EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Maigret u ministra |
Tytuł oryginalny | Мегрэ у министра |
Reżyseria | Wiaczesław Browkin |
Zdjęcia | Boris Kiparisow |
Scenariusz | Wiaczesław Browkin |
Obsada | Armen Dżigarchanian, Piotr Wieljaminow, Boris Chimiczow, Władimir Izotow, Arkadij Piesieliew, Igor Kaszyncew, Igor Wiernik, Giennadij Korotkow, Inna Kara-Mosko, Galiks Kołczycki, Jurij Wołkow, Siergiej Taramajew, Ludmiła Arinina, Nikołaj Sałant, Swietłana Mizeri, Jelena Fatiuszyna, Witalij Warganow |
Muzyka | Rewaz Gabiczwadze |
Rok produkcji | 1987 |
Kraj produkcji | ZSRR |
Czas trwania | 136 min |
Gatunek | kryminał |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
„Kobra” i inne zbrodnie: Korupcja na szczytach władzyW latach 80. XX wieku Wiaczesław Browkin wyspecjalizował się w przedstawieniach telewizyjnych, które prezentowane były najczęściej w ramach „Teatru Politycznego”. Czy to oznacza, że tym samym definitywnie odszedł od postaci komisarza Maigreta? Niekoniecznie. Znalazł bowiem taką powieść Georges’a Simenona, która pozwoliła mu połączyć oba wątki – kryminalny i polityczny. Tak powstał, mający premierę w czerwcu 1987 roku, spektakl „Maigret u ministra”.
Sebastian Chosiński„Kobra” i inne zbrodnie: Korupcja na szczytach władzyW latach 80. XX wieku Wiaczesław Browkin wyspecjalizował się w przedstawieniach telewizyjnych, które prezentowane były najczęściej w ramach „Teatru Politycznego”. Czy to oznacza, że tym samym definitywnie odszedł od postaci komisarza Maigreta? Niekoniecznie. Znalazł bowiem taką powieść Georges’a Simenona, która pozwoliła mu połączyć oba wątki – kryminalny i polityczny. Tak powstał, mający premierę w czerwcu 1987 roku, spektakl „Maigret u ministra”. Wiaczesław Browkin |
EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Maigret u ministra |
Tytuł oryginalny | Мегрэ у министра |
Reżyseria | Wiaczesław Browkin |
Zdjęcia | Boris Kiparisow |
Scenariusz | Wiaczesław Browkin |
Obsada | Armen Dżigarchanian, Piotr Wieljaminow, Boris Chimiczow, Władimir Izotow, Arkadij Piesieliew, Igor Kaszyncew, Igor Wiernik, Giennadij Korotkow, Inna Kara-Mosko, Galiks Kołczycki, Jurij Wołkow, Siergiej Taramajew, Ludmiła Arinina, Nikołaj Sałant, Swietłana Mizeri, Jelena Fatiuszyna, Witalij Warganow |
Muzyka | Rewaz Gabiczwadze |
Rok produkcji | 1987 |
Kraj produkcji | ZSRR |
Czas trwania | 136 min |
Gatunek | kryminał |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Powie ktoś, że oparta na prozie słowackiego pisarza Juraja Váha „Noc w Klostertal” byłaby ciekawsza, gdyby nie pojawiający się na finał wątek propagandowy. Tyle że nie pobrzmiewa on wcale fałszywą nutą. Gdyby przyjąć założenie, że cała ta historia wydarzyła się naprawdę, byłby nawet całkiem realistyczny. W każdym razie nie zmienia to faktu, że spektakl Tadeusza Aleksandrowicza ogląda się znakomicie nawet pięćdziesiąt pięć lat po premierze.
więcej »W chińskich filmach nawet latające ryby są trochę… duże.
więcej »Opowiadanie Jerzego Gierałtowskiego „Wakacje kata” ukazało się w 1970 roku. Niemal natychmiast sięgnął po nie Zygmunt Hübner, pisząc na jego podstawie scenariusz i realizując spektakl telewizyjny dla „Sceny Współczesnej”. Spektakl, który – mimo świetnych kreacji Daniela Olbrychskiego, Romana Wilhelmiego i Aleksandra Sewruka – natychmiast po nagraniu trafił do archiwum i przeleżał w nim ponad dwie dekady, do lipca 1991 roku.
więcej »Latająca rybka
— Jarosław Loretz
Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Wehrmacht kontra SS
— Sebastian Chosiński
Rosjan – nawet zdrajców – zabijać nie można
— Sebastian Chosiński
Za rok, za dzień, za chwilę…
— Sebastian Chosiński
J-23 na tropie A-4
— Sebastian Chosiński
Gdzie są naziści z tamtych lat?
— Sebastian Chosiński
Kruck Polakowi oko wykole
— Sebastian Chosiński
Hans Kloss w Werwolfie
— Sebastian Chosiński
Ten Brunner, ach! ten Brunner…
— Sebastian Chosiński
Gdy maniak bierze się za Wunderwaffe…
— Sebastian Chosiński
Idzie wiosna od wschodu…
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Generalska córka
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Z Mińska do Nowego Jorku
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Moskiewskie zaułki jak Paryż
— Sebastian Chosiński
Komisarz z wyrzutami sumienia
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Eddie, Gino i Tony
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Gliniarz na rowerze
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Na jedną kartę!
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Najdłuższe śledztwo komisarza Maigreta
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Gdy życie myli się z filmem…
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Czasami Pchła bywa pożyteczna
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Bawełna czeka na wodę
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Wpływ tykwy na rozwój światowej muzyki
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Od krautu do minimalistycznego ambientu
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Ciemne chmury nad Anatewką
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Siła jazzowych orkiestr
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Nie bądź jak kura w Wołominie!
— Sebastian Chosiński
W starym domu nie straszy
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Gdy miłość szczęścia nie daje…
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Od smutku do radości
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Eins, zwei, drei, vier, fünf…
— Sebastian Chosiński