EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Ego |
Tytuł oryginalny | Эго |
Reżyseria | Torebek Oryn |
Zdjęcia | Abyłaj Kartajew |
Scenariusz | Torebek Oryn |
Obsada | Torebek Oryn, Żan Bajżanbajew, Nurpejs Abdurajew, Żajsana Szaulijewa, Aleksandr Makarow, Murat Bisenbin, Sabit Tujakow, Lidija Muslimowa, Karłygasz Demjankyzy, Ajguł Szarif, Bauyrżan Numahambetow, Anuar Bekmahanow, Igor Cepoczkin, Kanat Torbajew |
Muzyka | Abyłaj Kartajew |
Rok produkcji | 2019 |
Kraj produkcji | Kazachstan |
Czas trwania | 83 min |
Gatunek | dramat, kryminał |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
East Side Story: Sieroty przeciw narkobiznesowi |
EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Ego |
Tytuł oryginalny | Эго |
Reżyseria | Torebek Oryn |
Zdjęcia | Abyłaj Kartajew |
Scenariusz | Torebek Oryn |
Obsada | Torebek Oryn, Żan Bajżanbajew, Nurpejs Abdurajew, Żajsana Szaulijewa, Aleksandr Makarow, Murat Bisenbin, Sabit Tujakow, Lidija Muslimowa, Karłygasz Demjankyzy, Ajguł Szarif, Bauyrżan Numahambetow, Anuar Bekmahanow, Igor Cepoczkin, Kanat Torbajew |
Muzyka | Abyłaj Kartajew |
Rok produkcji | 2019 |
Kraj produkcji | Kazachstan |
Czas trwania | 83 min |
Gatunek | dramat, kryminał |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Kiedy nastała „pieriestrojka”, społeczeństwo radzieckie zyskało więcej wolności. Wraz z utratą wszechwładzy przez służby specjalne, zaczęła jednak szerzyć się przestępczość zorganizowana. Łatwo można było dorobić się na przemycie i handlu narkotykami. Źle opłacani milicjanci albo nie byli w stanie ukrócić tego procederu, albo sami do niego przystępowali. O tym między innymi opowiada kazachski dramat kryminalny „Zabójca mimo woli” Muzraba Bajmuhamedowa.
więcej »Amerykanie mieli „Żądło”, Polacy – dwa „Vabanki”. Całkiem możliwe, że kazachski reżyser Marlen Kejkiszew pozazdrościł twórcom tych filmów i postanowił nakręcić własną, nieco tylko zmienioną, lokalną wersję opowieści o zemście na nieuczciwym właścicielu kasyna. Wyszło mu… bardzo średnio. Choć oglądając „Grę”, warto wiedzieć, że za filmem stał nie tylko debiutant, ale w tamtym momencie nawet amator, niedawny jeszcze pracownik banku w Ałmatach.
więcej »Zdawałoby się, że wystarczy uważać na produkcje The Asylum i Cinetelu, żeby spokojnie ominąć rafy światowej kinematografii. Okazuje się jednak, że jest jeszcze Andrew Jones…
więcej »Gryzoń z Piekła rodem
— Jarosław Loretz
Grunt to solidne kły
— Jarosław Loretz
Jaki budżet, taka kwatera główna
— Jarosław Loretz
Zimny doping
— Jarosław Loretz
Ryba z wkładką
— Jarosław Loretz
Nurkujący kopytny
— Jarosław Loretz
Latająca rybka
— Jarosław Loretz
Android starszej daty
— Jarosław Loretz
Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Niełatwo być bankierem
— Sebastian Chosiński
Hagiografia „biznesmena”
— Sebastian Chosiński
Na końcu czai się Śmierć
— Sebastian Chosiński
Pięciokąt miłosny
— Sebastian Chosiński
Zeus = Zero. Wielki Zero!
— Sebastian Chosiński
Ciemne chmury nad Anatewką
— Sebastian Chosiński
Ucz się (nieistniejących) języków!
— Sebastian Chosiński
Czy można mieć nadzieję w Piekle?
— Sebastian Chosiński
Wielkie bohaterstwo małych ludzi
— Sebastian Chosiński
Gdy rzeczywistość zastępuje fikcję
— Sebastian Chosiński
Artystka nieobojętna
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Ukąszeni przez „Kobrę”
— Sebastian Chosiński
Trzech solistów w łódce, nie licząc sekcji rytmicznej
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Czy dojdzie do trzeciego morderstwa?
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Trochę Afryki, trochę Karaibów
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Neurotyczny pies wymaga szczególnej uwagi
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: „Piękny Lolo”, „Sucha Rączka” i „Hiszpan”
— Sebastian Chosiński
My mieliśmy Miliana, Szwedzi mają Ståhla
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Sam przeciw wszystkim
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Jak nie starać się o alibi
— Sebastian Chosiński