EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Zasadzka |
Tytuł oryginalny | Засада |
Reżyseria | Giennadij Bazarow |
Zdjęcia | Walerij Wilenski |
Scenariusz | Hasan Bułatow, Gierasim Diegalcew, Asan Szerszenow |
Obsada | Igor Liedogorow, Saławat Ischakow, Władimir Bałon, Afanasij Koczetkow, Nikołaj Dupak, Medel Manijazow, Leonid Jasinowski, Amirały Botalijew, Abdyaszym Kobegenow, Iwan Kuzniecow |
Muzyka | Jurij Szein |
Rok produkcji | 1969 |
Kraj produkcji | ZSRR |
Czas trwania | 89 min |
Gatunek | dramat, historyczny, western |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Klasyka kina radzieckiego: Czekista na koniu |
EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Zasadzka |
Tytuł oryginalny | Засада |
Reżyseria | Giennadij Bazarow |
Zdjęcia | Walerij Wilenski |
Scenariusz | Hasan Bułatow, Gierasim Diegalcew, Asan Szerszenow |
Obsada | Igor Liedogorow, Saławat Ischakow, Władimir Bałon, Afanasij Koczetkow, Nikołaj Dupak, Medel Manijazow, Leonid Jasinowski, Amirały Botalijew, Abdyaszym Kobegenow, Iwan Kuzniecow |
Muzyka | Jurij Szein |
Rok produkcji | 1969 |
Kraj produkcji | ZSRR |
Czas trwania | 89 min |
Gatunek | dramat, historyczny, western |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W trzecim odcinku tadżyckiego miniserialu „Człowiek zmienia skórę” Bensiona Kimiagarowa doszło do fabularnego przesilenia. Wszystko, co mogło posypać się na budowie kanału – to się posypało. W czwartej odsłonie opowieści bohaterowie starają się więc przede wszystkim poskładać w jedno to, co jeszcze nadaje się do naprawienia – reputację, związek, plan do wykonania.
więcej »Brak Maximusa w poprzednim odcinku zostaje nam w znacznym stopniu zrekompensowany, bo teraz możemy obserwować jego perypetie z naprawdę dużym zainteresowaniem. Z kolei sporo do myślenia dają kolejne odkrycia, których Norm dokonuje w Kryptach 32 i 33.
więcej »W czasie eksterminacji Żydów w czasie drugiej wojny światowej zdarzały się niezwykłe epizody, dzięki którym ludzie przeznaczeni na śmierć przeżywali. Czasami decydował o tym zwykły przypadek, niekiedy świadoma pomoc innych, to znów spryt i inteligencja ofiary. W przypadku „Poufnych lekcji perskiego” mamy do czynienia z każdym z tych elementów. Nie bez znaczenia jest fakt, że reżyserem filmu jest pochodzący z Ukrainy Żyd Wadim Perelman.
więcej »Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Gdy miłość szczęścia nie daje…
— Sebastian Chosiński
Said – kochanek i zdrajca
— Sebastian Chosiński
Odcięta głowa Jima Clarka
— Sebastian Chosiński
Słona pustynia Tadżykistanu
— Sebastian Chosiński
Uczciwy i nieszczęśliwy
— Sebastian Chosiński
Trup ściele się gęsto
— Sebastian Chosiński
Co dwie głowy, to nie jedna
— Sebastian Chosiński
Zabić człowieka – cóż łatwiejszego?
— Sebastian Chosiński
Samatow i pieriestrojka
— Sebastian Chosiński
Źli policjanci i dobrzy złodzieje
— Sebastian Chosiński
W starym domu nie straszy
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Rosjan – nawet zdrajców – zabijać nie można
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Od smutku do radości
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Eins, zwei, drei, vier, fünf…
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Ucz się (nieistniejących) języków!
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Brom w wersji fusion
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Człowiek z blizną i milicjant bez munduru
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Ente wcielenie Magmy
— Sebastian Chosiński
Czas zatrzymuje się dla jazzmanów
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Oniryczne żałobne misterium
— Sebastian Chosiński