EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Maigret u ministra |
Tytuł oryginalny | Мегрэ у министра |
Reżyseria | Wiaczesław Browkin |
Zdjęcia | Boris Kiparisow |
Scenariusz | Wiaczesław Browkin |
Obsada | Armen Dżigarchanian, Piotr Wieljaminow, Boris Chimiczow, Władimir Izotow, Arkadij Piesieliew, Igor Kaszyncew, Igor Wiernik, Giennadij Korotkow, Inna Kara-Mosko, Galiks Kołczycki, Jurij Wołkow, Siergiej Taramajew, Ludmiła Arinina, Nikołaj Sałant, Swietłana Mizeri, Jelena Fatiuszyna, Witalij Warganow |
Muzyka | Rewaz Gabiczwadze |
Rok produkcji | 1987 |
Kraj produkcji | ZSRR |
Czas trwania | 136 min |
Gatunek | kryminał |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
„Kobra” i inne zbrodnie: Korupcja na szczytach władzyW latach 80. XX wieku Wiaczesław Browkin wyspecjalizował się w przedstawieniach telewizyjnych, które prezentowane były najczęściej w ramach „Teatru Politycznego”. Czy to oznacza, że tym samym definitywnie odszedł od postaci komisarza Maigreta? Niekoniecznie. Znalazł bowiem taką powieść Georges’a Simenona, która pozwoliła mu połączyć oba wątki – kryminalny i polityczny. Tak powstał, mający premierę w czerwcu 1987 roku, spektakl „Maigret u ministra”.
Sebastian Chosiński„Kobra” i inne zbrodnie: Korupcja na szczytach władzyW latach 80. XX wieku Wiaczesław Browkin wyspecjalizował się w przedstawieniach telewizyjnych, które prezentowane były najczęściej w ramach „Teatru Politycznego”. Czy to oznacza, że tym samym definitywnie odszedł od postaci komisarza Maigreta? Niekoniecznie. Znalazł bowiem taką powieść Georges’a Simenona, która pozwoliła mu połączyć oba wątki – kryminalny i polityczny. Tak powstał, mający premierę w czerwcu 1987 roku, spektakl „Maigret u ministra”. Wiaczesław Browkin |
EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Maigret u ministra |
Tytuł oryginalny | Мегрэ у министра |
Reżyseria | Wiaczesław Browkin |
Zdjęcia | Boris Kiparisow |
Scenariusz | Wiaczesław Browkin |
Obsada | Armen Dżigarchanian, Piotr Wieljaminow, Boris Chimiczow, Władimir Izotow, Arkadij Piesieliew, Igor Kaszyncew, Igor Wiernik, Giennadij Korotkow, Inna Kara-Mosko, Galiks Kołczycki, Jurij Wołkow, Siergiej Taramajew, Ludmiła Arinina, Nikołaj Sałant, Swietłana Mizeri, Jelena Fatiuszyna, Witalij Warganow |
Muzyka | Rewaz Gabiczwadze |
Rok produkcji | 1987 |
Kraj produkcji | ZSRR |
Czas trwania | 136 min |
Gatunek | kryminał |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Nieczęsto widzowie w latach 50. i 60. ubiegłego wieku mieli okazję oglądać Zbigniewa Cybulskiego w przedstawieniach teatralnych. Każda taka rola zasługuje więc na uwagę. Wyreżyserowany przez Jerzego Gruzę „Sammy” to monodram autorstwa Brytyjczyka Kena Hughesa, w którym aktor znany przede wszystkim z „Popiołu i diamentu” wciela się w drobnego kombinatora próbującego zebrać pieniądze na spłatę długu.
więcej »Z okazji zbliżających się Świąt proponuję rzut oka na franczyzę okołofilmową sprzed 30 lat.
więcej »Chociaż o brytyjskim dramatopisarzu i prozaiku Patricku Hamiltonie dzisiaj już mało kto pamięta, wielbiciele klasycznych thrillerów psychologicznych sprzed dekad powinni kojarzyć przynajmniej dwie z jego sztuk, które dotarły do Hollywoodu – „Gasnący płomień” oraz „Sznur”. Ta pierwsza doczekała się także inscenizacji w ramach Teatru Sensacji „Kobra”, a reżysersko odpowiadał za to… Andrzej Łapicki.
więcej »Franczyza lat 80.
— Jarosław Loretz
Dysonans motoryzacyjny
— Jarosław Loretz
Obrandowani
— Jarosław Loretz
Na wywczasie
— Jarosław Loretz
W kupie raźniej
— Jarosław Loretz
Proszę szanownej wycieczki
— Jarosław Loretz
Och jej, ja tu faktycznie mam tatuaż
— Jarosław Loretz
Proszę oddać mi kapelusz. W środku tkwi połowa mojego czerepu
— Jarosław Loretz
Superman z napędem kobiecym
— Jarosław Loretz
Warzywny dramat
— Jarosław Loretz
Końcowe odliczanie
— Sebastian Chosiński
Uparty inspektor
— Sebastian Chosiński
Wielopiętrowe kłamstwo, okrutna prowokacja
— Sebastian Chosiński
Okno z widokiem na… bank
— Sebastian Chosiński
Zaczyka nie wybaczę!
— Sebastian Chosiński
Rzekomy gwałt, prawdziwa zbrodnia
— Sebastian Chosiński
Ojciec marnotrawny i syn niewierny
— Sebastian Chosiński
Mafia potęgą jest – i basta!
— Sebastian Chosiński
Kto popchnął do zdrady?
— Sebastian Chosiński
„Capo di tutti capi”
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Generalska córka
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Z Mińska do Nowego Jorku
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Moskiewskie zaułki jak Paryż
— Sebastian Chosiński
Komisarz z wyrzutami sumienia
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Eddie, Gino i Tony
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Gliniarz na rowerze
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Na jedną kartę!
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Najdłuższe śledztwo komisarza Maigreta
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Gdy życie myli się z filmem…
— Sebastian Chosiński
Przeczytaj to jeszcze raz: Czasami Pchła bywa pożyteczna
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Pożegnanie w świetnym stylu
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: „Ну, погоди”, Abzał!
— Sebastian Chosiński
Na progu (oby wielkiej) kariery
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Duchy, ruiny, łzy
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Od undergroundowego goryla do superbohaterów. Zagmatwane losy Missus Beastly
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Depresja gangstera
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Epifania w rytmie bluesa
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Jeden mały wisiorek, a tyle komplikacji
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Komeda na trio jazzowe i kwartet smyczkowy
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Dziki Wschód w obronie Stalingradu
— Sebastian Chosiński