
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Nie bądź jak kura w Wołominie!
— Sebastian Chosiński
W starym domu nie straszy
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Rosjan – nawet zdrajców – zabijać nie można
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Od smutku do radości
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Eins, zwei, drei, vier, fünf…
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Ucz się (nieistniejących) języków!
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Brom w wersji fusion
— Sebastian Chosiński